elämän lahja

kevät

Jumalani,tässä olen.
-Olen löytänyt Sinut.Olen löytänyt itseni.Olen löytänyt elämäni.Minun on hyvä olla.Kaikki tarpeeni ovat täyttyneet.Minulta ei mitään puutu.
-Eilinen pyyhkäistiin pois.Murhe,itku ja parku otettiin pois.Sinä vuodatit parantavaa balsamia syville,kirveleville haavoilleni.Sinun haavoitetun,ristiinnaulitun kätesi kosketus sai minussa aikaan uutta ja ehjää.
-Jeesus,olet minulle rakkain.
-Jeesus,olet erilainen kuin kirjoissa.Olet erilainen kuin saarnattuna.Olet erilainen kuin kirkoissa ja rukoushuoneissa.-Olet MINUN JEESUKSENI,läheisin ystäväni,uskottuni,rinnalla kulkijani,ymmärtäjäni,tukihenkilöni,asianajajani,
puolustajani,kaikkeni.
JEESUS,KANSSASI ON HELPPO ELÄÄ.
-Tiedät tarkalleen,millainen olen.Ymmärrät minua täydellisesti.Et yritä muuttaa minua miksikään,et hallita etkä kahlita kaltaiseksesi.Hyväksyt minut kaikkineni,vikoineni,virheineni,puutteineni.
-Ihaninta maailmassa on se,että saan olla Sinun omasi - omasta halustani ja vapaasta tahdostani ja saan aina joka hetki elää kanssasi ja kertoa kaikki asiani Sinulle,pyytää apua ja voimaa ahdinkoni keskellä ja tuoda esille kaikki tarpeeni ja kiitokseni.
-ON IHANAA ELÄÄ - EI VAIN OLLA OLEMASSA.
-Nyt tiedän,mihin iankaikkisuutta tarvitaan.
Tämä ajassa mitattava elämä olisi aivan liian lyhyt ajanrahtunen kaikkeen siihen,mitä Jumala on valmistanut ihmisen iloksi,kaikkeen oppimiseen,ymmärtämiseen,viisauteen,iloon,riemuun,haltioitumiseen,palvelemiseen,kiitokseen ja miljoonaan muuhun elämykseen,minkä ihminen voi tuntea,kokea ja elää. -Rakkaudessaan Jumala loi iankaikkisuuden.
-Valitettavasti vain yksi pieni ihmiselämä täällä maan päällä kuluu alkeiden opettelemiseen ja usein ei edes päästä alkuun - jyvälle koko totuudesta -puhumattakaan että voitaisiin jo siirtyä ilman ehtoja seuraavalle luokalle.

-Sain elämäni lahjan armon vuonna 1946.

2

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalari

      Oikein hieno kirjoitus.
      Kouraisi minuakin.
      Pääsisinpä kaltaiseksesi, tarkoitan...
      osaat asetella sanoja.
      Jeesukseen uskon minäkin, vaikka aivan yhtä lähelle kuin sinä en ole vielä päässyt.
      Kaunista kevättä sinulle!

      • kevät

        Lämmin kiitos Sinulle "maalari" palautteesta.Se rohkaisi.-Armoa tämä on armon päälle - vaelluksemme täällä Kristuksen omina.Omia ansioita ei lopulta jäljelle jää.Siinä se armon suuruus tuleekin esille !
        -Teksti on alkukappale elämäkertakirjastani,jossa on n.300 pienellä printillä painettua sivua valokuvineen.Kirjaan olen kerännyt alkuperäisiä tuntojani vuosilta 1961-1999 päiväkirjojeni lehdiltä.Teosta ei ole julkisesti painatettu,vaan tyttäreni valmisti siitä opiskelutyönä kuusi kappaletta sidottuna lähimmille perheenjäsenille.
        -Tuon kirjan koostaminen oli itselleni hyvin parantava ja rakentava kokemus.Siinä käyn läpi nuoruusvuoteni,uskoontuloni,pitkän,kyyneleisen ja vaikean avioliittoni,lasteni syntymät ja kasvuvaiheet ja jokapäiväisen,konkreettisen taisteluni kristittynä avoimine tuntoineen.Teksti on itsellenikin kuin herätysreaktio ja elävä muistutus siitä,mitä kaikkea elämä sisälsikään-minun elämäni.-Meidän jokaisen elämämme on todella ainutkertainen yksilöllisyydessään.

        -Kaunista kevään jatkoa Sinulle Jeesuksen verihaavoissa ja Jumalan armon valtameressä leväten!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe