EOK & WINCAPITA

EOK=WINCAPITA CO.?

10

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 14+20

        Millä tavalla EOK liittyy talouspalstalle?

        EOK:n tavoitteena (näin olen ymmärtänyt) on se, että viranomaiset kohtelevat kaikkia kansalaisia niin kuin viranomaisten kuuluu kohdella - niin rikollisia kuin muitakin kansalaisia kohtaan.

        Viranomaisten harjoittama mielivalta on johtanut siihen, että EOK:n siipien suojaan ja tuen piiriin on hakeutunut satoja tuhansia kansalaisia (noin miljoona). Ja tuen ja avun tarvitsijoiden joukko kuulemma kasvaa.

        EOK ei kuulu tälle sivuille muutoin kun siten, että EOK tuodaan esiin turvaa ja apua tarjoavana elimenä tapauksissa, jotka sivuavat kansalaisoikeuksia ja ihmisoikeuksia sekä viranomaisten tekemiä oikeusmurhia samoin kuin viranomaisten kansalaisiin kohdistamaa suoranaista vainoa.


      • EOK:n tarkoitus

        rivijäsenen ja sähköpostiviestin m ukaan soluttautua Suomen Valtion yhteiskuntajärjestykseen, jotta se voitaisiin tuhota. Eli voiko sen selvemmin kuulua talousrikososastoon. Eihän täällä muutenkaan käsitellä TUOMITTUJA talousrikoksia (EOK:ta ei vielä tuomittu.Kanne 7.2.10 vireillä laitomista päätöksistä), vaan sellaisista teoista, jotka on KOETTU VÄÄRIKSI JA LAINVASTAISIKSI. Tuomioistuin aikanaan päättäää, mikä on rikos ja mikä ei.

        Wish Oy:n tarkoitus on muuten melkein sama kuin EOK:n eli oikeudenmukaisuuden toteutuminen (kenen oikeuden ja kenen ei)


      • Atte Filial
        EOK:n tarkoitus kirjoitti:

        rivijäsenen ja sähköpostiviestin m ukaan soluttautua Suomen Valtion yhteiskuntajärjestykseen, jotta se voitaisiin tuhota. Eli voiko sen selvemmin kuulua talousrikososastoon. Eihän täällä muutenkaan käsitellä TUOMITTUJA talousrikoksia (EOK:ta ei vielä tuomittu.Kanne 7.2.10 vireillä laitomista päätöksistä), vaan sellaisista teoista, jotka on KOETTU VÄÄRIKSI JA LAINVASTAISIKSI. Tuomioistuin aikanaan päättäää, mikä on rikos ja mikä ei.

        Wish Oy:n tarkoitus on muuten melkein sama kuin EOK:n eli oikeudenmukaisuuden toteutuminen (kenen oikeuden ja kenen ei)

        wincapitarikollisepäiltyjä, eli silläkin perusteella kuuluu tänne. Yhtiöoikeudellista logiikkaa noudattaen voidaan todeta, että EOK on Wincapitan tytäryhtiö.


      • takaisin

        Täytyy siis laittaa poistopyyntö yleistä taloudesta palstalle, ettei ketju kuulu sinne vaan
        talousrikokset palstalle.
        Kyseessähän on talousrikos-asia, koska yrityksen perustajat sekä konsulentti ovat tutkinnassa samannimisen klubin huijausepäilyssä. Yhdistys ry.n uudessa liittovaltuustossa istuu kolme klubin sponsoria ja ry.n
        tehtävänä on saada mahdollisten huijareiden pitää tuottonsa.

        Mikä tässä on niin vaikeaa ?


      • Mr Toppila
        takaisin kirjoitti:

        Täytyy siis laittaa poistopyyntö yleistä taloudesta palstalle, ettei ketju kuulu sinne vaan
        talousrikokset palstalle.
        Kyseessähän on talousrikos-asia, koska yrityksen perustajat sekä konsulentti ovat tutkinnassa samannimisen klubin huijausepäilyssä. Yhdistys ry.n uudessa liittovaltuustossa istuu kolme klubin sponsoria ja ry.n
        tehtävänä on saada mahdollisten huijareiden pitää tuottonsa.

        Mikä tässä on niin vaikeaa ?

        Niinkuin on tapa sanoa: lujat pitää lukot olla, jotka vääryydellä saadun rahan varjelevat;
        ja mitä synnillä saadaan, se murheella menetetään.

        .


      • AdaFlink
        Mr Toppila kirjoitti:

        Niinkuin on tapa sanoa: lujat pitää lukot olla, jotka vääryydellä saadun rahan varjelevat;
        ja mitä synnillä saadaan, se murheella menetetään.

        .

        ...Mr Toppila ja et pääse kirjautumaan päivitysten jälkeen, vai miksi käytät tota nikkiä?

        Ja mitaan ette voi...


      • 17+15
        14+20 kirjoitti:

        Millä tavalla EOK liittyy talouspalstalle?

        EOK:n tavoitteena (näin olen ymmärtänyt) on se, että viranomaiset kohtelevat kaikkia kansalaisia niin kuin viranomaisten kuuluu kohdella - niin rikollisia kuin muitakin kansalaisia kohtaan.

        Viranomaisten harjoittama mielivalta on johtanut siihen, että EOK:n siipien suojaan ja tuen piiriin on hakeutunut satoja tuhansia kansalaisia (noin miljoona). Ja tuen ja avun tarvitsijoiden joukko kuulemma kasvaa.

        EOK ei kuulu tälle sivuille muutoin kun siten, että EOK tuodaan esiin turvaa ja apua tarjoavana elimenä tapauksissa, jotka sivuavat kansalaisoikeuksia ja ihmisoikeuksia sekä viranomaisten tekemiä oikeusmurhia samoin kuin viranomaisten kansalaisiin kohdistamaa suoranaista vainoa.

        miljuuunaaaa, 400%, 628%, miljardiiii.


      • AdaFlink
        AdaFlink kirjoitti:

        ...Mr Toppila ja et pääse kirjautumaan päivitysten jälkeen, vai miksi käytät tota nikkiä?

        Ja mitaan ette voi...

        ... kysymykseni, mutta eihän sulla kait ollutkaan rekattua nikkiä.

        Ja mitaan ette voi...


      • Mr Toppila
        AdaFlink kirjoitti:

        ... kysymykseni, mutta eihän sulla kait ollutkaan rekattua nikkiä.

        Ja mitaan ette voi...

        Eipä ollut rekattu, ei. Joku on joskus yrittänyt kukkoilla väärällä nimellä, mutta vähemmällä sukseella.
        Nyt on vaan ollut huonosti mahdollisuuksia seikkailla palstalla.

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe