Onko matkailu hyvä harrastus?
Kertokaa heti ja pian!
5
270
Vastaukset
- Matkalainen.
ainakin on hyvä harrastus. Tää kun johtaa taydellisyyteen ja sinne ikuiseen paratiisi elämään joka ei lopu koskaa.
Mutta nämä maailmalliset makailut saattaa koitua jopa ikuiseksi kuolemaksi ja sinne ikuiseen kadotukseen vievästi, kullakin näin väärin elävälle päivänä tai hekenä, missä ja miten tahansa. Silloin on enää myöhäistä päästä tänne tavasmatkalaiseten puolelle- Tarzan_82
den ajan. Tutkiskelu sai alkunsa lokakuussa 2004 siitä, kun S-marketissa olin ruokatunnilla kurssikaverin kanssa, joka oli Jehovan todistaja. Sanoin hänelle, että kyllä mä mieluummin uskoisin Jumalaan kuin olisin uskomatta. Hän tiedusteli, että mitäs jos alettas sillon tällön tutkia Raamattua hänen asunnollaan. "Mikä ettei", vastasin. Niinhän sitä sunnuntai-iltapäivisin sitten alkoivat kokoontumiset hänen asunnollaan. Hyvin usein oli mukana yksi tämän ystäväni uskonveli semmosena kolmantena osapuolena. Tutkiskelua jatkui siten, että vasta kesäkuusta 2007 tuli ensimmäinen kokonainen kalenterikuukausi tutkiskelun alun jälkeen, jolloin en tavannut jehovalaisia kertaakaan. Ystäväni muutto 15 kilometrin päähän tuolloisesta asuinpaikastani - jossa hänkin siis oli siihen asti asunut - johti sitten hitaasti tutkiskelun päättymiseen siltä erää vuoden 2007 loppuun mennessä. Toukokuussa 2005 kävin hänen ja yhen hänen veljensä kanssa tutustumaan Betheliin Tikkurilassa.
Kyllähän Jehovan todistajain teoria uudesta maailmasta, jossa ei ole varkauksia tai muita rikoksia, sotia, nälänhätää, vainoja eikä ennakkoluuloja, on ihan sinänsä kiehtova. Eipä mulla ois mitään sellaisia olosuhteita vastaankaan. Periaatteessa Harmageddonin alun melkein soisi jo saapuvan, kun näyttäisi pahuuden aina vain lisääntyvän maapallolla. Tarzan_82 kirjoitti:
den ajan. Tutkiskelu sai alkunsa lokakuussa 2004 siitä, kun S-marketissa olin ruokatunnilla kurssikaverin kanssa, joka oli Jehovan todistaja. Sanoin hänelle, että kyllä mä mieluummin uskoisin Jumalaan kuin olisin uskomatta. Hän tiedusteli, että mitäs jos alettas sillon tällön tutkia Raamattua hänen asunnollaan. "Mikä ettei", vastasin. Niinhän sitä sunnuntai-iltapäivisin sitten alkoivat kokoontumiset hänen asunnollaan. Hyvin usein oli mukana yksi tämän ystäväni uskonveli semmosena kolmantena osapuolena. Tutkiskelua jatkui siten, että vasta kesäkuusta 2007 tuli ensimmäinen kokonainen kalenterikuukausi tutkiskelun alun jälkeen, jolloin en tavannut jehovalaisia kertaakaan. Ystäväni muutto 15 kilometrin päähän tuolloisesta asuinpaikastani - jossa hänkin siis oli siihen asti asunut - johti sitten hitaasti tutkiskelun päättymiseen siltä erää vuoden 2007 loppuun mennessä. Toukokuussa 2005 kävin hänen ja yhen hänen veljensä kanssa tutustumaan Betheliin Tikkurilassa.
Kyllähän Jehovan todistajain teoria uudesta maailmasta, jossa ei ole varkauksia tai muita rikoksia, sotia, nälänhätää, vainoja eikä ennakkoluuloja, on ihan sinänsä kiehtova. Eipä mulla ois mitään sellaisia olosuhteita vastaankaan. Periaatteessa Harmageddonin alun melkein soisi jo saapuvan, kun näyttäisi pahuuden aina vain lisääntyvän maapallolla.lopetit tutkiskelun???
- Tarzan_82
MarkkuP kirjoitti:
lopetit tutkiskelun???
tosiaan vaan... päättyi. Muutenkin, myös mä oon vuodenvaihteen 2007-2008 jälkeen vaihtanut kokonaan asuinpaikkakuntaa.
Näiden tutkiskelukertojen ansiota kuitenkin on, että Raamattu on sen myötä minulle aikaisempiin aikoihin verrattuna tuttu teos. Kovin pintaliitoista oli Pyhän kirjan tuntemus ennen tutkiskelun alkua, vaikka oon koko ikäni kuulunu kirkkoon ja riparinkin oon suorittanu. En vaihtaisi yhtäkään tutkiskelukertaa moneenkaan muuhun asiaan. - ex-hihhuli
Tarzan_82 kirjoitti:
Kyllähän Jehovan todistajain teoria uudesta maailmasta, jossa ei ole varkauksia tai muita rikoksia, sotia, nälänhätää, vainoja eikä ennakkoluuloja, on ihan sinänsä kiehtova. Eipä mulla ois mitään sellaisia olosuhteita vastaankaan. Periaatteessa Harmageddonin alun melkein soisi jo saapuvan, kun näyttäisi pahuuden aina vain lisääntyvän maapallolla."Kyllähän Jehovan todistajain teoria uudesta maailmasta, jossa ei ole varkauksia tai muita rikoksia, sotia, nälänhätää, vainoja eikä ennakkoluuloja, on ihan sinänsä kiehtova. Eipä mulla ois mitään sellaisia olosuhteita vastaankaan. Periaatteessa Harmageddonin alun melkein soisi jo saapuvan, kun näyttäisi pahuuden aina vain lisääntyvän maapallolla".
Ei tarvi olla kovin kekseliäs, että voi luoda tarinan joka uppoaisi heikkomielisiin kuin kuuma veitsi voihin. Edellisessä lainauksessa on hyvä esimerkki.
Lainaukseen jos lisäisi sen seitsemän neitsyttä, nopeita autoja ja krapulattomat aamut, olisi "lupaus" täydellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143050Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221342- 891222
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571086Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511055Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63975Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253871- 41842
- 84821
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778