on musiikkibisneksessä ja kuinka paljon hänen levyjään on myyty? Itse muista Lindan kommelukset musiikkimaailmasta juorulehtien otsikoista. Jos ne suuret asiat ovat Baywach ja Fame niin, voi voi.
Vastaukset 4
- haaraviulunsoittaja
olihan se nuorena, eli ennen "kuuluisuuttaan" hyvinkin lupaava viulisti. kävi sibelius-akatemian, ja soitti ykkösviulua isoissa orkestereissa. valitettavasti uskottavuus niihin hommiin taisi kuitenkin mennä runkkulehdessä räpsä levitettynä poseeraamisen, ja muun yleisen sekoilun myötä.
- WTF+
"runkkulehdessä räpsä levitettynä" that´s funny :) eikö mahtanut silti häpyhuulet olla ihan luonnollisessa asennossa.. Tätä pitäisi puida eduskunnassa eikä mitään lapsellista tulopolitiikkaa.
- Rennex
No mitäs meriittejä Rennellä on???? Ja paljonko sen levyjä on myyty.... Muistetaanko sitä muusta kuin natsismista!
- Bablos
Kyllähän Linda on yksi Suomen kaikkien aikojen parhaimmista ja menestyneimmistä viulisteista. Ikävä kyllä taitaa vain olla vähän tunnetumpi tuolta juorulehtien palstoilta.
Mutta hänen soittotaitoaan pitää arvostaa, ja siitä voi suomalaisena olla ylpeä. Ja kyllähän Linda on tuolla se joka musiikista eniten tietää, Gugi eniten musiikkibisneksestä ja Renne tietää eniten sit jostain ihan muusta..
Mutta siis kyllä sillä niitä meriittejä oikeesti on, eli ei mikään ihan turha tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121417
- 46935
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145730- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118530Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e109505Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 55478
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410