Muslimit rasisteja päivittäin

pelkään

Valitettavasti tämä on totta Suomessa ! Ei muslimi miehet salli muslimi naisten keskustella kristittyjen miesten kanssa, saatika että muslimi nainen seukkaisi kristityn tai ateistisen länsimaalaisen miehen kanssa.

Pelkään että muslimi miehet lyö tai tappaa kristittyjä ja ateisteja jos he seukkaa näkyvästi muslimi naisen kanssa. Väkivaltaa ja kunniamurhia voi tehdä oman suvun miehet ja naist taikka ventovieraat muslimit !

Jos Suomessa kääntyy Islamista kristinuskoon niin jopa Suomessa joutuu muslimien rasistisen ja fasistisen hyökkäyksen kohteeksi, kuuntele Rahmo Somali naisen tarina.
http://www.irr-tv.fi/uutiset/66-somalinkielinentyoeteneeirr-tv
http://www.dugsiganolosha.net/
http://www.irrtv.fi

Noin 1.3 miljardia Muslimia on rasisteja päivittäin Suomessa, EU:ssa, Iranissa, Egybtissä, Irakissa jne...

12

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss Mossad.

Olen kiittänyt Jumalaa jo vuosia siitä, että olen syntynyt tähän maahan. Siksi täällä paasaankin, koska olen nainen. Luulisi, että tiedon aikana musliminaisetkin heräisivät, mutta he eivät uskalla. Islamista ei kännytä mihinkään. Siitä pitää huolen uskonto, jossa ihmisellä ei ole arvoa itsessään. "Vapauteen Jeesus teidät vapautti", on pilkkalause muslimeilla ja he osoittavat länsimaiden rappiota Jeesuksen syyksi. Länsimaiden rappio johtuu ateismista eikä rakastavasta Jeesuksesta.

• pelkään

On vähemmistö ja köyhällistö kristittyjen vaino ja sorto, maan alas ajoa ja rikoksia ihmisyyttä vastaan, sanan ja tiedonkulun rajoittamista päivittäin.

Suomen vainotut kristityt - Finnish persecution Christian | Facebook
        http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=369311148074

Kiitos vaan teille antikristilliset puolueklaanit kok, kesk, rkp, vihr, sdp:lle ! Kansalaisista vain noin 8% kuuluu näihin klaaneihin, ja se ei ole demokratiaa että he päättää asioita joista kärsii loput 82% kansalaisista ja varsinkin kaikkein heikoimmat ja köyhimmät ! Vaikeesti kannettavia taakkoja laittavat ihmisten kannettaviksi mutta eivät itse koske niihin taakkohin sormellakaan.

Ihmisoikeuksia on jo rikottu näiden vaarallisten klaanien toimesta EU:ssa ja Suomessa. Ei ihmisoikeudet ole mitenkään itsestäänselvyys täällä pohjolassa saatika maailmalla !

• Miss Mossad.

ymmärrä...heh. Ettet vaan nyt luulisi minua somaliksi, ei sen puoleen ei minulla heitä mitään vastaan ole vaan sitä p-leen islamin uskontoa vastaan.

• ristitty

Minä vastustan islamin eli muslimien uskontoa.
        Se on pakkouskontoa. Muslimimaissa kuten Arabimaissa kristittyjä vainotaan ja tapetaan. Se kuuluu islamin oppiin, ettätoisuskoisia saa tappaa. Kristittyjen kirkot poltetaan. Se on sitä samaa.
        Muslimit on helppo pillastuttaa pienellä huvittelulla kuten muhametin kuvan vääristelyllä. Ne pillastuu ihan mielettomästi ja menettävät kaiken itsekunnioituksensa ja samalla muiden kunnioituksen.
        Naisten asema on kamala horrible. Naisia alistetaan ja kunniamurhataan jos eivät tottele suvun käskyä.
        Vastatkaa muslimit tähän syytökseen.

