Näin demarimaassa

ottakaapa mallia

Mielipidepunikki, Kapi ja muut tollot ovat usein ihastelleet kuinka hyvin asiat ovat siellä missä ei ole Kepua.

Kreikkaa on hallinnut pääasiassa PASOK puolue, joka on sosialidemokraattinen, siis SDP:n veljespuolue. Katsokaapa ja ihastelkaa tyypillistä demarimeininkiä...

http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2010/04/metsureiden_ulkotyolisa_ja_muut_kreikan_budjetin_erikoisuudet_1642459.html

Vai demari voi perustaa komitean, jonka tehtävä on hoitaa järveä joka kuivui jo 1930-luvulla. Vain demari voi maksaa virkamiehelle palkanlisiä jos saapuu ajoissa töihin (tosin kovinkaan moni demari ei tuossa tapauksessa lisä saa, he kun ovat velttoilevia laiskimuksia), käyttää tietokonetta tai osaa vierasta kieltä.

9

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32+32

      demarit vie aina tuhon polulle. Tuo puolue pitäisi kieltää.

    • Kreikassa...

      varmaankin vallesmannien perseennuolijoiden kummien kaimoille annetaan ylimääräinen eläke?

      • Näin on.

        Kreikan politiikka on ilmiselvää kepulaista tukipolitiikka, meille kaikki, mitä siitä jos veronmaksajat joutuvat maksamaan.


    • Kannattaa vähän tutustua tarkemmin asioihin. Kreikan asiat sai sekaisin edellinen hallitus, joka mm. vääristeli tilastoja ja eli velaksi. Kuulostaa siis aivan samalta touhulta, jota Vanhanen ja KEPU ovat nyt toteuttaneet Suomessa.

      • heh heh haha

        Tyypillinen demari-paskan selitys:"Nuo sen tekivät". Seuraavaksi on konkurssissa Espanja ja mikä puolue mahtaa olla siellä vallassa, no tietysti demarit. Siitä seuraava maa on Portugali ja tietysti demarit vallassa.
        Entäs Islanti, punikkien valtakunta korviaan myöten kusessa ja lista jatkuu, jatku, jatk, jat......aina kusipää suossa.


      • tutustua...

        Kuuleppas Känättäjä, kyllä nämä Kreikan kannalta tuhoisat päätökset on tehty 1990 luvun aikana ja 2000 luvun alussa kuten olet uutisista saanut havaita. Silloin maata johti tämä Pasokin vanhempi Papandreu, Andreas etunimeltään. Sitten Simitis vielä täydensi tuhoa. Ja nyt nuorempi Papandreu ei suostu millään aloittamaan matokuuria jolla maa saisi asioitaan oikealle tolalle.

        Niin se vaan on, että missä demarot valtaan pääsee niin siellä vaikeudet ennenpitkää esiin pulpahtaa. Toivotaan että Suomen kansa on kaukaa viisasta ja antaa demareille lisää oppositiokausia. Heinäluoman möläytysten jälkeen se toki näyttää varmalta


      • Joku Roti
        tutustua... kirjoitti:

        Kuuleppas Känättäjä, kyllä nämä Kreikan kannalta tuhoisat päätökset on tehty 1990 luvun aikana ja 2000 luvun alussa kuten olet uutisista saanut havaita. Silloin maata johti tämä Pasokin vanhempi Papandreu, Andreas etunimeltään. Sitten Simitis vielä täydensi tuhoa. Ja nyt nuorempi Papandreu ei suostu millään aloittamaan matokuuria jolla maa saisi asioitaan oikealle tolalle.

        Niin se vaan on, että missä demarot valtaan pääsee niin siellä vaikeudet ennenpitkää esiin pulpahtaa. Toivotaan että Suomen kansa on kaukaa viisasta ja antaa demareille lisää oppositiokausia. Heinäluoman möläytysten jälkeen se toki näyttää varmalta

        Tuo ei pidä ollenkaan paikkaansa. Kreikan nykyisen tilanteen isä tai äiti on nykyhallitusta edeltänyt porvarihallitus. Se eli yli varojen ja otti järjettömiä lainoja. Kreikallahan on ollut aivan hirvittävä valtion velka. Porvarihallitus lupasi kaikille kymmenen hyvää ja yhdeksän kaunista. Nyt demarihallituksella on hirveä duuni panna asiat kuntoon.

