Eläkesäästämisen :) firman puolesta saatiin niin hyvät paketit että kannatti ottaa. Olen siis 22v ja maksan joka palkasta 2% ja firma toiset 2% palkastani.
Aloitin juuri
7
997
Vastaukset
- Glomppaaja
Sinä maksat 2% ja työnantaja 2 %. Vakuutusyhtiö ottaa kaikki neljä. Sellaista se on eläkesäästäminen.
- Verot ilmiantoon
verottaja käräyttää aloittajan ja työnantan koska palkkaa ei saa korvata eläkavakuutuksella. Tai saa jos haluaa mutta pitää maksaa sivukulut eläkkeen osasta. Toivottavasti olette vielä sopineet asian kirjallisesti ettekä tehneet peruuttamatonta edunsaajamääräystä, jolloin työnantaja pitää rahasi jos niin haluaa. Eli kaveri teki itselleen mahdollisesti 4 prossan palkanalennuksen, kovat on ajat.......
- joopajoo.
Toivottavasti tämä oli keksitty tarina, muuten sinua on höylätty hanuriin aika raskaasti. Hyötyjät ovat työnantaja ja eläkevakuutusfirma, sinä et tule rahoja näkemään koskaan 99,5 % todennäköisyydellä, vai uskotko itse olevasi 68 vuotiaana samassa firmassa töissä ja vakuutusyhtiönkin pitäisi olla viellä pystyssä.
- työttömien asialla
Ei ole hyvä juttu! Lopeta heti!
Terveisin,
Toni - q
Lueppas ehdot ja ymmärrä,
siinä se jo tuli, mitä se on kun vaihdat työnantajaa, tai työnantaja vaihtaa sinua,
tai poistuu markkinoilta. - spekulaattori
Jaahas, taas tätä vakuutuskaupustelijoiden mainontaa. Kannattaisiko hankkia oikea työpaikka ja ryhtyä vaikkapa puhelinmyymään esimerkiksi Seiskaa tai Apu-lehteä, tuotteen menekki ja tulot ainakin kohenisivat?
- ymmärsitkö
on kusetettu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828