Kenen mielestä Kirjassa ja Elokuvassa on paljon erilaisuuksia? mun mielestä just se on tsh-leffoissa vikana. monet huiput kohat on jätetty pois. Mikä on paras hahmonne tsh:sa? Minun vastaus on tämä:
Legolas,Aragorn ja Frodo.
Kirja/Elokuva/Hahmo
2
333
Vastaukset
- Mölkö...
Juu-u...niissä on kyllä aika paljon erilaisuuksia mutta monet kohdat ovat jätetty poies siksi että elokuvasta ei tulisi liian pitkä ja tylsä... ja jos Peter Jackson olisi tehnyt elokuvan kirjan kannesta kanteen niin mitä luulisit? Menisivätkö ihmiset katsomaan yli 4 tuntia kestävää elokuvaa? Itse olen lukenut kirjan ja huomasin että elokuvasta on jätetty monia hyviäkin kohtia pois mutta en sanoisi että elokuvasta tulisi parempi jos siihen lisättäisiin kaikki hyvät kohdat joita ei olisi ollut muulloin... Minun Lempi hahmoni on Frodo ja Merry sekä Pippin... Toivottavasti nyt ymmärrät miksi elokuvista ei tehdä samanlaisia kuin niiden kirjoista... :)
- PiPPiN
Oon siis samaa mieltä mölkön kaa, et onhan siitä leffasta jätetty monia hyviä kohtia pois, mut toisaalta kaikki eivät jaksaisi katsoa leffaa kolmee tuntii kauempaa..[tosin kyllä niitä mie ja moni muukin jaksaisi katsella...]
lempihahmojani on Frodo, Sam, merri ja Pippin. Tosin kyllä niitä muitakin on... Theoden, aragorn yms...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976