Miten laihialaiset lämmittävät

blondeistablondein72hki

taloaan? Laitetaan lehteen ilmoitus : Otetaan kuumeisia lapsia hoitoon.

Oli mahtava fiilis käydä koiran kanssa lenkillä raikkaassa ilmassa kun linnut lauloivat;)

Aloin taas siivoomaan heti aamusta.

38

1006

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      pääsin saunaan tai siis en ois saanut vielä mutta oli pakko! Ihan ku orgasmin saanut ;D

      Pihakahvit naapurin kanssa illalla ja meikä vaan yöpuku päällä mutta päätin että so what mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä naapurit ajattelee;))
      12v likka sillä välin teki iltapalan.

      • blondeistablondein72hki

        lääkekaapin ohi? - Ettei hän herättäisi unipillereitä.

        Koko yön valvoin ja ne ajat mitkä torkuin,näin painajaisia.
        Aamulla pirteenä täytin astianpesukoneen,vein koiran lenkille,kävin Malmilla Prismassa ja hesessä join kahvia.Kävin haavanhoidossa joka jatkuu vielä ensi viikon ja sit taas koiran kanssa ulos.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        lääkekaapin ohi? - Ettei hän herättäisi unipillereitä.

        Koko yön valvoin ja ne ajat mitkä torkuin,näin painajaisia.
        Aamulla pirteenä täytin astianpesukoneen,vein koiran lenkille,kävin Malmilla Prismassa ja hesessä join kahvia.Kävin haavanhoidossa joka jatkuu vielä ensi viikon ja sit taas koiran kanssa ulos.

        15v tyttäreni halusi tehdä minulle äitienpäivä lounaan.Pöytä oli katettu 10v likan toimesta kauniisti,oli alkuruoka,pääruoka,jälkiruoka ja kuoharia;).Sain ihanat lahjat ja fiilis kailla kohillaan.

        Kaveripariskunnalla käytiin ja vietiin kaverin poika harkkoihin.

        Naapurin kanssa istuttiin pihakahvilla.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        15v tyttäreni halusi tehdä minulle äitienpäivä lounaan.Pöytä oli katettu 10v likan toimesta kauniisti,oli alkuruoka,pääruoka,jälkiruoka ja kuoharia;).Sain ihanat lahjat ja fiilis kailla kohillaan.

        Kaveripariskunnalla käytiin ja vietiin kaverin poika harkkoihin.

        Naapurin kanssa istuttiin pihakahvilla.

        vaikka eilisen luksus aterian jälkeen en olisi mitään enää tarvinnut;)

        Naapurin kanssa olimme ihanassa sateessa pihakahvilla.

        Ukko ja 12v likka nyt Mustiolle menossa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vaikka eilisen luksus aterian jälkeen en olisi mitään enää tarvinnut;)

        Naapurin kanssa olimme ihanassa sateessa pihakahvilla.

        Ukko ja 12v likka nyt Mustiolle menossa.

        tiistaina naisen kanssa,aika omalaatuinen tapaus...

        Eilen pihakahvit ja toissapäivänä myös naapureiden kanssa.

        Nuorin likka lähti tänään siskolleen Hervantaan likan kämppäkaverin pikkusiskon seuraksi kun niiden äiti vei.

        Vituttaa...oon vaan itkenyt...

        Likan poikakaveri meil viimeyön.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tiistaina naisen kanssa,aika omalaatuinen tapaus...

        Eilen pihakahvit ja toissapäivänä myös naapureiden kanssa.

        Nuorin likka lähti tänään siskolleen Hervantaan likan kämppäkaverin pikkusiskon seuraksi kun niiden äiti vei.

        Vituttaa...oon vaan itkenyt...

        Likan poikakaveri meil viimeyön.

        pihakahvit naapureiden kanssa.

        13v tytön kaveri oli yötä ja 15v tyttö poikakaverillaan.

        Käytiin kahvilla kaveripariskunnan kanssa Koivuhaan NESTEellä.

        Kohta haetaan tytöt Hervannasta.

        Ensi viikolla vielä haavanhoitoa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        pihakahvit naapureiden kanssa.

        13v tytön kaveri oli yötä ja 15v tyttö poikakaverillaan.

        Käytiin kahvilla kaveripariskunnan kanssa Koivuhaan NESTEellä.

        Kohta haetaan tytöt Hervannasta.

        Ensi viikolla vielä haavanhoitoa.

        kun äitiä autettiin sen pihassa.Aamupalaksi syötiin lettuja ja kahvia,työt kun oltiin tehty niin mehua,tulisia täytettyjä lettuja sekä jädee.

        Vein koiran lenkille heti kun tultiin.

        Likan poikakaveri oli mukana.

        Eilen menomatkalla syötiin PIRKANHOVIssa ja tulomatkalla jädet ja kahvi TOIJALAssa.

        Toissapäivänä likan kämppiksen äiti piti tytöille puhuttelun ja minä eilen.Illalla naurettiin tyttöjen äitin kanssa kuinka samoin sanoin oltiin likoille puhuttu;)))

        Parin tunnin kuluttua pihakahvit naapurin kanssa.Eilen iltakahvit naapureiden kanssa juotiin pihalla.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kun äitiä autettiin sen pihassa.Aamupalaksi syötiin lettuja ja kahvia,työt kun oltiin tehty niin mehua,tulisia täytettyjä lettuja sekä jädee.

        Vein koiran lenkille heti kun tultiin.

        Likan poikakaveri oli mukana.

        Eilen menomatkalla syötiin PIRKANHOVIssa ja tulomatkalla jädet ja kahvi TOIJALAssa.

        Toissapäivänä likan kämppiksen äiti piti tytöille puhuttelun ja minä eilen.Illalla naurettiin tyttöjen äitin kanssa kuinka samoin sanoin oltiin likoille puhuttu;)))

        Parin tunnin kuluttua pihakahvit naapurin kanssa.Eilen iltakahvit naapureiden kanssa juotiin pihalla.

        drinkillä naapurissa.

        Aamupalalla käväistiin naapurimme työpaikalla ja sit kaupassa.

        13v ja 15v tytöt skopalla Jumbossa tällä hetkellä ja nuorin likka meni serkuilleen Malmille.

        Näen illalla naisen -ystävän- jonka olen tuntenut 12v mutta ei olla koskaan nähty eikä ees puhelimessa puhuttu ;D

        Aamulla taas piti käydä haavanhoidossa kun eilen kävin saunassa ja piti se SORBACT ottaa pois.

        Ihana ilma!

        Tänään ukon pikkusiskon pojan ristiäiset mutta ei meitä ketään kiinnosta sinne mennä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        drinkillä naapurissa.

        Aamupalalla käväistiin naapurimme työpaikalla ja sit kaupassa.

        13v ja 15v tytöt skopalla Jumbossa tällä hetkellä ja nuorin likka meni serkuilleen Malmille.

        Näen illalla naisen -ystävän- jonka olen tuntenut 12v mutta ei olla koskaan nähty eikä ees puhelimessa puhuttu ;D

        Aamulla taas piti käydä haavanhoidossa kun eilen kävin saunassa ja piti se SORBACT ottaa pois.

        Ihana ilma!

        Tänään ukon pikkusiskon pojan ristiäiset mutta ei meitä ketään kiinnosta sinne mennä.

        Täydellinen tapaaminen mitä ystävän kanssa voi olla.Heti tunnettiin samanhenkisyyttä ja puhuttiin koko ajan kumpikin,naurettiin...Käytiin fenniakorttelissa kiinalaisessa ja tuopilla sit pikcwik pubissa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Täydellinen tapaaminen mitä ystävän kanssa voi olla.Heti tunnettiin samanhenkisyyttä ja puhuttiin koko ajan kumpikin,naurettiin...Käytiin fenniakorttelissa kiinalaisessa ja tuopilla sit pikcwik pubissa.

        Ja lapsellisia! Eilen kaverini kanssa terassilla niin kaverin mies laitteli koko illan tyhmiä viestejä ja kaveri kun tekee aina töitä eikä usein kapakoi kuten ne minäkään.Noo oma ukko laittoi vain että hän ei riitele jos en minäkään mutta alkoi vittuilemaan kun tulin himaan,ajois olin ja en riidellyt kuten lupasin.

        Äiti kävi aamulla.Annoin sille kesätakin jota en ole koskaan käyttänyt.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Ja lapsellisia! Eilen kaverini kanssa terassilla niin kaverin mies laitteli koko illan tyhmiä viestejä ja kaveri kun tekee aina töitä eikä usein kapakoi kuten ne minäkään.Noo oma ukko laittoi vain että hän ei riitele jos en minäkään mutta alkoi vittuilemaan kun tulin himaan,ajois olin ja en riidellyt kuten lupasin.

        Äiti kävi aamulla.Annoin sille kesätakin jota en ole koskaan käyttänyt.

        taas ja perjantaina lekuri siis vittu jos se uusiutuu;((((

        Näin systerit Malmilla ja käytiin Tissarin terassilla.
        Naapurin ja kaveripariskunnan kanssa kävimme Porvoossa kahvilla ja illalla pihakahvit juotiin naapureiden kanssa.Tyttö teki iltapalan;)).
        Mellunmäen kirppiksellä käväistiin naapuri kanssa ja nuorin likka sekä kaveripariskunta tuli sinne myös.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        taas ja perjantaina lekuri siis vittu jos se uusiutuu;((((

        Näin systerit Malmilla ja käytiin Tissarin terassilla.
        Naapurin ja kaveripariskunnan kanssa kävimme Porvoossa kahvilla ja illalla pihakahvit juotiin naapureiden kanssa.Tyttö teki iltapalan;)).
        Mellunmäen kirppiksellä käväistiin naapuri kanssa ja nuorin likka sekä kaveripariskunta tuli sinne myös.

        Nurmijärvellä kaveripariskunnan kanssa.Ei oltu kauan kun oli kiire lätkää katsomaan ja en saa hiota.
        Kohta kahville ulos.
        Kaveripariskunta oli meillä hetken mutta onneksi lähtivät.
        Likka lähdössä Hietsuun poikakaverinsa kanssa.Tulee meille yöksi.
        Tein pitkän lenkin koiran kanssa.


      • ihmetteleväinen
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Nurmijärvellä kaveripariskunnan kanssa.Ei oltu kauan kun oli kiire lätkää katsomaan ja en saa hiota.
        Kohta kahville ulos.
        Kaveripariskunta oli meillä hetken mutta onneksi lähtivät.
        Likka lähdössä Hietsuun poikakaverinsa kanssa.Tulee meille yöksi.
        Tein pitkän lenkin koiran kanssa.

        Kyllä sulla tuota kahvia kuluu.

        Saanko kysyä, millä perheesi elää? Näistä merkinnöistä päättelen, että kumpikaan vanhemmista ei käy töissä.

        Miksi ei? Ja miten silloin tullaan toimeen?

        Koitahan parantua!


      • blondeistablondein72hki
        ihmetteleväinen kirjoitti:

        Kyllä sulla tuota kahvia kuluu.

        Saanko kysyä, millä perheesi elää? Näistä merkinnöistä päättelen, että kumpikaan vanhemmista ei käy töissä.

        Miksi ei? Ja miten silloin tullaan toimeen?

        Koitahan parantua!

        sairauspäivärahalla koska olkapää ei toimi ja olen hakenut kuntoutukseen Siuntioon.Lääkäri suositteli alan vaihtoa ja mielellään lähden opiskelemaan mutta se ei onnistu ennen kuin lekuri antaa luvan.
        Mullahan on toi reikäkin ollut 2kk selässä että sekin jo rajoittaa..
        Ukko kyllä käy töissä mutta menee sen verran aikaisemmin että pääsee ajoissa veke.
        Ei me näillä tuloilla eletäkään kun ei sosusstakaan mitään tuu mutta tullaan vaan jotenkin toimeen.
        Keitellään pihalle kahvit naapurin kanssa vuorotellen ja kaveri sellaisessa paikassa töissä että paljon ollaan saatu ilmaiseksi ja tarjouksista ostetaan Presidenttiä,Kulta mokkaa,kunta katriinaa,saludoa,brazilia juuri niitä mitä juomme.

        Kiitos , toivon että saisin nauttia vielä kesästä ja uidakin mutta heikolta näyttää..Huomennahan sit enempi selviää.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        sairauspäivärahalla koska olkapää ei toimi ja olen hakenut kuntoutukseen Siuntioon.Lääkäri suositteli alan vaihtoa ja mielellään lähden opiskelemaan mutta se ei onnistu ennen kuin lekuri antaa luvan.
        Mullahan on toi reikäkin ollut 2kk selässä että sekin jo rajoittaa..
        Ukko kyllä käy töissä mutta menee sen verran aikaisemmin että pääsee ajoissa veke.
        Ei me näillä tuloilla eletäkään kun ei sosusstakaan mitään tuu mutta tullaan vaan jotenkin toimeen.
        Keitellään pihalle kahvit naapurin kanssa vuorotellen ja kaveri sellaisessa paikassa töissä että paljon ollaan saatu ilmaiseksi ja tarjouksista ostetaan Presidenttiä,Kulta mokkaa,kunta katriinaa,saludoa,brazilia juuri niitä mitä juomme.

        Kiitos , toivon että saisin nauttia vielä kesästä ja uidakin mutta heikolta näyttää..Huomennahan sit enempi selviää.

        ku vituttaa!!!!
        Lääkekuuri tuli ja jos ei tehoa niin uudestaan leikataan.Meinas itku tulla kun kuulin;((
        Likka osti mulle ihanat kengät wau ;))
        Vanhimman tytön piti tulla tänään himaan mutta ilmeisesti tuleekin vasta huomenna tai sitten ei.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ku vituttaa!!!!
        Lääkekuuri tuli ja jos ei tehoa niin uudestaan leikataan.Meinas itku tulla kun kuulin;((
        Likka osti mulle ihanat kengät wau ;))
        Vanhimman tytön piti tulla tänään himaan mutta ilmeisesti tuleekin vasta huomenna tai sitten ei.

        kahvit kävin juomassa ja mukavasti meni.

        Kaveripariskunta kävi kahvilla.

        Tänään ja huomenna ois talkoot.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kahvit kävin juomassa ja mukavasti meni.

        Kaveripariskunta kävi kahvilla.

        Tänään ja huomenna ois talkoot.

        maanantain ja nukuin.
        Eilen illalla talkoissa mutta mitään en pystynyt tekemään ;( , oli kuitenkin hauskaa;))
        Muutkin tais huomata kuinka kuinka helvettiä mulla ton kanssa on ja kuinka itsekäs se on ja yrittää passuuttaa koko ajan ja kiltteyttäni teen vaikka se on väärin antaa ton yhen vaan persettään levittää..

        KELAsta soitettiin eilen,pääsen jos lääkäri puoltaa , KORTEJOKI VAAJASALO lähellä KUOPIOta kuntoutukseen jeeee odotan sitä! Ainoastaan kärsin lasten puolesta kun joutuvat ton yhen armoilla olemaan.

        Eilen pesin hieman lattioita täällä,en ois saanut..

        Pikkasen tota haavaa jouduttiin leikkelemään auts

        Systeri tulee ehkä tänään käymään.

        No nyt TALLINNAn matka maksettu kokonaan jee!


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        maanantain ja nukuin.
        Eilen illalla talkoissa mutta mitään en pystynyt tekemään ;( , oli kuitenkin hauskaa;))
        Muutkin tais huomata kuinka kuinka helvettiä mulla ton kanssa on ja kuinka itsekäs se on ja yrittää passuuttaa koko ajan ja kiltteyttäni teen vaikka se on väärin antaa ton yhen vaan persettään levittää..

        KELAsta soitettiin eilen,pääsen jos lääkäri puoltaa , KORTEJOKI VAAJASALO lähellä KUOPIOta kuntoutukseen jeeee odotan sitä! Ainoastaan kärsin lasten puolesta kun joutuvat ton yhen armoilla olemaan.

        Eilen pesin hieman lattioita täällä,en ois saanut..

        Pikkasen tota haavaa jouduttiin leikkelemään auts

        Systeri tulee ehkä tänään käymään.

        No nyt TALLINNAn matka maksettu kokonaan jee!

        naapuri jonka kanssa illalla käytiin myös kaupassa ja kaveripariskunta kummipoikamme kanssa.

        Haavanhoito jatkuu mutta huomenna saan tietää miten sitä vois kotona hoitaa.15v tytär tulee katsomaan...

        Illalla treffit sen kanssa jonka viimeksi näin..

        Katsoin elokuvat Wallander Haamu sekä LULLABY trilleri.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        naapuri jonka kanssa illalla käytiin myös kaupassa ja kaveripariskunta kummipoikamme kanssa.

        Haavanhoito jatkuu mutta huomenna saan tietää miten sitä vois kotona hoitaa.15v tytär tulee katsomaan...

        Illalla treffit sen kanssa jonka viimeksi näin..

        Katsoin elokuvat Wallander Haamu sekä LULLABY trilleri.

        juotiin Tikkurilassa ;)

        Eilen en jaksanut lähteä karaokeen kun olin kuumeessa ja koko päivän nukuin.

        Illalla käytiin kahvilla 13v likan kaverin vanhempien luona.

        Ukolle sanonut ettei meillä ole mitään yhteistä , sen etsittävä oma kämppä , en ole pyytänyt enkä halunnut sitä kämppääni asumaan , kummatkin elää omaa elämäänsä , mun asiat ei kuulu sille ... Ja kaikki ym ilman riitaa ja ilman huutoa selvinpäin niin tietääpähän että olen tosissani tosin toi niiiiiin tyhmä ettei tajua !!!

        Kohta Mellunmäkeen kirppikselle siskontytön ja sen ihanan vaavin kanssa;))

        15v tyttö viimeyön poikakaverillaan ja 10v likka serkuillaan Malmilla.

        Eilen päiväkahvit juotiin naapurin kanssa pihalla.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        juotiin Tikkurilassa ;)

        Eilen en jaksanut lähteä karaokeen kun olin kuumeessa ja koko päivän nukuin.

        Illalla käytiin kahvilla 13v likan kaverin vanhempien luona.

        Ukolle sanonut ettei meillä ole mitään yhteistä , sen etsittävä oma kämppä , en ole pyytänyt enkä halunnut sitä kämppääni asumaan , kummatkin elää omaa elämäänsä , mun asiat ei kuulu sille ... Ja kaikki ym ilman riitaa ja ilman huutoa selvinpäin niin tietääpähän että olen tosissani tosin toi niiiiiin tyhmä ettei tajua !!!

        Kohta Mellunmäkeen kirppikselle siskontytön ja sen ihanan vaavin kanssa;))

        15v tyttö viimeyön poikakaverillaan ja 10v likka serkuillaan Malmilla.

        Eilen päiväkahvit juotiin naapurin kanssa pihalla.

        siskontytön kanssa tuopilla Tissarissa sekä Konja2:ssa sit kaverin kanssa Dominossa mutta siellä en ehtinyt juomaan kun tuli soitto ambulanssimiehieltä että 15v likka sairaalassa.Jäi tuopit siihen ja eiku menoks!
        Kokoyön oltiin sairaalassa ja kohat lähdetään hakemaan pois.

        Eilen koira yhen kaapunaisen vasten nousi mutta mitäs on niin typerä että alkaa huutamaan ennenkuin mitään ees on tapahtunut.

        Aamulla käytiin kahvilla äitin luona ja sit pihakahvit naapureiden kanssa.

        Tyttöjen serkut oli meillä yötä sekä 13v tytön kaksi kaveria.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        siskontytön kanssa tuopilla Tissarissa sekä Konja2:ssa sit kaverin kanssa Dominossa mutta siellä en ehtinyt juomaan kun tuli soitto ambulanssimiehieltä että 15v likka sairaalassa.Jäi tuopit siihen ja eiku menoks!
        Kokoyön oltiin sairaalassa ja kohat lähdetään hakemaan pois.

        Eilen koira yhen kaapunaisen vasten nousi mutta mitäs on niin typerä että alkaa huutamaan ennenkuin mitään ees on tapahtunut.

        Aamulla käytiin kahvilla äitin luona ja sit pihakahvit naapureiden kanssa.

        Tyttöjen serkut oli meillä yötä sekä 13v tytön kaksi kaveria.

        kaverini kanssa kun käväistiin Hakaniemen torilla kahvit juomassa,hesan aseman Tiimarissa,Pihlajiston ostarilla,Malmin Tarjoustalossa josta ostin puseron ja housut.

