voi ei

eieieiei

Miksi ihmeessä ne tuomarit ovat päättämässä kahdesta vähiten ääniä saaneista. Tuskin olisi Leena päässyt jatkoon jos äänestäjien mukaan olisi mennyt. Samaa tasapaksua joka kerta se laulaminen. Ei millään pahalla, mutta mäen tajuu...

3

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällä kertaa

      Jos tässä on tippaakaan laulutaidosta kyse, niin Leena vei voiton Enchantista 100-0. Tässä tapauksessa voi ollakin niin, että Leena sai vähemmän ääniä, mutta se johtui vaan siitä että pikkutytöt äänesti söpöjä suosikkipoikiaan kännykät kuumina. Mutta onneksi oikeus voitti ja Gugi oli järjissään ja pudotti Enchantin. Leenalle vielä plussaa siitä, että esitti pudotuksessa itse tekemänsä biisin.

      Jo pelkkä ajatus etoo, että jatkossa olisi ollut pelkkiä pikkutyttöjen suosikkipojuja ja ainut nainen ja kisan paras laulaja olisi pudotettu.

    • -

      samaa mieltä, semmoisia samanlaisia laulajia kuin Leena on maailma pullollan, ei sillä että Leena olisi huono, mutta Encantissa olisi ollut jotain erikoisempaa. Oli niin väärin että ne tippuivat tänään, se ryhmä oli ohjelman ainut ilopilleri ja niiden esiintyminen oli niin ihanaa katseltavaa! nyt ei kai ole enään mitään syytä katsoa koko ohjelmaa:( Encant osaa laulaa niin nykyajan musiikkia kuin klassistakin ja tietenkin lastenlaulujakin, kuten on huomattu ja voivat nin hurmata kaiken ikäiset katselijat;) olen niin vihainen, kun ohjelman paras esiintyjä ryhmä tippui ja niin on varmasti moni muukin, mutta onneksi niistä kuullan vielä, tälläista ryhmäähän ei suomessa ole, heitä tarvitaan! en myöskään ymmärrä sitä miksi tuomarit päättävät näiden kahden kesken, sehän on selvää että tuomarit päästävät jatkoon aina oman suojattinsa, joten yleensähän se jää sitten yhden tuomarin päätettäväksi kuka lähtee.. Olisi paljon jäekevämpää pudottaa vain suoraa se vähiten ääniä saanut kilpailija pois.

      • xf

        Kyllä kärkikolmikko on täysin oikea. X-factorin lähtökohtainen ongelma on tunkea samaan kisaan sekä solisteja että ryhmiä, joista viimeksi mainituille voisi mainiosti olla ihan oma sarja, missä skabaisivat vertaistensa kesken.

        Kuka tahansa noista kolmesta lahjakkaasta solistista voi voittaa, kaikilla heistä on siihen täydet edellytykset. Veikkaan kuitenkin, että jäähallissa loppufinaalissa ovat Gugin pojat. Sinnehän mennään nyt puhtaasti yleisöäänillä.

        Lindaa ei voi kehua kovin hyväksi häviäjäksi, lievästi hassua pikkutyttömäistä kiukuttelua tappion hetkellä. Noista kolmesta tuomarista kypsin ja kokenein, eli Gugi on tehnyt sekä taustalla että tuomaroinnissa parasta työtä. Ei esitä mitään, ei käytä ylisanoja, herrasmies parhaimmillaan.
        Rennekin oli tänään, tai siis eilen, aiempaa myönteisempi säilyttäen kuitenkin kykynsä sanoa ikäviäkin asioita suoraan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe