Jaahas, se viesti näemmä poistettiin missä kerrottiin että EOK:n valtuustosta löytyy uuden Wincapitan perustajajäsen K.T (12.).
EOK JA WINCAPITAN VÄLIT LÄHENEE!
http://eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=view&id=86&Itemid=62
EOK & WINCAPITA
10
385
Vastaukset
Tuli poistopyyntö ettei kuulu talousrikoksiin.
Siirsin ketjun yleistä taloudesta palstalle.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9047224- 14+20
Millä tavalla EOK liittyy talouspalstalle?
EOK:n tavoitteena (näin olen ymmärtänyt) on se, että viranomaiset kohtelevat kaikkia kansalaisia niin kuin viranomaisten kuuluu kohdella - niin rikollisia kuin muitakin kansalaisia kohtaan.
Viranomaisten harjoittama mielivalta on johtanut siihen, että EOK:n siipien suojaan ja tuen piiriin on hakeutunut satoja tuhansia kansalaisia (noin miljoona). Ja tuen ja avun tarvitsijoiden joukko kuulemma kasvaa.
EOK ei kuulu tälle sivuille muutoin kun siten, että EOK tuodaan esiin turvaa ja apua tarjoavana elimenä tapauksissa, jotka sivuavat kansalaisoikeuksia ja ihmisoikeuksia sekä viranomaisten tekemiä oikeusmurhia samoin kuin viranomaisten kansalaisiin kohdistamaa suoranaista vainoa. - EOK:n tarkoitus
rivijäsenen ja sähköpostiviestin m ukaan soluttautua Suomen Valtion yhteiskuntajärjestykseen, jotta se voitaisiin tuhota. Eli voiko sen selvemmin kuulua talousrikososastoon. Eihän täällä muutenkaan käsitellä TUOMITTUJA talousrikoksia (EOK:ta ei vielä tuomittu.Kanne 7.2.10 vireillä laitomista päätöksistä), vaan sellaisista teoista, jotka on KOETTU VÄÄRIKSI JA LAINVASTAISIKSI. Tuomioistuin aikanaan päättäää, mikä on rikos ja mikä ei.
Wish Oy:n tarkoitus on muuten melkein sama kuin EOK:n eli oikeudenmukaisuuden toteutuminen (kenen oikeuden ja kenen ei) - Atte Filial
EOK:n tarkoitus kirjoitti:
rivijäsenen ja sähköpostiviestin m ukaan soluttautua Suomen Valtion yhteiskuntajärjestykseen, jotta se voitaisiin tuhota. Eli voiko sen selvemmin kuulua talousrikososastoon. Eihän täällä muutenkaan käsitellä TUOMITTUJA talousrikoksia (EOK:ta ei vielä tuomittu.Kanne 7.2.10 vireillä laitomista päätöksistä), vaan sellaisista teoista, jotka on KOETTU VÄÄRIKSI JA LAINVASTAISIKSI. Tuomioistuin aikanaan päättäää, mikä on rikos ja mikä ei.
Wish Oy:n tarkoitus on muuten melkein sama kuin EOK:n eli oikeudenmukaisuuden toteutuminen (kenen oikeuden ja kenen ei)wincapitarikollisepäiltyjä, eli silläkin perusteella kuuluu tänne. Yhtiöoikeudellista logiikkaa noudattaen voidaan todeta, että EOK on Wincapitan tytäryhtiö.
- takaisin
Täytyy siis laittaa poistopyyntö yleistä taloudesta palstalle, ettei ketju kuulu sinne vaan
talousrikokset palstalle.
Kyseessähän on talousrikos-asia, koska yrityksen perustajat sekä konsulentti ovat tutkinnassa samannimisen klubin huijausepäilyssä. Yhdistys ry.n uudessa liittovaltuustossa istuu kolme klubin sponsoria ja ry.n
tehtävänä on saada mahdollisten huijareiden pitää tuottonsa.
Mikä tässä on niin vaikeaa ? - Mr Toppila
takaisin kirjoitti:
Täytyy siis laittaa poistopyyntö yleistä taloudesta palstalle, ettei ketju kuulu sinne vaan
talousrikokset palstalle.
Kyseessähän on talousrikos-asia, koska yrityksen perustajat sekä konsulentti ovat tutkinnassa samannimisen klubin huijausepäilyssä. Yhdistys ry.n uudessa liittovaltuustossa istuu kolme klubin sponsoria ja ry.n
tehtävänä on saada mahdollisten huijareiden pitää tuottonsa.
Mikä tässä on niin vaikeaa ?Niinkuin on tapa sanoa: lujat pitää lukot olla, jotka vääryydellä saadun rahan varjelevat;
ja mitä synnillä saadaan, se murheella menetetään.
. - AdaFlink
Mr Toppila kirjoitti:
Niinkuin on tapa sanoa: lujat pitää lukot olla, jotka vääryydellä saadun rahan varjelevat;
ja mitä synnillä saadaan, se murheella menetetään.
....Mr Toppila ja et pääse kirjautumaan päivitysten jälkeen, vai miksi käytät tota nikkiä?
Ja mitaan ette voi... - 17+15
14+20 kirjoitti:
Millä tavalla EOK liittyy talouspalstalle?
EOK:n tavoitteena (näin olen ymmärtänyt) on se, että viranomaiset kohtelevat kaikkia kansalaisia niin kuin viranomaisten kuuluu kohdella - niin rikollisia kuin muitakin kansalaisia kohtaan.
Viranomaisten harjoittama mielivalta on johtanut siihen, että EOK:n siipien suojaan ja tuen piiriin on hakeutunut satoja tuhansia kansalaisia (noin miljoona). Ja tuen ja avun tarvitsijoiden joukko kuulemma kasvaa.
EOK ei kuulu tälle sivuille muutoin kun siten, että EOK tuodaan esiin turvaa ja apua tarjoavana elimenä tapauksissa, jotka sivuavat kansalaisoikeuksia ja ihmisoikeuksia sekä viranomaisten tekemiä oikeusmurhia samoin kuin viranomaisten kansalaisiin kohdistamaa suoranaista vainoa.miljuuunaaaa, 400%, 628%, miljardiiii.
- AdaFlink
AdaFlink kirjoitti:
...Mr Toppila ja et pääse kirjautumaan päivitysten jälkeen, vai miksi käytät tota nikkiä?
Ja mitaan ette voi...... kysymykseni, mutta eihän sulla kait ollutkaan rekattua nikkiä.
Ja mitaan ette voi... - Mr Toppila
AdaFlink kirjoitti:
... kysymykseni, mutta eihän sulla kait ollutkaan rekattua nikkiä.
Ja mitaan ette voi...Eipä ollut rekattu, ei. Joku on joskus yrittänyt kukkoilla väärällä nimellä, mutta vähemmällä sukseella.
Nyt on vaan ollut huonosti mahdollisuuksia seikkailla palstalla.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504