Kenen mielestä Kirjassa ja Elokuvassa on paljon erilaisuuksia? mun mielestä just se on tsh-leffoissa vikana. monet huiput kohat on jätetty pois. Mikä on paras hahmonne tsh:sa? Minun vastaus on tämä:
Legolas,Aragorn ja Frodo.
Kirja/Elokuva/Hahmo
2
354
Vastaukset
- Mölkö...
Juu-u...niissä on kyllä aika paljon erilaisuuksia mutta monet kohdat ovat jätetty poies siksi että elokuvasta ei tulisi liian pitkä ja tylsä... ja jos Peter Jackson olisi tehnyt elokuvan kirjan kannesta kanteen niin mitä luulisit? Menisivätkö ihmiset katsomaan yli 4 tuntia kestävää elokuvaa? Itse olen lukenut kirjan ja huomasin että elokuvasta on jätetty monia hyviäkin kohtia pois mutta en sanoisi että elokuvasta tulisi parempi jos siihen lisättäisiin kaikki hyvät kohdat joita ei olisi ollut muulloin... Minun Lempi hahmoni on Frodo ja Merry sekä Pippin... Toivottavasti nyt ymmärrät miksi elokuvista ei tehdä samanlaisia kuin niiden kirjoista... :)
- PiPPiN
Oon siis samaa mieltä mölkön kaa, et onhan siitä leffasta jätetty monia hyviä kohtia pois, mut toisaalta kaikki eivät jaksaisi katsoa leffaa kolmee tuntii kauempaa..[tosin kyllä niitä mie ja moni muukin jaksaisi katsella...]
lempihahmojani on Frodo, Sam, merri ja Pippin. Tosin kyllä niitä muitakin on... Theoden, aragorn yms...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384