        Fantastinen päivä!

        Eilen kävi kummipoikamme isä pojan kanssa kylässä.

        En jaksanut mennä naapurien kanssa pihakahville.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kaverini kanssa kun käväistiin Hakaniemen torilla kahvit juomassa,hesan aseman Tiimarissa,Pihlajiston ostarilla,Malmin Tarjoustalossa josta ostin puseron ja housut.

        Fantastinen päivä!

        Eilen kävi kummipoikamme isä pojan kanssa kylässä.

        En jaksanut mennä naapurien kanssa pihakahville.

        naapurien kanssa mutta ihmettelen vaan kuinka vitun tyhmä ja saamaton saapas voi ukko olla!!!!??????????
        Puhuu koko ajan törkeyksiä,on töykeä ja ilkeä,aina puhuu kaikille kuinka jotain pitäis vetää turpaan ja kuinka lapset on tyhmiä,ei tajua että meidän juttu loppu vuosia vuosia sitten ja se asia käynyt kokoajan selvemmäksi ja selvemmäksi päiväpäivältä enempi ja enempi,sanonut suoraan ja vihjaillut,nätisti ja vähemmän nätisti mutta toi vaaan ei tajua!!!!!!!
        Mä teen kuten ukon kanssa sovimme aikoja sitten eli otan sen kirjoilta veke ja en anna vihtoehtoja kämpän hakuun mutta samantien laitan omat paperit sisälle tosin toi ei tajua ees sitten että loppu mikä loppu!!
        Toi vaan aina vittuilee ilkeilee nauraa kun toiseen sattuu,kaikkia auttaa mutta ei perhettään...
        Se elänyt ja ollut vuosia ku sinkku joten ite aloittanut saman tosta välittämättä.
        Miksi aina minä ajattelen ja teen kaikkeni kun toi ei ajattele ku itteensä tai muuta paskaa??!!!
        Oon liian kiltti ja ton on hyvä käyttää hyväksi hyväsydämmisyyttäni! Ja sen se häikäilemättömösti tekeekin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        naapurien kanssa mutta ihmettelen vaan kuinka vitun tyhmä ja saamaton saapas voi ukko olla!!!!??????????
        Puhuu koko ajan törkeyksiä,on töykeä ja ilkeä,aina puhuu kaikille kuinka jotain pitäis vetää turpaan ja kuinka lapset on tyhmiä,ei tajua että meidän juttu loppu vuosia vuosia sitten ja se asia käynyt kokoajan selvemmäksi ja selvemmäksi päiväpäivältä enempi ja enempi,sanonut suoraan ja vihjaillut,nätisti ja vähemmän nätisti mutta toi vaaan ei tajua!!!!!!!
        Mä teen kuten ukon kanssa sovimme aikoja sitten eli otan sen kirjoilta veke ja en anna vihtoehtoja kämpän hakuun mutta samantien laitan omat paperit sisälle tosin toi ei tajua ees sitten että loppu mikä loppu!!
        Toi vaan aina vittuilee ilkeilee nauraa kun toiseen sattuu,kaikkia auttaa mutta ei perhettään...
        Se elänyt ja ollut vuosia ku sinkku joten ite aloittanut saman tosta välittämättä.
        Miksi aina minä ajattelen ja teen kaikkeni kun toi ei ajattele ku itteensä tai muuta paskaa??!!!
        Oon liian kiltti ja ton on hyvä käyttää hyväksi hyväsydämmisyyttäni! Ja sen se häikäilemättömösti tekeekin.

        pyyhkinyt lattiat,pessyt vessan,pyyhkinyt ovia ja seiniä tai joka päivä kuitenkin jotain kuten astiat ja pyykit hoidettava ja imurointia ym ym on mukavampi olla kun asunto siisti;)

        Likkakin tuli kotiin kotoaan ;)))

        Tytön poikakaveri ensi yön täällä.

