Kuka tietää missä päin suomea lehmän vuoden nyt parhaillaan esitettävät uudet jaksot on kuvattu? Missä sijaitsee järven tuntumassa oleva iso maalaistalo,jonka pihapiiriä näyttettiin ainakin 28.4 esitetyssä jaksossa.Entä missä on pankinjohtajan kesämökki,minkä järven rannalla?
lehmän vuoden kuvauspaikat
16
18605
Vastaukset
- HKS79
Ainakin vanhainkoti/palvelutalo/mikälie on Karkun kotitalous- ja sosiaalialan oppilaitos Sastamalassa. Myös pankki näytti olevan Karkusta. Terveyskeskus näytti myös hiukan em. koulun uudemmalta lisäsiiveltä, mutta siitä en ole varma. Muut paikat itseänikin kiinnostaisi. Itse olen opiskellut kyseisessä koulussa Karkussa.
- Anonyymi
Samoin olen opiskellut siellä myös
- lehemän
löytyy ainakin jonkinmoista tietoa.
http://muistikuvaputki.yle.fi/rouvaruutu/lehman-vuosi - J-PAL
Ahmauksentie Mouhijärvi on se neljan mihen kotipaikka kuvattu joiden isä on vanhain kodissa. Paikka on sama kuin Metsoloissa Osmon ja Liisan autio talo..
- Anonyymi
Ohjelman Karhun baari lienee oikeasti Karkun baari.
https://goo.gl/maps/VnweQsy99FmCPXbe7 - Anonyymi
Heleppoa kuvata kotimaisia tv-sarjoja, kun tämmöisiä kirkonkyliä on paljon! Metsolat, Maalaiskomediat, Pirunpelto jne jne... Kuvauspaikkoja sitten kiva bongailla ja vertailla sarjassa- todellisuudessa....
- Anonyymi
Olen päässyt seuraamaan Kaikki Synnit kuvauksia.
- Anonyymi
Karkku, Jumesjärvi ja Nokia ainakin...
- Anonyymi
Ylöjärven takamaalla ainakin oli tielläajokohta. Viljakkalantietä ajaa Hanna heti ekassa jaksossa.
- Anonyymi
Pankinjohtajan mökki on Kutalanvuolteen yläpuolella
- Anonyymi
Missäs päin ajelee toi änkyräluonteinen isäntä traktorilla kumi munassaan?
- Anonyymi
Pilven päällä?
Etsin juuri netistä tietoa kun tuttu näyttelíjä, mutta en muistanut nimeä. Esko Hukkanen k. 2016. Liekö oikeasti ollut kumara kun juoksi vielä ketterästi, mutta tuntuu että ollut aina samannäköinen. Pojat vähän liian karikatyyrejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilven päällä?
Etsin juuri netistä tietoa kun tuttu näyttelíjä, mutta en muistanut nimeä. Esko Hukkanen k. 2016. Liekö oikeasti ollut kumara kun juoksi vielä ketterästi, mutta tuntuu että ollut aina samannäköinen. Pojat vähän liian karikatyyrejä.Ei ollu Hukkasesta kyse, tuo jonka eukko juoksee pankinjohtajan jälessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilven päällä?
Etsin juuri netistä tietoa kun tuttu näyttelíjä, mutta en muistanut nimeä. Esko Hukkanen k. 2016. Liekö oikeasti ollut kumara kun juoksi vielä ketterästi, mutta tuntuu että ollut aina samannäköinen. Pojat vähän liian karikatyyrejä.Hangaslahden kunnanjohtaja näyttää yhdestä pojasta aikuisena tulleen :)
- Anonyymi
Ei vissii oo Kuju saanu naista, kun niin äreä on?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312473Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja981209- 701173
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431145- 44940
- 79934
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?92886- 54871
Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu90805Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill115769