EOK & WINCAPITA

EOK=WINCAPITA CO.?

10

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 14+20

        Millä tavalla EOK liittyy talouspalstalle?

        EOK:n tavoitteena (näin olen ymmärtänyt) on se, että viranomaiset kohtelevat kaikkia kansalaisia niin kuin viranomaisten kuuluu kohdella - niin rikollisia kuin muitakin kansalaisia kohtaan.

        Viranomaisten harjoittama mielivalta on johtanut siihen, että EOK:n siipien suojaan ja tuen piiriin on hakeutunut satoja tuhansia kansalaisia (noin miljoona). Ja tuen ja avun tarvitsijoiden joukko kuulemma kasvaa.

        EOK ei kuulu tälle sivuille muutoin kun siten, että EOK tuodaan esiin turvaa ja apua tarjoavana elimenä tapauksissa, jotka sivuavat kansalaisoikeuksia ja ihmisoikeuksia sekä viranomaisten tekemiä oikeusmurhia samoin kuin viranomaisten kansalaisiin kohdistamaa suoranaista vainoa.


      • EOK:n tarkoitus

        rivijäsenen ja sähköpostiviestin m ukaan soluttautua Suomen Valtion yhteiskuntajärjestykseen, jotta se voitaisiin tuhota. Eli voiko sen selvemmin kuulua talousrikososastoon. Eihän täällä muutenkaan käsitellä TUOMITTUJA talousrikoksia (EOK:ta ei vielä tuomittu.Kanne 7.2.10 vireillä laitomista päätöksistä), vaan sellaisista teoista, jotka on KOETTU VÄÄRIKSI JA LAINVASTAISIKSI. Tuomioistuin aikanaan päättäää, mikä on rikos ja mikä ei.

        Wish Oy:n tarkoitus on muuten melkein sama kuin EOK:n eli oikeudenmukaisuuden toteutuminen (kenen oikeuden ja kenen ei)


      • Atte Filial
        EOK:n tarkoitus kirjoitti:

        rivijäsenen ja sähköpostiviestin m ukaan soluttautua Suomen Valtion yhteiskuntajärjestykseen, jotta se voitaisiin tuhota. Eli voiko sen selvemmin kuulua talousrikososastoon. Eihän täällä muutenkaan käsitellä TUOMITTUJA talousrikoksia (EOK:ta ei vielä tuomittu.Kanne 7.2.10 vireillä laitomista päätöksistä), vaan sellaisista teoista, jotka on KOETTU VÄÄRIKSI JA LAINVASTAISIKSI. Tuomioistuin aikanaan päättäää, mikä on rikos ja mikä ei.

        Wish Oy:n tarkoitus on muuten melkein sama kuin EOK:n eli oikeudenmukaisuuden toteutuminen (kenen oikeuden ja kenen ei)

        wincapitarikollisepäiltyjä, eli silläkin perusteella kuuluu tänne. Yhtiöoikeudellista logiikkaa noudattaen voidaan todeta, että EOK on Wincapitan tytäryhtiö.


      • takaisin

        Täytyy siis laittaa poistopyyntö yleistä taloudesta palstalle, ettei ketju kuulu sinne vaan
        talousrikokset palstalle.
        Kyseessähän on talousrikos-asia, koska yrityksen perustajat sekä konsulentti ovat tutkinnassa samannimisen klubin huijausepäilyssä. Yhdistys ry.n uudessa liittovaltuustossa istuu kolme klubin sponsoria ja ry.n
        tehtävänä on saada mahdollisten huijareiden pitää tuottonsa.

        Mikä tässä on niin vaikeaa ?


      • Mr Toppila
        takaisin kirjoitti:

        Täytyy siis laittaa poistopyyntö yleistä taloudesta palstalle, ettei ketju kuulu sinne vaan
        talousrikokset palstalle.
        Kyseessähän on talousrikos-asia, koska yrityksen perustajat sekä konsulentti ovat tutkinnassa samannimisen klubin huijausepäilyssä. Yhdistys ry.n uudessa liittovaltuustossa istuu kolme klubin sponsoria ja ry.n
        tehtävänä on saada mahdollisten huijareiden pitää tuottonsa.

        Mikä tässä on niin vaikeaa ?

        Niinkuin on tapa sanoa: lujat pitää lukot olla, jotka vääryydellä saadun rahan varjelevat;
        ja mitä synnillä saadaan, se murheella menetetään.

        .


      • AdaFlink
        Mr Toppila kirjoitti:

        Niinkuin on tapa sanoa: lujat pitää lukot olla, jotka vääryydellä saadun rahan varjelevat;
        ja mitä synnillä saadaan, se murheella menetetään.

        .

        ...Mr Toppila ja et pääse kirjautumaan päivitysten jälkeen, vai miksi käytät tota nikkiä?

        Ja mitaan ette voi...


      • 17+15
        14+20 kirjoitti:

        Millä tavalla EOK liittyy talouspalstalle?

        EOK:n tavoitteena (näin olen ymmärtänyt) on se, että viranomaiset kohtelevat kaikkia kansalaisia niin kuin viranomaisten kuuluu kohdella - niin rikollisia kuin muitakin kansalaisia kohtaan.

        Viranomaisten harjoittama mielivalta on johtanut siihen, että EOK:n siipien suojaan ja tuen piiriin on hakeutunut satoja tuhansia kansalaisia (noin miljoona). Ja tuen ja avun tarvitsijoiden joukko kuulemma kasvaa.

        EOK ei kuulu tälle sivuille muutoin kun siten, että EOK tuodaan esiin turvaa ja apua tarjoavana elimenä tapauksissa, jotka sivuavat kansalaisoikeuksia ja ihmisoikeuksia sekä viranomaisten tekemiä oikeusmurhia samoin kuin viranomaisten kansalaisiin kohdistamaa suoranaista vainoa.

        miljuuunaaaa, 400%, 628%, miljardiiii.


      • AdaFlink
        AdaFlink kirjoitti:

        ...Mr Toppila ja et pääse kirjautumaan päivitysten jälkeen, vai miksi käytät tota nikkiä?

        Ja mitaan ette voi...

        ... kysymykseni, mutta eihän sulla kait ollutkaan rekattua nikkiä.

        Ja mitaan ette voi...


      • Mr Toppila
        AdaFlink kirjoitti:

        ... kysymykseni, mutta eihän sulla kait ollutkaan rekattua nikkiä.

        Ja mitaan ette voi...

        Eipä ollut rekattu, ei. Joku on joskus yrittänyt kukkoilla väärällä nimellä, mutta vähemmällä sukseella.
        Nyt on vaan ollut huonosti mahdollisuuksia seikkailla palstalla.

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe