If on paras

If fan

Valittujen palojen tutkimuksen mukaan If Vakuutus on luotetuin ja paras vakuutusyhtiö Suomessa. Olen vertaillut hintoja ja ehtoja ja niidenkin osalta If vaikuttaa aivan ylivoimaiselta. Lisäksi asiakaspalvelu on tehokasta ja ystävällistä. Suosittelen!

23

1505

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miikki

      eri tutkimuksen osoittaa eri lailla, nyt on IF paras ja lähivakuutus jää kakkoseksi, seuraava tutkimus osoittaa taas jotain toista vakuutusfirmmaa parhaimmaksi. älkäämme uskoko höpo tutkimuksiin

      • ddddffff

        ja paskat IF on surkein ja pettää ihmisiä eikä korvausta tule vaikka kuuluisi ,,paska mikä paska...


      • If on paras
        ddddffff kirjoitti:

        ja paskat IF on surkein ja pettää ihmisiä eikä korvausta tule vaikka kuuluisi ,,paska mikä paska...

        Hyvä If!

        Hiujareille ei mitään rahoja!!! Pihalle mokomat rötöstäjät!!


      • Voin suositella
        ddddffff kirjoitti:

        ja paskat IF on surkein ja pettää ihmisiä eikä korvausta tule vaikka kuuluisi ,,paska mikä paska...

        Tuostakin voidaan olla eri mieltä. Itse olen todella tyytyväinen IF:in . Korvaukset on tulleet nopeasti ja takkuilematta.
        Viimeisin esimerkiksi : laitoin korvaushakemuksen netissä tiistai iltana n klo 16.30, keskiviikko aamuna klo 8.50 tuli tekstiviesti että korvaushakemus on käsitelty ja korvaus maksettu. Rahat olivat tilillä perjantai aamusti. Kyseessä lemmikki vakuutus.


      • Anonyymi
        ddddffff kirjoitti:

        ja paskat IF on surkein ja pettää ihmisiä eikä korvausta tule vaikka kuuluisi ,,paska mikä paska...

        Se on juuri näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri näin

        Kaikki täällä varmasti odottivat henkeään pidätellen 10 vuotta sinun upeaa kommenttiasi!


    • MAINOS_KO ?

      If hinnat ovat edulliset, siitä ei kiistäminen, mutta sitten vuosittaiset alennukset ovatkin heikot ja 2-3 v kuluttua If on jo kalliimpi kuin Pohjola, Lähivakuutus, Tapiola, omien kyselyjeni tuloksella.

      OMA KOKEMUS, olen saanut syyttömältä korvauksia, IF vakuutuksesta,
      en saanut lähes uuden autoni tilalle samankokoista sijaisautoa,
      kuten kai kaikissa muissa saa, jos auto on alle 5v vanha, monessa ei katsota ikää lainkaan.

      IF täti sanoi puhelimessa melko suoraan että ei kannattaa pyytää,
      vaikka olisi kuinka hyvät perusteet ja sijaisauton toimittajakin ihmettelisi,
      If voittaa aina, enkä sitten yrittänyt,

      ajoin Nissan Micralal, vaikka omani lähes uusi oli 4,6 metrinen.

      • 1

        muilla yhtiöillä ei ole sijaisauto-palvelua


    • kuin kone.

      Puhelinpalvelussa luetellaan ehdot ja ei mitään neuvottelus,

      Jos paikkakunnallasi ei ole iF konttoria,
      en todella ottaisi sieltä vakuutusta.

      suurissa asioissa pitää mennä konttoriin, neuvotella,
      pyytää ja itkeä, if on vähän tyyli ota tai jätä:

      • vapaa kuin taiv lint

        olen totaalisen kyllästynyt kaikkiin vakuutusyhtiöihin, omaa etuaan ne vaan ajavat, mulla on vain ja ainoastaan pakolliset vakuutukset ja ne pakolliset vakuutukset ovat nordeassa, ei yhtään mitään muita vakuutuksia, ennen oli mutta ei enää, huomattavasti stressittömämpi elämä mitä vähemmän tarvitsee kaikenmaailman konttoreiden ja virastojen kanssa olla tekemisissä..suosittelen.


    • gouldens

      Valitut palat ? Onko tämä mummojen ristikkolehti ? Lähdeviite tuosta tutkimuksesta luonnollisesti jäi uupumaan.

      • 23

        http://www.luotetuinmerkki.fi/?sivu=1

        Ifillä tyytyväisimmät korvauspalvelun asiakkaat
        Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaiset pitävät Ifin korvauspalvelua vakuutusalan parhaimpana puhelinpalveluna. Asiakkaat arvostavat asiakaspalvelun ammattitaitoa ja palvelualttiutta. Erityisesti halukkuus käyttää palvelua kohosi selvästi korkeammalle muihin alalla toimijoihin verrattuna. Tutkimuksen toteutti Taloustutkimus Oy, ja sillä selvitettiin kansalaisten käsityksiä Suomen puhelinpalveluista.


