Kylmät väreet meni

we

Ennen oon pitäny Samulin ääntä lähinnä mylvimisenä, mutta tämä päivä kyllä muutti näkemykseni täysin! Nyt huomasin, miten loistava ääni Samulilla on ja etenkin miten voimakas se on. Toivottavasti Samuli ei vain tipu tänään kisasta, sillä muuten sieltä häviää todellinen lahjakkuus

4

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjelman katselija

Olen kyllä samaa mieltä. Varsinkin kukaan ei koskaan tuntui laulullisesti menevän paremmin kuin yksikään Samulin aiemmista esityksistä, ja todellakin sai aikaan kylmiä väreitä. Ehdottomasti hän on lahjakkain koko porukasta, pelkästään laulullisesti, puhumattakaan muista taidoista. Syö kyllä huomattavasti ohjelman uskottavuutta jos Samuli pistetään kotiin.

• uiouio

Samuli oli loistava!

• KateBush

Harvinaislaatuinen kerrassaan tuo Samuli. KERRANKIN joku, jonka idoli on Kate Bush, jota itse olen ihaillut 70-luvulta asti. Molemmat multitalentteja: laulavat, tanssivat, soittavat ja säveltävät. Haluaisin kovasti kuulla tulevaisuudessa Samulin omia kappaleita. Mielenkiintoinen tulokas niin kovin kovin pinnalliseen bisnekseen...

• Kannattaja

Onneksi Samuli ei nyt tippunut, mutta toivottavasti ensi kerralla pääsisi pois, jotta ei niin vahvasti leimautuisi "x-factor Samuliksi" vaan saisi tehdä omantyylistään musiikkia, ilman kilpailun voiton tuomia kaupallistamispaineita yms.

Todellakin monilahjakkuus, ja liian hyvä näin kaupalliseen ja flopanneeseen ohjelmaan. Toivottavasti pääsee tekemään pitkän uran musiikkialalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      21
      1800
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      347
      1514
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1122
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      142
      1116
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe