ei ole niin heikko, kuin osakkeen viimeaikainen kurssikehitys edellyttää. Siis huomenna on luvassa nousua Nokian osakkeelle...arvioisin 16.4. päätöskurssin Helsingissä liikkuvan 15,00 - 15,20 eurossa, jopa ylikin. Sijoittajien reagointi viime viikolla julkaistuun tulosvaroitukseen vaikuttaa ylimitoitetulta ainakin ennusteiden ja historian perusteella. Itse ainakin ostan lisää Nokiaa tänään illalla kun hinta on käynyt pohjalla eli rajakurssiin 13,50 €. Ja tämä ei ole mitään kurssien vedätystä vaan oma, henkilökohtainen näkemykseni...piensijoittajille vinkiksi ja täysin sitoumuksetta. Syyttävillä sormilla on turha osoitella, jos vinkki on väärä...
Nokian 1. vuosineljännes
4
655
Vastaukset
- ja rankasti
voi voi
- qwer
Samoilla ajatuksilla olin kuin sinäkin, mutta eipä vaan mennyt ihan putkeen..
- vielä
siitä nousuun lähteen. p/e on nokialla niin alhainen kilpailijoihin verrattuna että nousu on varmaa...kunhan tämä peli tässä nyt ensin loppuu ja oikeat sijoittajat tulevat taas mukaan.
- Konsultti
vielä kirjoitti:
siitä nousuun lähteen. p/e on nokialla niin alhainen kilpailijoihin verrattuna että nousu on varmaa...kunhan tämä peli tässä nyt ensin loppuu ja oikeat sijoittajat tulevat taas mukaan.
tällainen touhu kun hypitään hetkellisen kurssimuutoksen johdosta. Itse ostin Nokiaa silloin kun kurssi oli 28:n tienoilla. Vielä ei ole tarvinnut vetää narua kaulaan koska olen kärsivällinen ihminen. Toisaalta Ostin Elcoteggia silloin kun kurssi oli jotain 6:n tienoilla.
Luulisi maallikonkin ymmärtävän jos tutkailee yritysten tuloksia yms. ettei tuollaiset kurssinotkahdukset ole kuin leikkimistä, ei niillä ole mitään todellista perustaa, pörssipeliä hätäisille vain...Toiset vaan naureskelee partaansa kun ostavat Nokiaa lisää nykykurssilla toisten onnettomien hätäännyksen johdosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958