Otin hölmöyksissäni pikalainan tekstiviestillä: 300 €. Viesteissä ei sanottu mitään koroista ym. kuluista. Netistä en päässyt tarkistamaan juuri sillä hetkellä. Lasku tuli, loppusumma 512,50 €, maksuaikaa 28 pv, todella ryöstöä
Sopulaina.fi
4
453
Vastaukset
- JJ
sun ei tarvii maksaa korkoa yms, koska ne pitää ilmottaa.. otat kuluttaja-asiamieheen yhteyt ja avot :)
- höynäytetty
peruutin vipin ja laittavat uuden laskun, olin yhteydessä kuluttajaviranomaisiin ja neuvoivat ottamaan yhteyttä ko. firmaan, mutta kun laitoin s-posti osoitteeseen sopulaina.fi, ei tullut vastauksia, lopulta laitoin viestiä osoitteeseen perhelaina.fi ja heti tuli vastaus: Vastasimme teille eilen näin.
”Hei!
Tässä tapauksessa suosittelemme, että peruutatte lainanne. Peruutusohjeet löytyvät nettisivuiltamme www.sopulaina.fi ja sieltä kohdasta lainaehdot. Tällöin kulut laskevat noin 330€:oon. Heti, kun olemme vastaanottaneet peruutusilmoituksenne, lähetämme teille uuden laskun peruutusta varten.
Mielekiinnolla odottelen laskua ;D
Ystävällisin terveisin,
Sopulaina Asiakaspalvelu”
Ystävällisin terveisin,
Perhelaina Asiakaspalvelu - höynäytetty
Eipä tullut uutta laskua vaan tekstarilla summa 361,55€ ja peruutusmaksun eräpäivä on HETI!.
Sopimusehdoissa sanotaan, että on maksettava heti tai 30 pv:n kuluessa. HAHHAH, eli maksan kun saan paperilaskun ;)) - Kuluttajakunniaan
höynäytetty kirjoitti:
Eipä tullut uutta laskua vaan tekstarilla summa 361,55€ ja peruutusmaksun eräpäivä on HETI!.
Sopimusehdoissa sanotaan, että on maksettava heti tai 30 pv:n kuluessa. HAHHAH, eli maksan kun saan paperilaskun ;))Tosiaan, lainan ehdot tulee toimittaa kuluttajalle lainaa myönnettäessä. Se, että ehdot ovat nettisivuilla ei riitä vaan ne pitää lähettää spostiin/postilla tai tekstarilla. Muuten korkoja tai muuta ei tosiaan tarvitse maksaa.
Sopulaina kertoo kaiken lain vaatiman omilla sivuillaan, mutta tämä ei vielä riitä. Alla olevassa osoitteessa voi käydä jakamassa kokemuksia ko. firmasta.
http://www.pikavippi.ws/sopulaina-50e-300e/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078