Eipä ollut yllätys että EOK:n valtuustosta löytyy uuden wincapitan perustajahenkilö K. Tanninen (12.)
http://eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=view&id=86&Itemid=62
EOK & WINCAPITA
8
506
Vastaukset
- sekään mutta
Valtuustojakkaroilta löytyy nyt kolme sponsoria.
Ts. Tulemme kuulemaan uusia puolustus-stradegioita eokin sisältä.- oikeusturva?
Miten kukaan voi edes kuvitella, että EOK:lla olisi jonkinlaista uskottavuutta oikeusturvan puolustajana, kun sen valtuustossa on rikoshyötyihinsä kiivaasti tarrautuvia henkilöitä? Henkilöllä, joka ei tajua että rikoksesta saatua hyötyä ei tosiaankaan ole oikeus pitää, ei ole paljoa annettavanaan oikeusturvan puolustuksessa. Pikemminkin EOK nyt lopullisesti mädättää itsensä sisältäpäin. Tosin järjestön meininki marsseineen ja lippuineen on tähänkin saakka vaikuttanut hieman oudolta.
- 6+4
oikeusturva? kirjoitti:
Miten kukaan voi edes kuvitella, että EOK:lla olisi jonkinlaista uskottavuutta oikeusturvan puolustajana, kun sen valtuustossa on rikoshyötyihinsä kiivaasti tarrautuvia henkilöitä? Henkilöllä, joka ei tajua että rikoksesta saatua hyötyä ei tosiaankaan ole oikeus pitää, ei ole paljoa annettavanaan oikeusturvan puolustuksessa. Pikemminkin EOK nyt lopullisesti mädättää itsensä sisältäpäin. Tosin järjestön meininki marsseineen ja lippuineen on tähänkin saakka vaikuttanut hieman oudolta.
onhan se aika kovaa peliä että talousrikosepäillyt ovat vallanneet eok:n. Lisäksi eok on sementoinut linjansa sellaiseksi että mitään rikosta ei ole wincapita casessa tapahtunut ja tällöin rikoksen uhrit saattavat joutua oikeusturvavajeeseen. Onko eok:sta tullut järjestäytynyt rikollisliiga? ainakin näin ulkopuolisin silmin vaikuttaa tältä.
- Häpeä edes
oikeusturva? kirjoitti:
Miten kukaan voi edes kuvitella, että EOK:lla olisi jonkinlaista uskottavuutta oikeusturvan puolustajana, kun sen valtuustossa on rikoshyötyihinsä kiivaasti tarrautuvia henkilöitä? Henkilöllä, joka ei tajua että rikoksesta saatua hyötyä ei tosiaankaan ole oikeus pitää, ei ole paljoa annettavanaan oikeusturvan puolustuksessa. Pikemminkin EOK nyt lopullisesti mädättää itsensä sisältäpäin. Tosin järjestön meininki marsseineen ja lippuineen on tähänkin saakka vaikuttanut hieman oudolta.
>Miten kukaan voi edes kuvitella, että EOK:lla olisi jonkinlaista uskottavuutta oikeusturvan puolustajana, kun sen valtuustossa on rikoshyötyihinsä kiivaasti tarrautuvia henkilöitä? Henkilöllä, joka ei tajua että rikoksesta saatua hyötyä ei tosiaankaan ole oikeus pitää, ei ole paljoa annettavanaan oikeusturvan puolustuksessa. Pikemminkin EOK nyt lopullisesti mädättää itsensä sisältäpäin. Tosin järjestön meininki marsseineen ja lippuineen on tähänkin saakka vaikuttanut hieman oudolta.
Sinä märännytät senkin märännys itsesi syyttelemällä syyttömiä ihmisiä. SIKA! - 11+6
Häpeä edes kirjoitti:
>Miten kukaan voi edes kuvitella, että EOK:lla olisi jonkinlaista uskottavuutta oikeusturvan puolustajana, kun sen valtuustossa on rikoshyötyihinsä kiivaasti tarrautuvia henkilöitä? Henkilöllä, joka ei tajua että rikoksesta saatua hyötyä ei tosiaankaan ole oikeus pitää, ei ole paljoa annettavanaan oikeusturvan puolustuksessa. Pikemminkin EOK nyt lopullisesti mädättää itsensä sisältäpäin. Tosin järjestön meininki marsseineen ja lippuineen on tähänkin saakka vaikuttanut hieman oudolta.
Sinä märännytät senkin märännys itsesi syyttelemällä syyttömiä ihmisiä. SIKA!Vai syyttömiä tässä syytellään. Voi sinua reppanaa
- naredlak
istuuhan suomen eduskunnassakin monta henkilöä jotka on jopa tuomittu rikoksesta ja olihan se
Juhantalokin joka tuomittiin valtakunnanoikeudessa ,mutta tässä on se ero ,että WinCapita jutussa ei
ole tuomittu ketään,joten se siitä,"turhaa hyminää ruumiille veisata" sanoi entinen ukko !- 4+14
palataan asiaan kun tuomioita luetaan.
Mielenkiintoinen juttu tämä wincapitalaisten puolustus joka on kulkenut tätä rataa
a) ei kusetus koska tuotot valuuttakaupasta...
b) ei kusetus koska poliisi ei tutki...
c) ei kusetus koska sivut auki...
d) ei kusetus koska sivut kiinni...
e) ei kusetus koska poliisi tutkii, tutkinta on sisäisestä pyynnöstä...
f) ei kusetus koska ei pidätetty ketään...
g) ei kusetus koska valuuttakaupasta ei tuottoja...
h) ei kusetus koska ketään ei ole tuomittu....
eli kaikki capitarikollisten argumentit kaatuvat kerta kerran jälkeen, myös uudet...
jatkunee seuraavasti
i) ei kusetus koska hovioikeuskäsittely kesken (seuraavat kolme vuotta)
j) ei kusetus koska korkeimman oikeuden käsittely kesken (vuoden pari)
k) ei kusetus koska eok huru ukot näin vakuuttavan, oikeusmurha tapahtunut .... - Neurath.
eihän natsien kansallissosialistisessa puolueessakaan ollut yhtään rikollista, ennenkuin paska osui tuulettimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514