Onko olemassa lemmikkikäärmettä, jolle ei tarvitsisi syöttää jyrsijöitä? Minusta näet jyrsijätkin ovat niin suloisia, että olisi inhottavaa syöttää niitä käärmeelle, vaikka kuolleita ne hiiret tietenkin olisivat.
Käärme, joka ei söisi jyrsijöitä?
5
843
Vastaukset
- Li Dragon
Ainakin sukkanauhakäärme ja nauhavesikäärme sopisivat sinulle.Kannattaa googlettaa tietoja ja mennä herppi.net sivustolle.
- käärmeenomistaja
Kaikki käärmeet ovat lihansyöjiä, ja minä todella kyseenalaistan etiikantajusi jos sinusta on sitten vähemmän raakaa syöttää niille esim. kaloja, koska ne eivät ole "suloisia". Todellisuus kuitenkin on, että jos aiot hankkia käärmeen, niin pakastimesi tulee olemaan täynnä jonkinlaisia pakastettuja elukoita. Jyrsijät ovat sitä paitsi ravintosisällöltään parempaa ruokaa käärmeelle ja niitä on helpompi saada.
- adeela-
eipä sitä kannata kärmettä hommata jos ei ole valmis sitä ruokkimaan...
käärmeestä ei ole kasvis syöjäksi se ei ole ihminen - vuuuuuuuuu
Minulla on ollut rottia lemmikkinä joten ajatus hiirten tai rottien syöttämisestä häiritsee. Ei siinä mitään väärää ole mielestäni kunhan ruokaeläimet on asianmukaisesti tapettu ennen syöttämistä kärmeksille, mutta siinä tulisi sellainen olo että syöttää vanhoja lemmikkejään uusille, joten vierastan ajatusta.
Onko sukkanauhakäärmeen ja nauhavesikäärmeen lisäksi mitään muita jotka syövät jotain muuta kuin jyrsijöitä (ja mistä niitä muita ruokia saa hankittua)?
..Tai onko mahdollista "oppia" syöttämään käärmeille jyrsijöitä? Tarkoitan että pääseekö siitä epämukavasta tunteesta eroon?- tottuu
meillä on hiiriä lemmikkeinä ja myös viljakäärme.ensimmäinen syöttö kans jännitti,mut ei kyllä lapsetkaan yhtään ällönny.
että kyllä siihen tottuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502204Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11893Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut76873- 68853
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me112795Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt46769Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49739Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9732vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22713Salaisuus rakas.
Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!47690