Taas kerran ei voi kuin ihmetellä tätä tyhjänpäiväistä louskutusta budjetista. Onko täällä näin paljon osakkeenomistajia? Osakkeen omistajat kyllä tietävät että TPS:n tilikausi päättyi 30.4.2010. Kaikki löytyy tilinpäätöksestä joka valmistuu ajallaan. Täällä on ihan turha esittää neroa ja ihmetellä sitä sun tätä. Turhanpäiväistä paskanjauhantaa koko touhu. Tilinpäätös kertoo tulokksen lahjomattomalla tavalla.
Tyhjänpäiväistä louskutusta
Åboy
2
157
Vastaukset
- Bemba Erikson
Sutelan aikana jo tehty oikeat johtopäätökset seuran talousjohtamisesta. Hietarinta toteuttaa valittua linjaa. Turha huoli pois. Seura tervehtyy niin taloudellisesti ja urheilullisestikin.
Makiata hunajata on toivottavasti luvassa tulevinakin aikoina. - Turhanpäiväistä
paskan jauhantaa pikkubudjetin tepsistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174