http://www.youtube.com/watch?v=zZ1Eq8kwXYo
No niin torille tulee melkoiset juhlat. Joku jo kommentoi että HPK on tylsääkin tylsempi joukkue – hajuton ja mauton...........
TPS MESTARI:))))))))))
58
445
Vastaukset
- Hyvä, hyvä,loistavaa
Hienoa. Ensimmäisen sm- liigapelini katsoin juuri kupittaalla. Laitoit viestin, ennenkuin lähetys ehti täällä vihellykseen.
Muistoja, keltamustia hernepusseja, rullaluistimia...
Turku on suomen ainoa kaupunki.- Wisaz
kirous ja kuolema! Heitin puhelimeni veteen ja nyt en saa mitenkään kiinni turkulaista ystävääni. Onnittelen siis kollektiivisesti.
ystävämme lähettivät tekstarin just ennen ottelun loppu vislausta:)) Olivat katsomassa ottelua.
- Myy-Pikkuinen
lehmät voitti, no täytyy niiden utareittenkin joskus saada jotain. =))))))))))))))
- joukkidoukkivaa
sikaosasto hävis,mutta niinhän sen pitiki.:)))))))))))))))))))))))))!!!!ei kai täällä kukaa uskonnu et ne voittas??????No sitähän minäkin!!!;))))))))))))))))))!Eli iloitse että paremmat voitti!!!
- Myy-Pikkuinen
joukkidoukkivaa kirjoitti:
sikaosasto hävis,mutta niinhän sen pitiki.:)))))))))))))))))))))))))!!!!ei kai täällä kukaa uskonnu et ne voittas??????No sitähän minäkin!!!;))))))))))))))))))!Eli iloitse että paremmat voitti!!!
iloitse että lehmät voitti. Iloitsen vasta sitten kun MM kisat alkaa! =)))))
- +++++++++
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
iloitse että lehmät voitti. Iloitsen vasta sitten kun MM kisat alkaa! =)))))
häviämistä,nehän hävis,ja reilusti,ne oli helvetin paljon huonompia!!!!;;))))))))))))!!!Hyvä Tps!!!
- Myy-Pikkuinen
+++++++++ kirjoitti:
häviämistä,nehän hävis,ja reilusti,ne oli helvetin paljon huonompia!!!!;;))))))))))))!!!Hyvä Tps!!!
sure mitään, ei ole tarvetta.
Iloitse sinä lehmien puolesta, kyllä ne vielä lypsetään. ;)))))))))))) - ++++++++++
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
sure mitään, ei ole tarvetta.
Iloitse sinä lehmien puolesta, kyllä ne vielä lypsetään. ;))))))))))))juu,kaikkihan sen uskoo,sure sinä sikojen puolesta,kyllä ne vielä teurastetaan;))))))))))))))))))))))
- Virtuaalikoneistaja
joukkidoukkivaa kirjoitti:
kukaan fiksu ihminen ole kiinnostunut jääkiekosta.
- Myy-Pikkuinen
++++++++++ kirjoitti:
juu,kaikkihan sen uskoo,sure sinä sikojen puolesta,kyllä ne vielä teurastetaan;))))))))))))))))))))))
kun niin uhoot. =))))))))))))
- ++++++
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
kun niin uhoot. =))))))))))))
kannattajana siinä uhoot;))))))))))))))!!Vastailen vain sinulle haluamallasi tyylillä;))))!Ottaa näköjään sulla häviö koville,voi voi!!!No ens vuonna sitte;)))))!Ens kautta odotellessa..."HUNAJATA;HUNAJATA;HUNAJATA sulle HUNAJATA;HUNAJATA;HUNAJTA MULLE...."!!!!
Olisko hämeen hitailla ollu joku biisi,jos siis olisivat voittaneet!!!!Joku porsaita äidin oomme kaikki....;;)))))))))) - ***---***---***
++++++ kirjoitti:
kannattajana siinä uhoot;))))))))))))))!!Vastailen vain sinulle haluamallasi tyylillä;))))!Ottaa näköjään sulla häviö koville,voi voi!!!No ens vuonna sitte;)))))!Ens kautta odotellessa..."HUNAJATA;HUNAJATA;HUNAJATA sulle HUNAJATA;HUNAJATA;HUNAJTA MULLE...."!!!!