    • Vittuuntunut

      Olen Todellakin ERI MIELTÄ asiakaspalvelusta. ainakin virkailian kohdalla jonka kanssa minä olen asioinut.
      voi sanoa että vähintäänkin hän oli epäkohtelias. tai oikeastaan jos häntä sanoo epäkohteliaaksi niin se on melkeinpä imartelua.

      Ivallinen,vittumainen,itseään täynnä oleva,"minä olen aina oikeassa",ärsyttävä,jne,,,,,, voisin jatkaa loputtomiin mutta antaa olla.

      hinnat voivat olla edulliset mutta vahingon sattuessa kannattaa uskoa heistä pahinta mahdollista. minun tapauksessani käräjäoikeus totesi minut syyttömäksi mutta ifi syylliseksi eli toisin sanoen ifi menee suomen lain yläpuolelle.

      • vituttaa koko If

        lähettämään laskun, mutta ei korvaamaan ekä neuvomaan hätäpäivystyksessä....ihan sama mitä teet, koska teet kuitenkin väärin...


    • fgghhhb

      JA paskat on ,saatanan mulkku yhtyö ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • VITUN PETTYNYT

      IFFI ON RAHAN TEKOLAITOS OSAKKEENOMISTAJILLE.....
      PASKA YHTIÖ.....
      VITTU IHAN MIKÄ VAAN MUU VAKUUTUSYHTIÖ....

    • kovia kokenut

      Niin tuo If...:n lasku tulee ajallaan ja myyjä tyrkyttää upeasti.

      Mutta auta armias jos (if...) sulle sattuu vahinko, olet kusessa ja sitte vi...ttaa.

      • super_moto

        Kyllä mä oon tyytyväinen if:n palveluun. Korvaukset tullu viikossa ja on ollu ihan oikeen suuruset.
        Sitten taas näistä muista uusista yhtiöistä oon kuullu, että huono asiakaspalvelu ja korvauksen saaminen kestää ikuisuuden.
        Monet haukkuu if:n kalliiksi, mutta kilpailutin ite kaikki tunnetut yhtiöt ja kyllä if oli halvin. Ja kyllä mä maksasin siitä muutenkin ekstraa hieman, jos vahingon sattuessa ei tarvi kinuta rahoja puolta vuotta.

        Kannattaa tutustua niihin vakuutusehtoihin niin ei tarvi sitten itkee, kun ei korvaa tätä ja tätä


      • Anonyymi
        super_moto kirjoitti:

        Kyllä mä oon tyytyväinen if:n palveluun. Korvaukset tullu viikossa ja on ollu ihan oikeen suuruset.
        Sitten taas näistä muista uusista yhtiöistä oon kuullu, että huono asiakaspalvelu ja korvauksen saaminen kestää ikuisuuden.
        Monet haukkuu if:n kalliiksi, mutta kilpailutin ite kaikki tunnetut yhtiöt ja kyllä if oli halvin. Ja kyllä mä maksasin siitä muutenkin ekstraa hieman, jos vahingon sattuessa ei tarvi kinuta rahoja puolta vuotta.

        Kannattaa tutustua niihin vakuutusehtoihin niin ei tarvi sitten itkee, kun ei korvaa tätä ja tätä

        Saahan ne korvaukset muualtakin. Eli kaveri peruutti kylkeen parkkipaikalla. Vakuutusyhtiö Lähi-Tapiola maksoi mukisematta käteisellä sen, minkä pyysin ja voin korjata autoni, eli hinta ja vika oli maksettu eikä minua harmittanut mitään.
        Eli kyllä vakuutusyhtiö toimii ripeästi, kun asiat on selvät.


    • Anonyymi

      Mua ainakin kusettivat.

    • Anonyymi

      pop halvin

    • Anonyymi

      www.popvakuutus.fi/ref/NIAREP

      tuolla koodilla saa vielä 25e hyvityksen!

      Nopea ja reilu korvausten maksu!
      Suosittelen.

    • Anonyymi

      If- vakuutusyhtiöstä kotivakuutus. Kun vakuuttaja kuolee, asunto on jo saatu uudelle vuokralaiselle, mutta kotivakuutusta ei Ifistä saa poikki millään.
      Eli maksat vieraan seiniä, vasta kun on perunkirjoitus tehty, voi ilmeisesti saada vakuutuksen irtisanottua.
      Siis jos vakuutusyhtiö on tuollainen, niin ei kiitos If-ille. Tekivät kyllä juuri hetki sitten tarjouksen, mutta kun kuulin jälkipoven tapauksesat, niin ei kiitos vakuutusyhtiölle ja sanon kaikille tutuille, että älkää menkö ifille, sillä kuolemankaan jälkeen ei saa vakuutusta poikki, vaikka vainaja on haudassa. Hautapaikassakin pitää olla kotivakuutus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe