Minusta Siskoni on noita on just siide ohjelma! Siitä tulee hyvälle mielelle ku siin on ain jotai taikoja!
Anyway
9
419
Vastaukset
- phoebe
Joo, mäkin osaan nähdä tulevaisuuteen, oon vähä niinku phoebe. Tosi siidee hei!
- Taku "Phoebe"
Niin mäkin!
- Prue
Taku "Phoebe" kirjoitti:
Niin mäkin!
mä osaan leijuttaa tavaroita se
on siidee....=) - CHaRMeD |Piper|
Prue kirjoitti:
on siidee....=)Mäkin osaan hei räjäyttää meidän talon ilmaan ja pysäyttää kaikki!
Se on huisin siidee!! - Piper
CHaRMeD |Piper| kirjoitti:
Mäkin osaan hei räjäyttää meidän talon ilmaan ja pysäyttää kaikki!
Se on huisin siidee!!Kuule, et ehkä nyt OIKEASTI osaa räjäyttää,
mutta aina voi kuvitella. Mm. minä toivoisin
olevani lumottu ja niistä Piper. - Piper
Prue kirjoitti:
on siidee....=)Et ehkä nyt säkään OIKEASTI osaa mitään leijuttaa. Mutta sanoin tos yhel, et aina
voi kuvitella. - Piper
Et säkää nyt ihan OIKEASTI osaa nähä tulevaisuutee. Mut ain voi toivoa.
- Piper
Taku "Phoebe" kirjoitti:
Niin mäkin!
Ain voi toivoo osaavansa, ja uskoo siihen
nii sillo asiat voi toteutuu. Mut tuskin te
nyt OSAATTE OIKEASTI.
- Piper
Hienoa että olet samaa mieltä kanssani. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976