Olisko hämeen hitailla ollu joku biisi,jos siis olisivat voittaneet!!!!Joku porsaita äidin oomme kaikki....;;))))))))))Sikamaista :)
- Myy-Pikkuinen
++++++ kirjoitti:
Olisko hämeen hitailla ollu joku biisi,jos siis olisivat voittaneet!!!!Joku porsaita äidin oomme kaikki....;;))))))))))Enhän mä seuraa sm kiekkoo niin miten minulla voi siinä mitään kannustettavaa olla. Aatteles nyt vähän mitä kirjoittelet. =))))))))))))))))))
Ehkä sinulle sopisi paremmin tuo porsas biisi. Niin eikä turussa mitään vikaa ole muuta ku että siellä asuu yks iso lehmä, ai niin ja se aurajoki jossa uiskentelee torsoja...yägh. ;))))) - ++++++
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Enhän mä seuraa sm kiekkoo niin miten minulla voi siinä mitään kannustettavaa olla. Aatteles nyt vähän mitä kirjoittelet. =))))))))))))))))))
Ehkä sinulle sopisi paremmin tuo porsas biisi. Niin eikä turussa mitään vikaa ole muuta ku että siellä asuu yks iso lehmä, ai niin ja se aurajoki jossa uiskentelee torsoja...yägh. ;)))))seuraakkaa,juu juu hippasen eri kirjotteluu oli ennen finaaleja,mutta ymmärtäähän sen,luuserit ku on helvetin huonoi häviäjiä;)))))))))))))))!!Luulis tollasen ikuluuserin tottuneen,häviäjä jo syntyessään,voi voi!!!
Turun lehmistä en tiedä.mutta sä oot helvetin iso kakspäinen emakko!!
Kivat bileet oli!!kiitos Tps!!! - puttanlittan.
++++++ kirjoitti:
Olisko hämeen hitailla ollu joku biisi,jos siis olisivat voittaneet!!!!Joku porsaita äidin oomme kaikki....;;))))))))))saatanan umalehtinen tuki nyt jo se räävä turpas idioottipaska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 14+12
Sairasta puhetta sairaalta pikkutytöltä.
- 14+3
puttanlittan. kirjoitti:
saatanan umalehtinen tuki nyt jo se räävä turpas idioottipaska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hunajata hunajata hunajata sulle, hunajata hunajata hunajata mulle!
=)))))))))))))))))) - +++++
Tuottaako häviäminen noin paljon tuskaa!!!???
- ++++++
puttanlittan. kirjoitti:
saatanan umalehtinen tuki nyt jo se räävä turpas idioottipaska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sinua tule pelle tukiii!!!ottaako häviö noin koville::?????
- 19+1
Hunajata hunajata hunajata meille!
- 1+19+ 22+77 + kk
++++++ kirjoitti:
sinua tule pelle tukiii!!!ottaako häviö noin koville::?????
tukii tukii eikö turkulaiset osaa kirjoittaa? tukii tukii
t. mä ja tapparan miäs! - 4+5
14+12 kirjoitti:
Sairasta puhetta sairaalta pikkutytöltä.
sairas vastasi sairaalle pikkutytölle
- 5+6
sie taijjat olla hillopillu jota lehmät nuollee
- +++++++
5+6 kirjoitti:
sie taijjat olla hillopillu jota lehmät nuollee
homohintti huora,jota siat tonkii!!!Ottaa häviö koville vai??Otappa lääkkees ettei verisuoni katkee??nyt on juhlan aika,jos et ole huomannu!!!BAILA!!!
- 19+13
4+5 kirjoitti:
sairas vastasi sairaalle pikkutytölle
vastas;;)))))))))))))))))!Jatketaanko loputtomiin?
- (*-*)
19+13 kirjoitti:
vastas;;)))))))))))))))))!Jatketaanko loputtomiin?
sairastetaan?
- 19+4
(*-*) kirjoitti:
sairastetaan?
tota sun skitsofreniaa,se on nii kauheen pahana,mut mul on kyl aika paha allerginen nuha,jos sit vaikka sitä!;)))))
- ('-*)
19+4 kirjoitti:
tota sun skitsofreniaa,se on nii kauheen pahana,mut mul on kyl aika paha allerginen nuha,jos sit vaikka sitä!;)))))
riittäis, tätä voisi ihan hyvin jakaa, ei tarvis mun kaikkea kärsiä. Mä en kyllä halua tuota sun nuhaas ;)
- 3+5
+++++++ kirjoitti:
homohintti huora,jota siat tonkii!!!Ottaa häviö koville vai??Otappa lääkkees ettei verisuoni katkee??nyt on juhlan aika,jos et ole huomannu!!!BAILA!!!
sinä olla pökköpää kirjuutuksesi menee nyt etiäpäin poliisille huorittelusta
- buahahaaaaaaaaa
+++++++ kirjoitti:
kato menikö hillopillulla hermo sitä ne tujkulaiset on heikko hermoisia tuijkulaisia :-D :-D
- +++++++
Tepsille täältä iku Jokeriltakin!Hienoa peliä oli,veivät hämeelinnalaisia ku laskiämpärii!
- Yx kans
Ei tullut ajateltuakaan että HPK oli hämeenlinnasta. No Hml on ensimmäisiä rautatiekaupunkeja suomessa, hieno paikka. Täällä tuli joskus aika ilkeitä viestejä joistain hämeenlinnalaisistakirjoittajista, oli joku sp- osoite jolla oli kaivettu. Oli laitettu apukoulut ja muuta, toisen koko elämänkerta ja toiselta odotettiin "lipsahdusta" jolla olisi voitu tiedot kaivaa.... Ikäviä juttuja oli kaivettu henkilörekisteristä.... Vanhoja juttuja.
- ;))))
http://www.youtube.com/watch?v=zZ1Eq8kwXYo
Tos noi voitonjuhlat. Onnittelut meiltä pohjanmaalta( ei taida muut pystyä kateudeltaan onnittelemaan ;)))- buuuuuuuuuuuuuuuuuuu
en tiennytkään että turun palloseura on umalehtisen omistuksessa. Mutta kun tarkemmin ajattelin niin tietenkin on hänhän johtaa myös turun spr:n vapaaehtois toimintaa :D
Miksi hitossa pitäisi jotain umalehtistä onnitella jääkiekon sm-mestaruudesta joka on muuten sivumennen sanoen kaiken turhuuden huippu MM-lätkä on vasta katsottavaa. - Myy-Pikkuinen
buuuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
en tiennytkään että turun palloseura on umalehtisen omistuksessa. Mutta kun tarkemmin ajattelin niin tietenkin on hänhän johtaa myös turun spr:n vapaaehtois toimintaa :D
Miksi hitossa pitäisi jotain umalehtistä onnitella jääkiekon sm-mestaruudesta joka on muuten sivumennen sanoen kaiken turhuuden huippu MM-lätkä on vasta katsottavaa.olen samaa mieltä! SM lätkä on niin kamalaa katsottavaa!! MM lätkää oottelen minäkin, lätkää parhaimmillaan!! =)))
- ++++++
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
olen samaa mieltä! SM lätkä on niin kamalaa katsottavaa!! MM lätkää oottelen minäkin, lätkää parhaimmillaan!! =)))
100-nolla turpaan saanu häviäjä,joka ei vielä tiedä lätkästä mitään;)))))))))))))))))))!Buahaahhahhaa hämäläiset ei oikee kerinny mukaan kun ovat niin helvetin hitaita!!Hei,sori matsit meni jo,te niinku hävisitte!
- Myy-Pikkuinen
++++++ kirjoitti:
100-nolla turpaan saanu häviäjä,joka ei vielä tiedä lätkästä mitään;)))))))))))))))))))!Buahaahhahhaa hämäläiset ei oikee kerinny mukaan kun ovat niin helvetin hitaita!!Hei,sori matsit meni jo,te niinku hävisitte!
mä pelaamassa?? Juu mä tiedän mitä lätkä on, olenhan sitä itsekkin tampereella asuessa pelannut ja jalista!
Mut totta, kyllä sm liiga on aika kamalaa kiekkoa. - Virtuaalikoneistaja
Miksi hitossa pitäisi jotain umalehtistä onnitella jääkiekon sm-mestaruudesta joka on muuten sivumennen sanoen kaiken turhuuden huippu MM-lätkä on vasta katsottavaa.samaa mieltä ja sanoisin että hupaisa konsti kohottaa itsetuntoaan sillä kun aikuiset miehet sohii kepeillä kiekon perässä :)))))))))))
Miksi hitossa pitäisi jotain umalehtistä onnitella jääkiekon sm-mestaruudesta joka on muuten sivumennen sanoen kaiken turhuuden huippu MM-lätkä on vasta katsottavaa.Kuten nimikin jo sanoo....On makeeta taas olla aito Turkulainen.
- Virtuaalikoneistaja
umalehtinen kirjoitti:
Kuten nimikin jo sanoo....On makeeta taas olla aito Turkulainen.
tepsin edellisestä voitosta ole kulunut jo melkoinen tovi, muistelisin lukeneeni että on vuosikaudet ryöminyt pudotuspelien ulkopuolella.
Tosin, kenenkään elämäänhän tuolla ei ole mitään muuta merkitystä kuin veroeurojen menemisen muodossa. Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
tepsin edellisestä voitosta ole kulunut jo melkoinen tovi, muistelisin lukeneeni että on vuosikaudet ryöminyt pudotuspelien ulkopuolella.
Tosin, kenenkään elämäänhän tuolla ei ole mitään muuta merkitystä kuin veroeurojen menemisen muodossa.Oli kulunut pitkä aika. Tuskin kukaan SM-sarjan vaiheissa uskonnut tähän. Kaksi ei "veikattua" joukkuetta finaaleissa jotka molemmat lähettivät kesälomille enakkosuosikit. Hieno saavutus molemmilta. HPK:n kokoonpanoa en ole seuraillut mutta TPS:ssä ainakin on nuoria pelaajia joten heille tää on huippu juttu, jota muistelevat vielä aikoinaan ukkokodissakin mikäli sellaisessa joskus ovat.
Ikävää että hopea tuntuu aina hävityltä, se on minusta myös tosi upea saavutus.Myy-Pikkuinen kirjoitti:
mä pelaamassa?? Juu mä tiedän mitä lätkä on, olenhan sitä itsekkin tampereella asuessa pelannut ja jalista!
Mut totta, kyllä sm liiga on aika kamalaa kiekkoa.Lätkää on täälläkin pelattu,tosin jalista enemmänkin.Ei tosin Mansessa :D.
Ja vanhempana tossupallossa tuli työpaikkaliigojen kaupunkikisassa hopiata :)- Virtuaalikoneistaja
umalehtinen kirjoitti:
Oli kulunut pitkä aika. Tuskin kukaan SM-sarjan vaiheissa uskonnut tähän. Kaksi ei "veikattua" joukkuetta finaaleissa jotka molemmat lähettivät kesälomille enakkosuosikit. Hieno saavutus molemmilta. HPK:n kokoonpanoa en ole seuraillut mutta TPS:ssä ainakin on nuoria pelaajia joten heille tää on huippu juttu, jota muistelevat vielä aikoinaan ukkokodissakin mikäli sellaisessa joskus ovat.
Ikävää että hopea tuntuu aina hävityltä, se on minusta myös tosi upea saavutus.asiasta voi olla montaa mieltä, minun elämääni tuollaiset eivät tuo mitään merkitystä, en ole tuntenut itseäni yhtään paremmaksi ihmiseksi kenenkään urheilusuorituksen takia, mutta minunkin veroeurojani noihin sirkushuveihin käytetään.
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
asiasta voi olla montaa mieltä, minun elämääni tuollaiset eivät tuo mitään merkitystä, en ole tuntenut itseäni yhtään paremmaksi ihmiseksi kenenkään urheilusuorituksen takia, mutta minunkin veroeurojani noihin sirkushuveihin käytetään.
Uskon sen ettei tuollaisilla ole mitään merkitystä elämääsi:)) Joidenkin muiden elämään sitten taas kyllä.
Niitä vero euroja laitetaan ainakin jääkiekko seuroissa hyviin tarkoituksiin. On junnu leirejä ja junnu kiekkoilijoita jne.........Nuoriin satsataan ja niin pitääkin.- nauraa hersyvästi
umalehtinen kirjoitti:
Oli kulunut pitkä aika. Tuskin kukaan SM-sarjan vaiheissa uskonnut tähän. Kaksi ei "veikattua" joukkuetta finaaleissa jotka molemmat lähettivät kesälomille enakkosuosikit. Hieno saavutus molemmilta. HPK:n kokoonpanoa en ole seuraillut mutta TPS:ssä ainakin on nuoria pelaajia joten heille tää on huippu juttu, jota muistelevat vielä aikoinaan ukkokodissakin mikäli sellaisessa joskus ovat.
Ikävää että hopea tuntuu aina hävityltä, se on minusta myös tosi upea saavutus.Minusta jääkiekko on ykköstilalla
umalehtinen Käyttäjän viestit 26.10.2007 00:21
arvoasteikossa maailman turhemmasta touhusta ja tokaksi tulee jalkapallo.
Ajattele nyt kuunnella jääkiekko matsissa sitä älytöntä mekastusta. desibelit
ylittyvät monin verroin sallitusta.
