minulla on presetillä opamoxsia määrätty, jouduin polisin kanssa tekemisiin auton kanssa,
olin ottanut 3, 30mg, laittoivat minut laajempiin veri tutkimuksiin, kauvonko tutkimuksissa yleensä menee??
puhallisin myö 0,38. en myöntänyt ottanut lääkeitä? olen käyttänyt melko kauvon opamoxsia.
mitenköhän näkyy tämä 90mg verikokeissa?? panevatkohan ajokieltoon? minulla presetti lääkkeisiin!
opamox
3
564
Vastaukset
- qw
1. Jos lääkkeet aiheuttavat ajokiellon
2. Miksi lääkärit määräävät sellaisia lääkkeitä, jotka sen aiheuttavat.Sehän olis sama kuin määräisivät alkoholia.
3. Jos lääkkeen nautittua ajaa paremmin ja rennommin kuin ilman lääkettä niin, mitä pahaa siinä on? - Roope koukkasi
Eppu Normaali, kärähti bentsoista muutama vuosi sitten. Lapset autossa ja ajoi huonosti, poliisit pysäytti. Kortti lähti, en muista, kauanko.
Muistaakseni hänellä oli vähemmän troppia kuin sinulla veressä. Sehän se bentso pysyy päiviä, jopa viikkoja.
Ei saa mutkistella eikä muutenkaan söhriä ajaessa. - venla72_
on resepti niin asian pitäisi olla OK. Pidä se resepti mukana ajaessa. Tosin, jos on resepti mutta oot nappaillut liikaa ja olet ajokunnoton niin karua tuomiota napsahtaa. Lääkkeet käytetään reseptin määräyksen mukaan niin kaikki okei.
Jotkut masislääkkeet näkyvät noissa testeissä eri huumeina, siksi poliisi voi soittaa lääkäriin ja kysäistä tätä asiaa jos heilahtaa tikkuun positiivinen.
Jos ovat pottumaisella päällä, olet ajokuntoinen niin voivat ottaa kyytiin ja viedä verestä tutkittavaan testiin että ootko ottanut reseptilääkettä liikaa.
Järki päähän niiden lääkkeiden lisäksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892