Olen vuosia ostellut äidilleni kodinkoneita, uusia villapaitoja ja sisustustarvikkeita. Mitä ostaa rakkaalle jolla tuntuu jo kaikkea olevan?
Nyt jouluna ensi kerran aloin miettiä tavaroiden sijaan antaa omaa aikaa. Siivosimme yhdessä ennen joulua ja kun aatto oli takana vien äitini rentoutumaan kanssani Flamingoon, tarkalleen Oriental SPAhan.
Itämaisesti sisutetussa SPAssa otimme molemmat balilaiset hieronnat samassa hoitohuoneessa ja tämän jälkeen naureskelimme terapeuttien tehdessä meille manikyyriä. Tuntui että lahja sai äidin rentoutumaan ja unohtamaan arjen askareet. Materialistiset lahjani eivät tätä saaneet aikaan.
Huomasin että Oriental SPAlla on äitienpäiväkampanja jossa tämän samaisen hoitokokonaisuuden saa puoleen hintaan ja ajattelin suositella sitä nyt muillekin tyttärille joilla on vaikeuksia löytää jotain uutta äiskälleen.
tässä linkki tarjoukseen
http://www.orientalspa.fi/tarjoukset.html
Hyvää äitienpäivää,
Hellu
Äidille paras lahja on jaettu yhteinen elämys
Hellu76
0
448
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984