EOK & WINCAPITA

EOCAPITA

8

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekään mutta

      Valtuustojakkaroilta löytyy nyt kolme sponsoria.
      Ts. Tulemme kuulemaan uusia puolustus-stradegioita eokin sisältä.

      • oikeusturva?

        Miten kukaan voi edes kuvitella, että EOK:lla olisi jonkinlaista uskottavuutta oikeusturvan puolustajana, kun sen valtuustossa on rikoshyötyihinsä kiivaasti tarrautuvia henkilöitä? Henkilöllä, joka ei tajua että rikoksesta saatua hyötyä ei tosiaankaan ole oikeus pitää, ei ole paljoa annettavanaan oikeusturvan puolustuksessa. Pikemminkin EOK nyt lopullisesti mädättää itsensä sisältäpäin. Tosin järjestön meininki marsseineen ja lippuineen on tähänkin saakka vaikuttanut hieman oudolta.


      • 6+4
        oikeusturva? kirjoitti:

        Miten kukaan voi edes kuvitella, että EOK:lla olisi jonkinlaista uskottavuutta oikeusturvan puolustajana, kun sen valtuustossa on rikoshyötyihinsä kiivaasti tarrautuvia henkilöitä? Henkilöllä, joka ei tajua että rikoksesta saatua hyötyä ei tosiaankaan ole oikeus pitää, ei ole paljoa annettavanaan oikeusturvan puolustuksessa. Pikemminkin EOK nyt lopullisesti mädättää itsensä sisältäpäin. Tosin järjestön meininki marsseineen ja lippuineen on tähänkin saakka vaikuttanut hieman oudolta.

        onhan se aika kovaa peliä että talousrikosepäillyt ovat vallanneet eok:n. Lisäksi eok on sementoinut linjansa sellaiseksi että mitään rikosta ei ole wincapita casessa tapahtunut ja tällöin rikoksen uhrit saattavat joutua oikeusturvavajeeseen. Onko eok:sta tullut järjestäytynyt rikollisliiga? ainakin näin ulkopuolisin silmin vaikuttaa tältä.


      • Häpeä edes
        oikeusturva? kirjoitti:

        Miten kukaan voi edes kuvitella, että EOK:lla olisi jonkinlaista uskottavuutta oikeusturvan puolustajana, kun sen valtuustossa on rikoshyötyihinsä kiivaasti tarrautuvia henkilöitä? Henkilöllä, joka ei tajua että rikoksesta saatua hyötyä ei tosiaankaan ole oikeus pitää, ei ole paljoa annettavanaan oikeusturvan puolustuksessa. Pikemminkin EOK nyt lopullisesti mädättää itsensä sisältäpäin. Tosin järjestön meininki marsseineen ja lippuineen on tähänkin saakka vaikuttanut hieman oudolta.

        >Miten kukaan voi edes kuvitella, että EOK:lla olisi jonkinlaista uskottavuutta oikeusturvan puolustajana, kun sen valtuustossa on rikoshyötyihinsä kiivaasti tarrautuvia henkilöitä? Henkilöllä, joka ei tajua että rikoksesta saatua hyötyä ei tosiaankaan ole oikeus pitää, ei ole paljoa annettavanaan oikeusturvan puolustuksessa. Pikemminkin EOK nyt lopullisesti mädättää itsensä sisältäpäin. Tosin järjestön meininki marsseineen ja lippuineen on tähänkin saakka vaikuttanut hieman oudolta.

        Sinä märännytät senkin märännys itsesi syyttelemällä syyttömiä ihmisiä. SIKA!


      • 11+6
        Häpeä edes kirjoitti:

        >Miten kukaan voi edes kuvitella, että EOK:lla olisi jonkinlaista uskottavuutta oikeusturvan puolustajana, kun sen valtuustossa on rikoshyötyihinsä kiivaasti tarrautuvia henkilöitä? Henkilöllä, joka ei tajua että rikoksesta saatua hyötyä ei tosiaankaan ole oikeus pitää, ei ole paljoa annettavanaan oikeusturvan puolustuksessa. Pikemminkin EOK nyt lopullisesti mädättää itsensä sisältäpäin. Tosin järjestön meininki marsseineen ja lippuineen on tähänkin saakka vaikuttanut hieman oudolta.

        Sinä märännytät senkin märännys itsesi syyttelemällä syyttömiä ihmisiä. SIKA!

        Vai syyttömiä tässä syytellään. Voi sinua reppanaa


    • naredlak

      istuuhan suomen eduskunnassakin monta henkilöä jotka on jopa tuomittu rikoksesta ja olihan se
      Juhantalokin joka tuomittiin valtakunnanoikeudessa ,mutta tässä on se ero ,että WinCapita jutussa ei
      ole tuomittu ketään,joten se siitä,"turhaa hyminää ruumiille veisata" sanoi entinen ukko !

      • 4+14

        palataan asiaan kun tuomioita luetaan.

        Mielenkiintoinen juttu tämä wincapitalaisten puolustus joka on kulkenut tätä rataa

        a) ei kusetus koska tuotot valuuttakaupasta...
        b) ei kusetus koska poliisi ei tutki...
        c) ei kusetus koska sivut auki...
        d) ei kusetus koska sivut kiinni...
        e) ei kusetus koska poliisi tutkii, tutkinta on sisäisestä pyynnöstä...
        f) ei kusetus koska ei pidätetty ketään...
        g) ei kusetus koska valuuttakaupasta ei tuottoja...
        h) ei kusetus koska ketään ei ole tuomittu....

        eli kaikki capitarikollisten argumentit kaatuvat kerta kerran jälkeen, myös uudet...

        jatkunee seuraavasti

        i) ei kusetus koska hovioikeuskäsittely kesken (seuraavat kolme vuotta)
        j) ei kusetus koska korkeimman oikeuden käsittely kesken (vuoden pari)
        k) ei kusetus koska eok huru ukot näin vakuuttavan, oikeusmurha tapahtunut ....


      • Neurath.

        eihän natsien kansallissosialistisessa puolueessakaan ollut yhtään rikollista, ennenkuin paska osui tuulettimeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe