Käyttääkö moni penisrengasta säännöllisesti? Itse olen pitänyt muutamana päivänä paksua kumirengasta aamusta iltaan, fiilis on mahtava farkkujen ja stringien tai tiukkojen boksereiden alla, ja naisväki tuntuu tykkäävän näkemästään :)
Sheivaan karvat ennen penisrenkaan käyttöä kokonaan tai ainakin lähes, mutta se lienee makuasia. Ensi alkuun on syytä totutella renkaan käyttöön, erityisesti siksi että stondiksesta ei tahdo heti tulla loppua :)
Penisrenkaan käyttö täyspäiväisesti
5
8290
Vastaukset
- olen olen
Poistanut tällä menetelmällä tämän turhan ulokkeen, vie parisen viikkoa.
- Lapin mies
Terveydelle vaarallista... Ainakin virallisten penisrenkaiden mukana tulee ohje että ei miellään saisi yhtämittaisesti käyttää 30-40min pitempään putkeen. Onhan se selvää että siinä saattaa tulla pitemmässä ajassa vahinkoa kun verenkierto heikentyy pitkäksi aikaa. Muuten kyllä tulee säännöllisesti käytettyä. Mikäs sen hienompaa ku vetää ensin kerran pitemmän kaavan kautta ilman ja jos kumppani haluaa vielä lisää niin rengas peliin ja eiku takaisin hommiin. Vastaavasti jos joskus väsyttää tai on näitä perus känni-iltoja jolloin on vaikeuksia saada kaveri kovaksi niin ei ku avuksi vaan ja homma hoituu. Muutenkin perusseksissä penisrengas on joskus mukavahko lisä, sillä ainakin omalla kohdalla sen käyttö luonee samankaltaisen tunteen kuin tuntisi jos olisi ympärileikattu, sillä rengas pitää esinahan tiukasti paikallaan ja pois terskan päältä koko session ajan.
- Kullinrenkaat
Kullinrengas tukkeuttaa verenkierron. Turvottaa ja jos oikein on tiukat, niin antaa melko ärtsyn ja kiihottavan olotilan.
http://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?album=lastup&cat=-49&pos=63
Neljän renkaan kanssa olen joskus käynyt tanssikaraokebaarissa. Neljäkin tuntia. Mutta silloin erektio antaa periksi ja veri jotenkin pääsee kiertämään. Nukkumaan ei kannata mennä renkaat päällä. Koko ajan täytyy seurata, ettei kulli ala liikaa violetin tummaksi mennä. - Mimer
Verenkierron estäminen vähentää hapen kulkeutumista kudoksiin. Hapenpuute on vahingollista elävälle kudokselle, se minkä nyt koet jännittäväksi ja mielihyvää tuottavaksi ei jatkossa olekaan enää sitä. Mitä sinule jää jos esim. vauriotettuasi kaluasi se on sinulla enää virtsapuki? Toisille genitaalit ovat yksi arvokkaimmista hyvänolon "välineistä" ! Mitenkä kallisarvoiset ne ovat sinulle?
- Ugibugi
Varo aina, ettei vaan erektio pääse tulemaan. Teoriasi mukaa kudos kärsii, kuun veri ei kierrä. Kumman susi systeemi, jos toi sun teorias noin yksoikoinen olisi. -Bugi koko virtsapuki-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917