Eliaksen pitäis laulaa tämä kappale

Joku näistä

Eliaksen pitäisi laulaa jotku näistä kappaleista. Seuraavalla kerralla lauletaan varmasti myös ainakin se kaksi biisiä. Toinen kappale pitää olla joko

Crumbland - Wasting Time (Album version)
Ei ollut Youtubessa
Crumbland - Down
http://www.youtube.com/watch?v=SIWjVIssI2E

Perustelut: kyseessä ei ole hirveän tunnetut kappaleet, mutta kuitenkin todella hyvät eli on vain Eliaksen voitto laulaa jompikumpi näistä

Toiseksi kappaleeksi pitäisi valita joku näistä
Haloo Helsinki! - Rakkauden jälkeen
Ei youtube näytettä.
Haloo Helsinki! - Jos elämä ois helppoo
http://www.youtube.com/watch?v=v2AoeHtqx9g

Tai sitten
Chisun - Vapaa Ja Yksin
http://www.youtube.com/watch?v=_ccUp7JS6-I

3

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku näistä

      Siksi vielä laitan nuo. Olisi siistiä kuulla joku noista ainakin Crumblund Wasting Time, mutta Down kappale käy myös.

      Niillä ei voi Eliaksen tasoinen laulaja olla pääsemättä viimeiseen Finaaliin.

      • kkkkkkkkkkkkk

        Elias on kyllä jäljellä olevista ehdottomasti paras. Pelkäänpä kuitekin että tippuu koska formaatin mukaan pitää näemmä olla kolmen kärjessä yksi laulaja per tuomari.


      • E.M.T.
        kkkkkkkkkkkkk kirjoitti:

        Elias on kyllä jäljellä olevista ehdottomasti paras. Pelkäänpä kuitekin että tippuu koska formaatin mukaan pitää näemmä olla kolmen kärjessä yksi laulaja per tuomari.

        Uskon, että Elias vetää tänään pitemmän korren kuin Samuli. Sillä jos molemmat on pudotus uhan alla niin Eliaksen pelastubiisi on varmasti enemmän tunteita herättävä. Jos satut muistamaan esim kun Elias lauloi koelauluissa.

        Toisaalta voitto ei aina ole hyvä asia kaikki tulee niin äkkiä.

        Enchantilla taas on niin hyvät biisit, et en usko et ne on tänään pudotud uhan alla. Ainakaan biisien takia. Eliaksen James Blunt vetokin voi olla hyvä.

        Kyllä jos elias Jatkoon menee niin kannattais vetää toi Crumblandin - Wasting Time (album version). Se on aivan loistava kappale ja mikä vielä ei ole mikään paljon kuultu ainakaan radioista. ELi siinä on todellinen ässä biisi laulettavaksi. Vähän niinkuin Katri Ylander veti sen Stellan pisteen ja ei ollut vielä silloin kovin tunnettu biisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      782
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      773
    Aihe