hopea on häpeä ja ritari-hallin nimen vois vaikka muuttaa vaikkapa tuhnu-halliksi, sen verran aneemista peliä kotijoukkue eilen esitti.
sanotaan mitä sanotaan niin...
7
397
Vastaukset
- HPKFANI
Kyl turun pulla sorsien oli helppo pelata ku tuomarit oli puolella...... muutenkin toi tuomari linja koko vitun sm-liigas on täyttä paskaa, ei voi vaihdella noin paljon millään. Kyl silti toivotan hpk:on pelaajille onnea, en odottanut mitalli edes ku pudotuspelit alko.
- frfrfrfrrfrf
joo... olihan tepsi selkeä suosikki ja kaikki odotti mitaleita, kun pleijarit alkoi :-)
- HPKfani
frfrfrfrrfrf kirjoitti:
joo... olihan tepsi selkeä suosikki ja kaikki odotti mitaleita, kun pleijarit alkoi :-)
Taas nähdään esimerkki kuinka lapsellista tohua Turussa osataan pitää yllä. Jaksetaan menneestä vieläkin mollata ja elvistellä. Mahdattekohan vielä ensi joulunakin elvistellä menneistä :D NARETTAVAA palloseuran faneilta. Eikö turussa oikeesti osata muuta kuin mollata vastustajaa menneistä? Ei näemmä xD Naurettavaa turkulaiset. Jos mikä tässä on jääny sarjan jälkeen hävettään, on TPS:n fanit :D Alkaa muistuttaa HIFK:n ja Jokereiden faneja :D
- yiyiyiyi
HPKfani kirjoitti:
Taas nähdään esimerkki kuinka lapsellista tohua Turussa osataan pitää yllä. Jaksetaan menneestä vieläkin mollata ja elvistellä. Mahdattekohan vielä ensi joulunakin elvistellä menneistä :D NARETTAVAA palloseuran faneilta. Eikö turussa oikeesti osata muuta kuin mollata vastustajaa menneistä? Ei näemmä xD Naurettavaa turkulaiset. Jos mikä tässä on jääny sarjan jälkeen hävettään, on TPS:n fanit :D Alkaa muistuttaa HIFK:n ja Jokereiden faneja :D
Vituttaako, kun Tepsi teki minibudjetilla näin kovaa jälkeä? "Jaksetaan menneestä vieläkin...." saatanan urpo... SM kulta on muutaman päivän vanha juttu ja sillä elvistellään vaikka siihen asti, kun ensimmäiset sarjapelit syksyllä alkaa ja samoin te siellä Hämeenlinnassa olette luusereita juuri samaan hetkeen asti :-)
- hämeenlinnalainen
yiyiyiyi kirjoitti:
Vituttaako, kun Tepsi teki minibudjetilla näin kovaa jälkeä? "Jaksetaan menneestä vieläkin...." saatanan urpo... SM kulta on muutaman päivän vanha juttu ja sillä elvistellään vaikka siihen asti, kun ensimmäiset sarjapelit syksyllä alkaa ja samoin te siellä Hämeenlinnassa olette luusereita juuri samaan hetkeen asti :-)
" "Jaksetaan menneestä vieläkin...." saatanan urpo... SM kulta on muutaman päivän vanha juttu" No tuossa se vastaus tulikin siihen mikä Hämeenlinnassa ainoastaan hävettää tällä hetkellä. NIMENOMAAN SE, että te jaksatte edelleen mollata vastustajaa muutama päivä sitten ratkenneesta kullasta :D Itse olet yhtä urpo kun et tajua lukee rivien välistä ja huomata mitä tuossa edellisen kerhofanin viestissä yritettiin sanoa :D
Sanoppa millä perustein me oltaisiin yhtään se luuserimaisempia kuin te NAURETTAVAT TPS fanit :D ? Olen itse lukenu muilla sivuilla erään TPS fanin kirjotuksia, ja niissä haukutaan nimeomaan omat, eli TPS fanit luureiksi ja naurettaviksi koska edelleen mollaaminen jatkuu.
HÄVETTÄS OLLA TPS FANI !!!!!!!!! - kerho
hämeenlinnalainen kirjoitti:
" "Jaksetaan menneestä vieläkin...." saatanan urpo... SM kulta on muutaman päivän vanha juttu" No tuossa se vastaus tulikin siihen mikä Hämeenlinnassa ainoastaan hävettää tällä hetkellä. NIMENOMAAN SE, että te jaksatte edelleen mollata vastustajaa muutama päivä sitten ratkenneesta kullasta :D Itse olet yhtä urpo kun et tajua lukee rivien välistä ja huomata mitä tuossa edellisen kerhofanin viestissä yritettiin sanoa :D
Sanoppa millä perustein me oltaisiin yhtään se luuserimaisempia kuin te NAURETTAVAT TPS fanit :D ? Olen itse lukenu muilla sivuilla erään TPS fanin kirjotuksia, ja niissä haukutaan nimeomaan omat, eli TPS fanit luureiksi ja naurettaviksi koska edelleen mollaaminen jatkuu.
HÄVETTÄS OLLA TPS FANI !!!!!!!!!ainoa asia mikä näissä kinkereissä on hävettävää, niin se on HOPEA buahhaaa...hahh.hhah
- HPKfani
kerho kirjoitti:
ainoa asia mikä näissä kinkereissä on hävettävää, niin se on HOPEA buahhaaa...hahh.hhah
No, ehkä teistä turkulaisista. Minusta ei ainakaan. Olkaa vaan eri mieltä jos ootte noin ylimielisiä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.465005- 703081
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3061966Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2631798Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151699Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531286Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951249- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331167Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137