Ilma on kuin morsian, kylmä ja märkä. Otetaan sitä simaa varovasti niiden tippaleipien kanssa.
Muistakaa ilmapallot, varsinkin jos meinaatte dipata nakkinen perunasalaattiin.:)
Kosteaa Vappua!
29
205
Vastaukset
ma ainaki skippaan nakit ja teen pyörykät...:DDDD
- luola_mies
Vapun kuumin ja kaunein heila heräsi kevään korvilla.. ;-P
Sulla on pyörykät ihan hyväs mallis jo, onko sulla muuten kestonakkeja vai diipadaapanakkeja?
:-DD luola_mies kirjoitti:
Vapun kuumin ja kaunein heila heräsi kevään korvilla.. ;-P
Sulla on pyörykät ihan hyväs mallis jo, onko sulla muuten kestonakkeja vai diipadaapanakkeja?
:-DDma oonki niin kuuma.....heheheeeeeeee... mulla onkii kestonakit...:DDDDDD
- 2010 2010 2010
www.rotten.com
2010 2010 2010 kirjoitti:
www.rotten.com
siel oli luuranko....
mutta vappuja sullekin 2010....=:0))))))- luola_mies
BBrunetti kirjoitti:
ma oonki niin kuuma.....heheheeeeeeee... mulla onkii kestonakit...:DDDDDD
Muista ettet ahnehdi niitä nakkeja liikaa, se ovi aiheuttaa turvotusta pitkälläkin aikavälillä.....
Munkit voi käsitellä öljyllä ennen nauttimista, tai pitääkin....serpentiinin ruiskutteleminen vaatii hyvää makua ettei ny joka seinälle...ja reisille....HYVÄÄ VAPPUA!! =) luola_mies kirjoitti:
Muista ettet ahnehdi niitä nakkeja liikaa, se ovi aiheuttaa turvotusta pitkälläkin aikavälillä.....
Munkit voi käsitellä öljyllä ennen nauttimista, tai pitääkin....serpentiinin ruiskutteleminen vaatii hyvää makua ettei ny joka seinälle...ja reisille....HYVÄÄ VAPPUA!! =)mitään munkkeja hieroskella saati ruiskutella "reisille"... heheheeee...
muksaa vappua myös luola miähelle....=:0))))!!!!!!!
- pöyristynyt
hautuumaaltako sä niitä morsiammia bongaat jos noi on sun kriteerit.
Pitääkö ne ilmapallotkin dipata siihen perunasalaattiin?;)
Hauskaa Vappua sinullekin=)- riita.pukari
puskurit on aina dipattava ennen leivontaa että niihin saa rapeuden ja silmiä hivelevän ulkonäön.
riita.pukari kirjoitti:
puskurit on aina dipattava ennen leivontaa että niihin saa rapeuden ja silmiä hivelevän ulkonäön.
tietysti, ja munat on vatkattava huolella, kun taikinan tekee.;-P
- riita.pukari
Satumainen.Nainen kirjoitti:
tietysti, ja munat on vatkattava huolella, kun taikinan tekee.;-P
Se pitänee osua oikein minuutin tarkkuudella. Alle 2 minuutin vatkauksista ei ole mihinkään. 5-10 minuuttia on jo melko hyvä jos taikinoinnin esivalmistelut on tehty huolella ja välimaisteluilla.
riita.pukari kirjoitti:
Se pitänee osua oikein minuutin tarkkuudella. Alle 2 minuutin vatkauksista ei ole mihinkään. 5-10 minuuttia on jo melko hyvä jos taikinoinnin esivalmistelut on tehty huolella ja välimaisteluilla.
pitää maistella, eihän siitä muuta hyvää tule.;)
- Iuola_mies
pitää maistella, eihän siitä muuta hyvää tule.;)
niin näytät vähän paremmalle.
Iuola_mies kirjoitti:
niin näytät vähän paremmalle.
tuota paskanjauhamista taas ääliö.;)
- !
nyt tuo tuollaista kakkaa huuhaalle satu. eilen juuri siitä suuresti kirjoittelit, miten paska sana kielletään.
- Iuola_mies
suu soukemmalla!
- luola_mies
perunasalaattiin juuriaan myöten....torkahdin uudelleen ;)
- sammakko 17
Ja keskity vain satumaisiin aivopieru kotkiin
on jääkaapissa valmiina. Tippaleipien kanssa juomme maitoa.
- riita.pukari
kovia vai pehmeitä, rapeita vai veteliä?
riita.pukari kirjoitti:
kovia vai pehmeitä, rapeita vai veteliä?
hyvin, kun laittaa ne maitoon likoamaan.
- alistajasi
elokuvia vappuna filmata, miten olis aiheena vaikka "taikinan nousu" tai "nysän lasku"...saatais taas nauraaaaaaa
- hihihihihiihhhh
filmaustaito on sitä parhainta. Tärisevää kuvaa kuin olisi maanjäristys. Onhan sillä aikaa kiertää huoltiksia ja nyt on IHAN VARMASTI muitakin näkösällä, eikä vain oma varjonsa. Vielä on aikaa ennekuin kello on 14.09.
- sitten....
hihihihihiihhhh kirjoitti:
filmaustaito on sitä parhainta. Tärisevää kuvaa kuin olisi maanjäristys. Onhan sillä aikaa kiertää huoltiksia ja nyt on IHAN VARMASTI muitakin näkösällä, eikä vain oma varjonsa. Vielä on aikaa ennekuin kello on 14.09.
paskanjauhaja tähänkin ketjuun vinkumaan, kun et muuten saa huomioo?
Painu helvettiin siitä! - Iuola_mies
hihihihihiihhhh kirjoitti:
kuvaamaan katastrofielokuvia. Tärinä tulee filmille ihan luonnostaan;)
- Iuola_mies
sitten.... kirjoitti:
Painu helvettiin siitä!järkevimmät jutut jotta painu itse rähmäkäpälä;)
- kotkan suuru
sitten.... kirjoitti:
Painu helvettiin siitä!Kotko jauhaa poskessaan hampaat kirskuen ja kauniin ruskeana.
- %
Iuola_mies kirjoitti:
kuvaamaan katastrofielokuvia. Tärinä tulee filmille ihan luonnostaan;)
neiti on katastrofi koko mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716