Hyvä että edes joku pärjää
umalehtinen Käyttäjän viestit 26.10.2008 18:29
jääkiekossa TPS pitää perää, joskin isäntää se jostakin syystä korpee
kovasti,,vaan ei minua;)))
Kuule
umalehtinen Käyttäjän viestit 24.4.2009 23:49
Riittää kun yksi meiltä katselee. Jääkiekko on jotakin sellaista mitä en
ymmärrä. Aikuiset isot miehet painelevat luistit kintuissa mailat käsissä
jonkun kiekon perässä ja ukot huutaa.:)))
Isännnästä en tiedä
umalehtinen Käyttäjän viestit 14.5.2008 21:54
katsooko,, uhoo kyllä katsovansa, minä en katso jääkiekkoa lainkaan. nauraa hersyvästi kirjoitti:
Minusta jääkiekko on ykköstilalla
umalehtinen Käyttäjän viestit 26.10.2007 00:21
arvoasteikossa maailman turhemmasta touhusta ja tokaksi tulee jalkapallo.
Ajattele nyt kuunnella jääkiekko matsissa sitä älytöntä mekastusta. desibelit
ylittyvät monin verroin sallitusta.
Hyvä että edes joku pärjää
umalehtinen Käyttäjän viestit 26.10.2008 18:29
jääkiekossa TPS pitää perää, joskin isäntää se jostakin syystä korpee
kovasti,,vaan ei minua;)))
Kuule
umalehtinen Käyttäjän viestit 24.4.2009 23:49
Riittää kun yksi meiltä katselee. Jääkiekko on jotakin sellaista mitä en
ymmärrä. Aikuiset isot miehet painelevat luistit kintuissa mailat käsissä
jonkun kiekon perässä ja ukot huutaa.:)))
Isännnästä en tiedä
umalehtinen Käyttäjän viestit 14.5.2008 21:54
katsooko,, uhoo kyllä katsovansa, minä en katso jääkiekkoa lainkaan.Oliko sulla muuta kuin kova haku taas kaivella säilöämiäsi viestejäni.....vai etitkö arkoistosta??
Joo en edelleenkään katsele jääkiekkoa telkusta, en osta otteluihin lippuja enkä mene vapaalipuilla katsomaan matseja. Mieheni rakastaa kiekkoa edelleen kuten monet ystävistämme.
Silti osaan riemuita mestaruudesta näin aitona Turkulaisena. YES!!
http://www.youtube.com/watch?v=WVTTjFDKgjk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=IaSQlV3yfso&feature=relatedumalehtinen kirjoitti:
Oliko sulla muuta kuin kova haku taas kaivella säilöämiäsi viestejäni.....vai etitkö arkoistosta??
Joo en edelleenkään katsele jääkiekkoa telkusta, en osta otteluihin lippuja enkä mene vapaalipuilla katsomaan matseja. Mieheni rakastaa kiekkoa edelleen kuten monet ystävistämme.
Silti osaan riemuita mestaruudesta näin aitona Turkulaisena. YES!!
http://www.youtube.com/watch?v=WVTTjFDKgjk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=IaSQlV3yfso&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=KyiyuNHcliw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=5v-T5zbza5I&feature=related
Nää kipaleet ja paljon muuta musaa koskien TPS meiltä löytyy kotoa:))- lolololz
umalehtinen kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=KyiyuNHcliw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=5v-T5zbza5I&feature=related
Nää kipaleet ja paljon muuta musaa koskien TPS meiltä löytyy kotoa:))EVVK
- 16+1
lolololz kirjoitti:
EVVK
EVVK ja silti vastaat kommenteihin!!!!!!!!!!!!!!!
- TEEPEEÄS
Kyllä ny kelpaa, oikeen makiata hunajata mahan täydeltä!!!
Onnea TPS!
PARAS VOITTI!!!- Poika kotona
Turku ja TPS
Jorma Uotista lainatakseni E8*)
Ei huono,ei huono... ---- (isot)
on kylläki Turkuhallis... :)
- kultaa ja hunajaa
mutta huomenna torilla olettaisin :)
- 17+11
turkulaisjoukkueenne mestaruuden nyt voittikin ja ihan ansaitusti minun mielestäni, niin mieti nyt sinäkin, mitä puhut suomen toiseeksi parhaasta kiekkoseurasta, HPK:sta! Se sai kuitenkin huimien esitystensä vuoksi hopeeta.
Voisit siis ihan "pikkuriikkisen" miettiä sitä tapaa, millä HPK kaatui: Se ei ollut "tylsääkin tylsempi joukkue" kuten asian ilmoitit vaan taisteli loppuun saakka ja pelit olivat todella tasaiset. Vain onni ratkaisi voitot.- 10+1=11
eihän se sen kummosempaa ole!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86467Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467