• Miss Mossad.
        ristitty kirjoitti:

Minä vastustan islamin eli muslimien uskontoa.
        Se on pakkouskontoa. Muslimimaissa kuten Arabimaissa kristittyjä vainotaan ja tapetaan. Se kuuluu islamin oppiin, ettätoisuskoisia saa tappaa. Kristittyjen kirkot poltetaan. Se on sitä samaa.
        Muslimit on helppo pillastuttaa pienellä huvittelulla kuten muhametin kuvan vääristelyllä. Ne pillastuu ihan mielettomästi ja menettävät kaiken itsekunnioituksensa ja samalla muiden kunnioituksen.
        Naisten asema on kamala horrible. Naisia alistetaan ja kunniamurhataan jos eivät tottele suvun käskyä.
        Vastatkaa muslimit tähän syytökseen.

"...Ne pillastuu ihan mielettomästi ja menettävät kaiken itsekunnioituksensa ja samalla muiden kunnioituksen."

Tämä johtuu siitä, ettei muslimeilla ole todellista rakkautta vaan koko juttu perustuu pelkoon. Oikeassa rakkaudessa ei ole lainkaan pelkoa eli silloin ei myöskään tarvitse pelätä toista ihmistä. Jeesuksen kaikille ihmisille tarjoama rakkaus ei sulje koskaan toista ihmistä pois. Islaminusko ja Allah sulkevat KAIKKI muut pois ja jopa vaativat sellaisen ihmisen täydellistä halveksimista ja alistamista. Näin toimii saatana.

Minusta Suomessa on uskomatonta väheksymistä ateistien piireistä se, ettei kristinuskoa tarvita. Se on kaiken, koko elämän perusta. Jeesus on ainoa vastaus saatanan aiheuttamaan tuskaan - mihin tahansa asiaan, mikä on ihmiselle pahaksi. Ehkä siksi kristityt ympäri maailmaa kestävät vainoa. He tietävät mistä on kyse. Nostan hattua noille rohkeille ihmisille, jotka USKALTAA nousta islamia vastaan.

• pelkään

valtiot !

Israel on kaukaa viisas ja onhan sillä satojenvuosien kokemus muslimeista !

• Folio Mulder

On kuin psykopaatti, joka on riistänyt naisensa vapauden kaapujen ja huivien taakse piiloon himoitsevilta katseilta tai kuin henkilö, joka saa ottaa useita vaimoja vaatien naisen olemaan siellä kotona.

Tuo lähtökohta himoitsevista katseista on jo hyvin pimee. Mutta en kiellä sairasta promiskuiteettista elämäntyyliä länsimaailmassakaan. Sitä ei kuitenkaan paranneta millään muotoa aloittamalla peittelemään naisia epäkäytännöllisillä kaavuilla.

Pimeitä tapoja riittää siellä ja täällä puolen palloa, mutta tuo Islamilainen uskonto on hyvin erillainen ja tänne huonosti sopeutuvat taikka sopimaton jo siltäkin pohjalta, että he uskonnossaan tuomitsevat aika helposti muita esim. piirrokset antavat viitteitä.

Islam on myös yhteiskuntaa pysäyttelevä, kehittymätön voima, jos tarkastelee naisen oikeuksia ja ajatelemisen oikeutta ja sananvapautta heidän maailmassaan. Ihmettelen suomen poliittista naista tänä aikana kovasti. Ovatko he tyhmiä vaiko sadistisia?

• sykoloki

Mielensä syövereissä he nauttivat joukkoraiskauksen kohteeksi joutumisesta ja alistavista miehistä, jotka nyrkillä osoittavat heille kaapin paikan.

• niinpä niin
        sykoloki kirjoitti:

Mielensä syövereissä he nauttivat joukkoraiskauksen kohteeksi joutumisesta ja alistavista miehistä, jotka nyrkillä osoittavat heille kaapin paikan.

Peräkamarin tsykoloki täräytti analyysin. Heh, huvittavaa,

• kalahtaa
        niinpä niin kirjoitti:

Peräkamarin tsykoloki täräytti analyysin. Heh, huvittavaa,

Taidat olla sellainen vihertävä pikkuperverssi.

• kirkkaudenlapset

Kellä ei ole Poikaa Jeesusta sillä ei ole Isä Jumalaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1835
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1190
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      461
      1179
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1063
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      841
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      837
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      786
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      773
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      691
    Aihe