        Niinhän Suomessakin kävi 90-luvun alun laman jälkeen. Esko Aho pani Suomen talouden täysin sekaisin. Sen jälkeen kahdella Lipposen-Niinistön hallituksella oli kova urakka taas nostaa Suomi jaloilleen. Sitten tuli Vanhasen kakkoshallitus, joka taas tuhosi maan.


      • älä kehtaa valehdell
        Joku Roti kirjoitti:

        Tuo ei pidä ollenkaan paikkaansa. Kreikan nykyisen tilanteen isä tai äiti on nykyhallitusta edeltänyt porvarihallitus. Se eli yli varojen ja otti järjettömiä lainoja. Kreikallahan on ollut aivan hirvittävä valtion velka. Porvarihallitus lupasi kaikille kymmenen hyvää ja yhdeksän kaunista. Nyt demarihallituksella on hirveä duuni panna asiat kuntoon.

        Niinhän Suomessakin kävi 90-luvun alun laman jälkeen. Esko Aho pani Suomen talouden täysin sekaisin. Sen jälkeen kahdella Lipposen-Niinistön hallituksella oli kova urakka taas nostaa Suomi jaloilleen. Sitten tuli Vanhasen kakkoshallitus, joka taas tuhosi maan.

        Suomihan oli syäksykiertessä lamaan silloin kun Aho aloitti. Holkerin haööitus jossa muistaaksesni oli Kokoomus ja denmarit.

        Demarit tiesi syöksylierteen ja jätti koko sontakasansa Ahon Porvariahalituksen syliin kiletäytymällä lähtemästa hallitukseen. Vaalien aikana vakuutettiin että talous on kunnossa. Totuus paljastuo Ahollekin vasta kun alkoi laatia hallituksen ohjelmaa.

        Talouskäppyrät osoittivat 45 asteen pudotuskulmaa. Velkaantuminen näytti 45 asteen nousukulmaa. Vienti näytti 45 asteen laskukulmaa Lainaorot olivat yli 20%:ia, jne... Rahan arvon romahdus oli väistämätön lä'hoaikoina. Olis sidottu liian korkealla arvolla Emuun. Ja sitten vielä' Revalvoitu sitäkin vahvemmaksi.

        Syyttäkää vai nDeamrit Ahon hallitusta. Se on turhaa koska jokainen Suomalainen voi tuon asiaN TARKISTAA. ELI: VALEHTELU EI AUTA DEMAREITA!

        Tuon voi katsella niistä talouden kehityksen käyristä tänäänkin jos halutaan.


      • toottakin väliin
        Joku Roti kirjoitti:

        Tuo ei pidä ollenkaan paikkaansa. Kreikan nykyisen tilanteen isä tai äiti on nykyhallitusta edeltänyt porvarihallitus. Se eli yli varojen ja otti järjettömiä lainoja. Kreikallahan on ollut aivan hirvittävä valtion velka. Porvarihallitus lupasi kaikille kymmenen hyvää ja yhdeksän kaunista. Nyt demarihallituksella on hirveä duuni panna asiat kuntoon.

        Niinhän Suomessakin kävi 90-luvun alun laman jälkeen. Esko Aho pani Suomen talouden täysin sekaisin. Sen jälkeen kahdella Lipposen-Niinistön hallituksella oli kova urakka taas nostaa Suomi jaloilleen. Sitten tuli Vanhasen kakkoshallitus, joka taas tuhosi maan.

        sak/demarimafia propakanda uskossasi.
        Demarit ovat puupäitä, ja puupäät ovat autuaita sillä ne eivät huku. Valitettavasti niitä on Suomesakin tuhoa aiheuttava määrä.
        Esko Aho olkoon mikä vaan, mutta suurin tuho alkoi heti oitis, kun Koivisto pääsi pressaksi.
        Ei Ahokaan yllä siihen, mihin jokainen yksittäinenkin demari yltää tukemalla SAK/demarimafiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe