Se ei todella osannut näytellä. Pruen lähtö oli parasta mitä sarjalle on koskaan tapahtunut.
Prue ei osannut näytellä
7
451
Vastaukset
- Prue
sarja oli paljon parempi kun
siinä esiinty tämä prudence
nyt se on menossa huonoon suuntaan kun phoebekin kuolee ja paige on kiukutteleva kakara!!
Prue oli aikuistuneempi ja osasi näytellä tämä
oli huonointa mitä sarjalle voisi koskaan käydä!..- ............
Anteeksi nyt mutta Phoebe ei kuole. Kaikki naiset ovat lupautuneet tekemään 7.tuotantokautta; Niin lukee virallisella sivulla
- zeppo
"Paige" on kamala huuliaan törsöttelevä ämmä. Milläköhän avuilla tuokin rooli on saatu.
- riemukupla
Sulla on ruma naama. Mene pois!
- charmer
riemukupla kirjoitti:
Sulla on ruma naama. Mene pois!
En kiellä, etteikö Pruen lähtö olisi minua ilahduttanut (roolihahmo oli minusta narttumainen), mutta minusta Shannen Doherty (Pruen näyttelijä) oli ihan hyvä nayttelemään.
- Piper
Musta Prue osas näytellä ihan hyvin.
Tosin, se suhtautu välillä asioihin
oudosti. Mutta muuten se oli hyvä. ;) - Tao Tao
Ihan hyvä, että Shannen lähti.
Hänhän tappeli kaikkien kanssa
ja saattoi olla vaarallinenkin.
Jos Shannen olisi jäänyt,
Alyssa olisi lähtenyt.
Ja jos Alyssakaan ei olisi halunnut lähteä,
sarja olisi päättynyt kokonaan.
Olisiko sitten ollut hauskaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27215281Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12610191Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089410Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237136Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826567Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766267Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335635Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474826Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282002IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511717