häpeätte sitä, että kirjoittelette huuhaalla?
Mä en täällä olisikaan, jos en kehtaisi tätä hauskanpitoa ystävilleni tunnustaa.
Moni vaan näkyy niin myöntävän tuolla Miken aloittamassa ketjussa.
Hassua miten reakoitte, kun peukutuksesta tehdään aloitus. Johan siihen tulee tutut ja tuntemattomatkin huikkimaan ihan omiaan.
Joko olette ollett saunassa ja uimassa? Me vasta mennään ja kauan ollaankin.
Miksi
9
343
Vastaukset
- Moi vaan!
ole kuin yksi ja sama joka spämmää monessa kohti samaa. Kyllä ihmisen pitää osata elää niin, ettei tarvitse tekemisiään hävetä. En häpeä kirjoittaa täällä.
Juu, just lähen saunaan, uimaan en oo vielä päässyt kuin hallissa. - tukistettava
MuisQuu on monasti tukistanut meitä samasta asiasta vuosien varrella ;)
- siperianhyskyx
näissä kirjoituiksissa mitään hävettävää
se on aika hauskaa että yhet ja samat saa mellastaa kuin pirut pellossa
ja sit kun muut alkaa samoille linjoille nii eiköhän
ala vali vali ja kaamee peukkukisa
hehee sori kun mainitten mutta oli amissa
ihan hyvä tuo sun valistus tuolla aiemmin sainpas tietoo- .?
hysky höpiset?mitäs tietoo sää nyt löysit?
- jaaanaaaa
.? kirjoitti:
hysky höpiset?mitäs tietoo sää nyt löysit?
just menin
no mä höpisen siitä kuuluista sta nysästä
josta täällä kirjoitellaan
no en mä sitä aluksi tajunnut mitä se tarkoitti
kun amissa tuolla ketjussa kertoi mulle kotkon ja sadun riitelystä
ja satu oli haukkunut kotkon vehettä nysäksi
eli sitä mä höpisen - :-)
jaaanaaaa kirjoitti:
just menin
no mä höpisen siitä kuuluista sta nysästä
josta täällä kirjoitellaan
no en mä sitä aluksi tajunnut mitä se tarkoitti
kun amissa tuolla ketjussa kertoi mulle kotkon ja sadun riitelystä
ja satu oli haukkunut kotkon vehettä nysäksi
eli sitä mä höpisensehän on jo vanha vitsi.kaikkihan sille on nauraneet.sanoihan satumainen,ettei nakin takia kannata koko uunia lämmittää eikä puimuria oljen takia käynnistää.samaa nysäasiaa tuokin.
- siperianhyskyx
:-) kirjoitti:
sehän on jo vanha vitsi.kaikkihan sille on nauraneet.sanoihan satumainen,ettei nakin takia kannata koko uunia lämmittää eikä puimuria oljen takia käynnistää.samaa nysäasiaa tuokin.
vanha vitsi joillekkin mutta en mä sitä tiennyt
no nyt tiedän ja hauskaakin on
en oo lukenut sitä ketjua
ei puimuria viitti käynnistää yhden oljenkorren takia hahaa
siinäpä oli napakka vastaus
- veera-92
kirjoitella huuhaalle :D
- Anonyymi00009
Miksi ADHD henkilö on suosittu
Varsikin kiinteistö Asla sutävät erittäin hyvi hyvin likaista, huoneista uudisrakentamista esittelyä ilkkka Heinonen suosikki poika
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1672614Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n942448Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi762066- 1381962
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1101848Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1051587Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241574Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki471488- 811224
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191221