Noita jengiä kasaan!!

noita

Mä voisin olla Milla magia!!! Kuka haluu olla Matami Mimmi???

13

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taku "Phoebe

      ...ihan heti!

      • noutaja

        Jos sä haluut ni voit olla vaikka Matami Mimmi. Olet ihan saman näköinenkin. Onko sulla taikasauvaa?


      • Taku "Phoebe"
        noutaja kirjoitti:

        Jos sä haluut ni voit olla vaikka Matami Mimmi. Olet ihan saman näköinenkin. Onko sulla taikasauvaa?

        -... ja sä voit olla vaik Prinsessa Ruususen paha noita! En kyl tiä, minkänäkönen se on, mut sä varmaan tiät miten ruma se on, kun oot kattonukkin sitä niin paljon! Ja jokainen asia, joka on ruma, näyttää ihan sulta!


      • noutaja
        Taku "Phoebe" kirjoitti:

        -... ja sä voit olla vaik Prinsessa Ruususen paha noita! En kyl tiä, minkänäkönen se on, mut sä varmaan tiät miten ruma se on, kun oot kattonukkin sitä niin paljon! Ja jokainen asia, joka on ruma, näyttää ihan sulta!

        Joo, ja sun nimi vois olla vaikka Taku matami! Eikös oliskin kiva? Sitten vaan noitaa leikkimään.


      • Taku "Phoebe"
        noutaja kirjoitti:

        Joo, ja sun nimi vois olla vaikka Taku matami! Eikös oliskin kiva? Sitten vaan noitaa leikkimään.

        ... mut sulle ei voi ees nimee keksii, kun oot niin ruma!


      • noutaja
        Taku "Phoebe" kirjoitti:

        ... mut sulle ei voi ees nimee keksii, kun oot niin ruma!

        Ja sulla ei ole tissejä. Oot ihan lauta. Et sä mikään Phoebe ole vaikka niin luulet. Phoebella on tissit, sulla ei. Kasvata tissit isommiksi ja mieti sitten uudestaan. Tai voisit kokeilla vaikka tehdä taikoja joilla tissit suurenisi!


      • riina
        Taku "Phoebe" kirjoitti:

        ... mut sulle ei voi ees nimee keksii, kun oot niin ruma!

        Phoebe on ruma lehmä. Mä en ymmärrä miten sä voit pitää sitä esikuvanasi. Hyi hemmetti! Sanoit olevas sen näkönen.. enpä paljoa kadehdi, ruma.


      • Taku "Phoebe"
        noutaja kirjoitti:

        Ja sulla ei ole tissejä. Oot ihan lauta. Et sä mikään Phoebe ole vaikka niin luulet. Phoebella on tissit, sulla ei. Kasvata tissit isommiksi ja mieti sitten uudestaan. Tai voisit kokeilla vaikka tehdä taikoja joilla tissit suurenisi!

        Onpas sulla lapsellisii juttuja...


      • noutaja
        Taku "Phoebe" kirjoitti:

        Onpas sulla lapsellisii juttuja...

        Niin, onneksi sulla ei kuitenkaan ole lapsellisia juttuja.. "mä oon phoebe kun mä oon ihan sen näkönenki" "phoebe on niin ihanan villi" "phoebe on paras" "me ollaan kavereiden kanssa päätetty että mä oon phoebe"... Hohhoijaa sille... Etkös sä ollutkin jotain 12.v?


      • Taku "Phoebe"
        noutaja kirjoitti:

        Niin, onneksi sulla ei kuitenkaan ole lapsellisia juttuja.. "mä oon phoebe kun mä oon ihan sen näkönenki" "phoebe on niin ihanan villi" "phoebe on paras" "me ollaan kavereiden kanssa päätetty että mä oon phoebe"... Hohhoijaa sille... Etkös sä ollutkin jotain 12.v?

        ... sä voit tietää, et oon 12w? Voinhan olla vaik 20! Mut ei, en oo 12!


      • noutaja

      • lindy
        riina kirjoitti:

        Phoebe on ruma lehmä. Mä en ymmärrä miten sä voit pitää sitä esikuvanasi. Hyi hemmetti! Sanoit olevas sen näkönen.. enpä paljoa kadehdi, ruma.

        Mitä sitten jos Phoebe on ruma (ja hän ei ole)? Miltä itse sitten näytät? En usko että paljon paremmalta. Jos joku pitää Alyssaa esikuvana, niin sun ei kannata puuttua asiaan. Jos sä pitäisit jotakin henkilöä esikuvana ja joku ei pitäisi siitä henkilöstä, sä puolustaisisit omaa esikuvaa. Joten ei ole sun asia mistä toiset pitää, kaikilla on oma maku.


    • Piper

      Minulla on jo mm. Kolmen Voima jengi.
      Ja siinä mm. minä olen Piper ja kaksi muuta
      kaveriani Phoebe ja Paige. Yleensä
      vain hengailemme kaupungilla jne..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe