The Ellen White Study Bible

Kun lukee amerikkailaisia adventistien keskustelupalstoja, niin kovasti näyttävät olevan taas innostuneina ostamaan näitä kauhistuttavia raamatunraatelukirjojajaan.

The Ellen White Study Bible (Remnant Study Bible with E. G. White Comments) on istutettuna Raamatun tekstin väliin aivopesuksi Ellen Whiten opetukset demoninäkyjensä perusteella, niin ettei kukaan adventisti voi erehtyä pois ellenismistä kristillisyyteen.

http://ellenwhitestudybible.com/

Kovin ovat adventistit innokkaita "Raamatun" tutkijoita. Noita entisiäkin ellenwhiteraamattujaan ovat ostaneet massoittain:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8478447

8

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikesta kirjallisuusmyynistä huolimatta järjestetään Adventtikirkon amerikkailainen kustannustoiminta uusiksi - niin johtajat kuin organisaatiokin vaihdetaan suurelta osin - taloudellisten tappioiden ja nykyjohdon takia.

      The Review and Herald Publishing Association on julkaissut lehtiä ja kirjoja on 162 vuotta vanha.


      http://news.adventist.org/2010/04/adventist-publishing.html

      • AnttiVKantola

        Onhan EGWstä tullut adventtiliikkeen yksinoikeus ja rekisteröity TAVARAMERKKI.
        Kun Elleni tavaralla on kovasti kysyntää?

        Ellen G. White® ( http://www.whiteestate.org/ )

        Kiitos Jumalalle ettei kukaan voi omia yksinoikeudekseen ja myyskentelytuotteekseen Kristusta, eikä hänen profeettojaan, apostoleitaan ... !

        Pitäkööt orgionsa, nuo v. 1844-45 pettymyksen tuhkasta nousseen kultin perijät.


    • [][][]Kovin ovat adventistit innokkaita "Raamatun" tutkijoita. Noita entisiäkin ellenwhiteraamattujaan ovat ostaneet massoittain:[][][]

      Kiitos informaatiosta. Olemme tiedostaneet asian olevan Suomessa samansuuntainen, vaikka väittivät palstalla kerrankin, että vain pari kertaa
      vuodessa edes mainitaan nimi Ellen G White.
      Ja joka tapauksessa nykyiset opit ovat suoraan Suuresta Taistelusta ammennettuja.
      Se on varkaus, kun ei lähdettä ilmoiteta. Eihän tuota "sapattisinetti"-sanaakaan
      voi Raamatusta lainata, kun ei sitä siellä ole vaan ainoastaan EGWn teksteistä
      tuotuna.

    • "Matkamies"..

      Olen lukenut kirjoituksiasi ja valitettavasti täytyy sanoa että ne kovin usein ovat ihmisiä parjaavia ja että niissä on kaunainen ja kadehtiva sävy.

      Et taida olla uskonvapauden kannattaja.

      • Kun noin rajusti tuomitset niin jos olisit vilpitön ja oikeassa - edes yhden kohdan
        olisit älynnyt ihan käskemättä ja lailla määräämättä laittaa perusteluksi syytöksillesi!

        JOS egw ja hänen keisarikuntansa perilliset hyväksyisivät Jumalan Sanan, niin ei
        egw-raamatuissa olisi semmoista valtavaa määrää korjauksia laitettuna mukaan.


      • 234234234
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Kun noin rajusti tuomitset niin jos olisit vilpitön ja oikeassa - edes yhden kohdan
        olisit älynnyt ihan käskemättä ja lailla määräämättä laittaa perusteluksi syytöksillesi!

        JOS egw ja hänen keisarikuntansa perilliset hyväksyisivät Jumalan Sanan, niin ei
        egw-raamatuissa olisi semmoista valtavaa määrää korjauksia laitettuna mukaan.

        tuomitsette, koko ajan. Olet röyhkeä ja julkea urputtaja.


      • 234234234 kirjoitti:

        tuomitsette, koko ajan. Olet röyhkeä ja julkea urputtaja.

        Hmm ... et kyennytkään vastaamaan huutoosi ja siksi tekeydyt 3-vuotiaaksi
        kiukuttelijaksi. Vaikka Jeesus käski kääntymään lastenkaltaiseksi, ei sellaiseksi.

        Hakusanalla "lehmä" löytyy sikasiististi viisautta profeetoista!
        ( http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible )

        Jes. 11:7
        Lehmä ja karhu käyvät laitumella, niiden vasikat ja pennut yhdessä makaavat,
        ja jalopeura syö rehua kuin raavas.

        Hmm ... KATTEEKS KÄYP

        Täytyy hypätä yli Ellenin haudan jos tahtoo luottaa Jumalan lupauksiin.
        Sillä adventtiteologia povaa että Maasta hävitetään kaikki elämä ennenkuin
        ehtii mitään messiaanista rauhanaíkaa tulemaankaan, (Sak.14. eli viimeinen luku).

        Jos Jumalaa on uskominen niin Hän kykenee saatanan sitomaan pois ja siten
        suomaan rauhan niin, ettei mikkelinseudullakaan tarvitse Herran päivän (Sak.14.)
        jäljiltä karttuvan "kansojen jäännöksen" pelätä että karhu tai susi söisi lehmän.

        Jes. 11:7
        Lehmä ja karhu käyvät laitumella, niiden vasikat ja pennut yhdessä makaavat,
        ja jalopeura syö rehua kuin raavas.

        Rakastatko eläimiä?

        Jesaja 11:6
        Silloin susi kulkee karitsan kanssa ja pantteri laskeutuu levolle vohlan viereen, vasikka ja leijonanpentu syövät yhdessä ja pikkupoika on niiden paimenena.
        7
        Lehmä ja emokarhu
        käyvät yhdessä laitumella, yhdessä laskeutuvat levolle niiden vasikat ja pennut, ja leijona syö heinää kuin härkä.
        8
        Ja imeväinen leikkii kyyn kolon äärellä, vastikään vieroitettu lapsi kurottaa kättään kohti myrkkykäärmeen luolaa.

        9
        Kukaan ei tee pahaa, ei tuota turmiota minun pyhällä vuorellani, sillä maa on täynnä Herran tuntemusta niin kuin meri on vettä tulvillaan. [Hab. 2:14]
        10
        Sinä päivänä Iisain juurivesa kohoaa merkkiviirinä kansoille. Hänen luokseen pyrkivät kaikki kansat, hänen asuinsijaansa ympäröi kunnian hohde.

        Jes. 65:20
        Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.

        Vai meinaatkos, että tänään jo eletään tuollaista messiaanista aikakautta?
        Tai että Jumala on vihassaan perunut tykkänään lupauksensa, koska adventistit
        eivät ole olleet uskollisia sapatinviettäjiä? Antista puhumattakaan.


      • Malkattaja
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Kun noin rajusti tuomitset niin jos olisit vilpitön ja oikeassa - edes yhden kohdan
        olisit älynnyt ihan käskemättä ja lailla määräämättä laittaa perusteluksi syytöksillesi!

        JOS egw ja hänen keisarikuntansa perilliset hyväksyisivät Jumalan Sanan, niin ei
        egw-raamatuissa olisi semmoista valtavaa määrää korjauksia laitettuna mukaan.

        ja heti perään kirjoitit jo monta kohtaa.. :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe