1. Haluaisin pienen Tekstianimaation HTML kielellä. Teksti tulisi kirjain kirjaimelta. Kun se on tullut, niin se jää.
2.Haluaisin minun kotisivuille salasana-systeemin, joka vie tietylle sivulle.
http://koti.mbnet.fi/~merkka/js/pass2.html Tuo ei toimi. Sivullani on 2 FRAME:a, ja jos tuo on framessa ja aktivoidaan, niin sivu ei mene framen sisälle.
Pari HTML kysymystä
3
487
Vastaukset
Ihan pienenä varoituksena. Tuollainen salasana systeemi ei suojaa mitään! Tarkoitan lähinnä sitä jos tiedostot/sivu on todella salaista mitä ei missään nimessä ulkopuolinen saa nähdä, tuo ei ole suoja.
Tuolla ohjeella saadaan heikko suoja. Mutta kaiken salasanan takana olevan materiaalin saa netistä tietämättä salasanaa, eikä se tarvitse edes hakkerointia. Helposti se käy esim. winhtttrack ohjelmalla. Painat nappia ja saat "kaiken" nettisivun sisällön. Myös tuon salasana.html.
Ratkaisu salasanan tekoon on palvelinpuolen ratkaisuista kuten php,mysql...
Eli html/javascript/css ei voi saada toimivaa salasana sovellusta!!!!!!- AkeMake
1. HTML-kielellä tuollaista ei voi tehdä vaan siihen tarvitaan vähintään Javascript osaamista. No itse en sitä osaa, joten enempää en osaa auttaa.
2. Kuten aikaisempikin ja totesi niin tuolla tavalla ei mitään oikeasti salaista kannata toteuttaa. Itsekin tuota samaa 'suojausta' olen joskus käyttänyt, mutta kyseessä ei ollut mikään huippusalainen sivusto. Tietääkseni ihan hyvän suojauksen saa, jos suojaat sivun .htaccess:lla. En sitä ole itse paljoa käyttänyt, mutta kyllä sillä sivut salasanan taakse saa. Joku enemmän tietävä voi neuvoa .htaccess:sta enemmän, jos tietää. Tosi nopealla googletuksella löysin tällaisen sivun. http://luth.adslinfo.us/htaccess.html Siitä saat hiukan paremman suojan sivuillesi.- ---
Tuolla mun jutulla ei pitäisi suojata kunnolla mitään. Se tulee vaan yhteen tärkeään projektiiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2105841Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1125724Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2104770Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa534098Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684027Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali323618Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu12323En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.381643Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301460- 291179