Jeesusken tuntemisesta

sonofaao

Jeesus on tosi Herra! Ei ole toista nimeä annettu ihmisille joka voisi niin pelastaa kuin Hän. Hän haluaa meidän tulevan tuntemaan Hänet. Hän haluaa meidän Peseytyvän puhtaaksi kaikesta liasta.

Tulee tietää tämä, kun Jeesus aloitti opetuksensa ensimmäisenä Hän sanoi: Kääntykää sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle. (matt. 4:17)

On siis hyvä tietää että ennen Jeesuksen tuntemista tulee katua. Ei kukaan voi mennä taivasten valtakuntaan epäpuhtaana. Tuolla tarkoitin sitä että meidän tulee päästä eroon synneistämme jo maan päällä. On vale jos joku sanoo ettei se ole mahdollista. ON SAATANASTA OLLA SYNNILLINEN. Koittakaa kuulla viestini siitä. On totta kuitenkin että jokainen joskus kuitenkin lankeaa mutta viestini on tämä: pyrkimys eroon synnistä sillä saatana on synnin isä, ja Jumala vanhurskauden Isä. Jumalan luoksehan me pyrimme.

Tänä päivänä on todella vaikea olla uskossa. Kukaan ei tunnusta Jumalan olemassaoloa. On siis pakko todeta että saatana on jo maan päällä, sokaissut monet. saatana on kaiken pahan isä. hän petkuttaa KEINOLLA MILLÄ HYVÄNSÄ sinut pois Jumalan luota. Siksi tulisi Jeesus olla jokapäiväisessä elämässämme. Meidän tulee rukoilla joka hetki voimaa Herralta. Siksi kehoitankin sinua, arvoisa lukija, hankkimaan raamatun ja todella ruveta sitä opiskelemaan. Myös uskovien tulee lukea raamattua PALJON.

Tunnetko sinä Jeesuksen sinun Herrasi? mitä Jeesus sanoi? Raamatussa lukee aivan selvästi:
(matt. 16:24-25) "Jos joku tahtoo kulkea minun jalanjäljissäni, hän kieltäköön itsensä ja seuratkoon minua. Sillä se joka tahtoo pelastaa elämänsä kadottaa sen mutta kuka elämänsä minun tähteni kadottaa on sen löytävä"

(mark. 10:23-24)"kuinka vaikea onkaan niiden jotka paljon omistavat päästä Jumalan valtakuntaan." opetuslapset hämmästelivät hänen sanojaan, mutta Jeesus jatkoi: "lapseni jumalan valtakuntaan on todella vaikea päästä."

(luuk. 13:24) "kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene. tulee hetki jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. kun sitten seisotte ulkona kolkutatte ovelle ja huudatte: Herra avaa meille! hän vastaa: keitä olette? en tunne teitä. silloin alatte selittää: mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme. mutta hän sanoo: keitä olette? en tunne teitä. menkää pois minun luotani kaikki te vääryyden tekijät.

Voitaisi siis sanoa että Jeesuksen tunteminen on ainoa todella tärkeä asia täällä maan päällä. Mitä hyötyä on hankkia rikkauksia joihin koi ja ruoste tekee tuohoa? Mitä hyötyä on uskosta jos sinä et halua noudattaa sinun Herrasi antamia käskyjä?

minä en tuomitse täällä ketään vaan kirjoitan sen mitä raamatussa lukee.
Toivon että jokainen saisi armosta suuren palan uskoa ja hyvän sydämen!

2

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiede on totuus

      "Jeesus on tosi Herra"
      No jopa on iso äijä. Tosin en ole tottunut pokkuroimaan kenellekään.

      "Hän haluaa meidän Peseytyvän puhtaaksi kaikesta liasta."
      Iltapesu on jo suoritettu.

      "On siis hyvä tietää että ennen Jeesuksen tuntemista tulee katua"
      Olen katunut sitä, etten aikaisemmin eronnut kirkosta

      "Ei kukaan voi mennä taivasten valtakuntaan epäpuhtaana. Tuolla tarkoitin sitä että meidän tulee päästä eroon synneistämme jo maan päällä"
      Kaikiki jumalharhat ja satuolennot olen jo karkottanut pois elämästä.

      "Siksi kehoitankin sinua, arvoisa lukija, hankkimaan raamatun ja todella ruveta sitä opiskelemaan"
      Minun oppikirjojani ei ole satukirjat ollenkaan, vaan tieteen keinoin todistettu evoluutio.

      "Tunnetko sinä Jeesuksen sinun Herrasi?"
      Minulla ei ole herroja eikä narreja - vain totuus kelpaa.

      "Voitaisi siis sanoa että Jeesuksen tunteminen on ainoa todella tärkeä asia täällä maan päällä"
      Minä tunnen jo Batmanin ja Mikki Hiiren. Sen tärkeämpiä ei ole muut satuhahmot.

      "Mitä hyötyä on hankkia rikkauksia joihin koi ja ruoste tekee tuohoa?"
      Kivahan se on ajaa uudella autolla ja asua mukavasti omassa talossa ja välillä käydä välimeren rannalla löhöilemässä. Paljon mukavampaa se on kuin rutiköyhänä jeesustelee tälläkin palstalla satutarinoita.

      • sonofaao

        miksiköhän arvoisa kansalainen sitten on kiinnostunut lukemaan näitä "tarinoita" jos kerran et ole kiinnostunut.

        Teidän pahojen ihmisten pahat teot ovat todistuksia Saatanasta, ja jos kerran saatana on tosi niin myöskin on Herra Jeesus.

        Millä saadaan suola takaisin suolaseksi jos se menettää makunsa? Ei se kelpaa enää kenellekkään. Pois se heitetään niin että ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe