Mitä ovat tehopisteet? Ihan tavallisia pisteitä(kö), joita saa syötöistä ja maaleista? Eli jos uutisessa lukee, että "Pavelski on nakutellut tehot 9 5 kahdeksassa playoff-ttelussa"? Mitä tämä tarkoittaa? :D
Pistepörssi? Lista pelaajista ja näiden tekemistään pisteistä?
Playoffeissa, pelaavatko kaksi joukkuetta toisiaan vastaan niin monta kertaa että jommallakummalla on sen 4 voittoa? Miksi koko ajan samaa joukkuetta vastaan? Miksei jotain muuta saman konferenssin joukkuetta?
Mitä tarkoittaa "pudotuspelien toinen kierros"? Kuinka monta kierrosta playoffeissa sitten on?
Anteeksi tietämättömyyteni, innostuin vasta muutama kuukausi sitten lätkästä, ja wikipedian teksti on vaike ymmärtää.
Voisko joku selventää mulle nämä asiat?
---
2
457
Vastaukset
- ---
Eikö kukkaan osaa vastata?
- NHL
Eli 9 5= 9 maalia 5 syöttöä. pistepörssi= pelaajien pisteet yhteensä.
NHL:ssä pelataan konferenseissa, idässä ja lännessä 16 joukkuetta eli molemmista konferenseista 8 pelaa paras seitsemästä järjestelmällä eli neljällä voitolla jatkoon. konferenssi ykkönen vs 8, 2vs7 jne. Stanley cup finaalissa kohtaa idän ja lännen voittaja ja voittaja saa cupin.
toinen kierros= ekalla kierroksella tippuu neljä, toisella kaksi ja kolmannella yksi. en tiedä ymmärsitkö mut se systeemi on hyvä, yksi joukkue voitaa hopeaa ei ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443