        Kävin kahdesti tänään kaupassa ja haavanhoidossa ja kaveripariskunnan kanssa pihakahvilla oltiin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        pyyhkinyt lattiat,pessyt vessan,pyyhkinyt ovia ja seiniä tai joka päivä kuitenkin jotain kuten astiat ja pyykit hoidettava ja imurointia ym ym on mukavampi olla kun asunto siisti;)

        Likkakin tuli kotiin kotoaan ;)))

        Tytön poikakaveri ensi yön täällä.

        Kävin kahdesti tänään kaupassa ja haavanhoidossa ja kaveripariskunnan kanssa pihakahvilla oltiin.

        Malmilla äitin kanssa ja hauskaa oli!!!
        mentiin sinne jo klo 11 aamulla ja sitä ennen käytiin subwayssa syömässä.

        olin illalla jo klo 22 kotona.

        likan poikakaveri oli yötä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Malmilla äitin kanssa ja hauskaa oli!!!
        mentiin sinne jo klo 11 aamulla ja sitä ennen käytiin subwayssa syömässä.

        olin illalla jo klo 22 kotona.

        likan poikakaveri oli yötä.

        tai sit osalleni sattuu vaan täysiä mätämunia ....

        Kävin Mellunmäessäkin ja hmm ...

        Ostin 80e maksavat kenkät...

        Vittu ku vituttaa mutta olihan tää arvattaviussa;( ja onneksi selvisi ajoissa!


      • Miessika
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tai sit osalleni sattuu vaan täysiä mätämunia ....

        Kävin Mellunmäessäkin ja hmm ...

        Ostin 80e maksavat kenkät...

        Vittu ku vituttaa mutta olihan tää arvattaviussa;( ja onneksi selvisi ajoissa!

        Hyvä kun sait kalliit "kenkät", loppuviikolla voit sit käydä
        sossussa pyytään perheelle rahaa leipään.


      • blondeistablondein72hki
        Miessika kirjoitti:

        Hyvä kun sait kalliit "kenkät", loppuviikolla voit sit käydä
        sossussa pyytään perheelle rahaa leipään.

        meillä ei sitä tapahdu!

        Onpa ollut tosi tylsää aikaa kun ei ole mitään tapahtunut.Vituttaa kaikki;(
        Ja varsinkin tekopyhät miessiat jotka kuvittelee itestään liikoja eivätkä tiedä mitään kuten ylläkirjoittaja!

        Tänään piti mennä äitiä auttamaan mutta helvetti kun akku oli loppunut yöllä niin ei känny soinut ja tää eka kerta kun en tehnyt jotain mitä lupasin;( . Harmittaa!

        Onneksi minulla reipas tytär 15v käy kesätöissä niin se helpottaa hieman kun ei tartte rahaa antaa.Ei näillä nolla tuloilla liikoja anneta kenellekään...

        Josksu pakko hemmotella itteensä,siihen mulla täydellinen oikeus kun aina ajattelen vain lapsiani!
        Kukaan muukaan ei ajattele mua joten minä teen sen harvoin sit itse!

        Eilen kävin lääkärissä olkapääni takia ja sairis jatkuu 31.8 asti sit taas haavanhoidossa joka jatkunut jo 11 viikkoa.Työkkärissä ja kelassa sekä kaupassa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        meillä ei sitä tapahdu!

        Onpa ollut tosi tylsää aikaa kun ei ole mitään tapahtunut.Vituttaa kaikki;(
        Ja varsinkin tekopyhät miessiat jotka kuvittelee itestään liikoja eivätkä tiedä mitään kuten ylläkirjoittaja!

        Tänään piti mennä äitiä auttamaan mutta helvetti kun akku oli loppunut yöllä niin ei känny soinut ja tää eka kerta kun en tehnyt jotain mitä lupasin;( . Harmittaa!

        Onneksi minulla reipas tytär 15v käy kesätöissä niin se helpottaa hieman kun ei tartte rahaa antaa.Ei näillä nolla tuloilla liikoja anneta kenellekään...

        Josksu pakko hemmotella itteensä,siihen mulla täydellinen oikeus kun aina ajattelen vain lapsiani!
        Kukaan muukaan ei ajattele mua joten minä teen sen harvoin sit itse!

        Eilen kävin lääkärissä olkapääni takia ja sairis jatkuu 31.8 asti sit taas haavanhoidossa joka jatkunut jo 11 viikkoa.Työkkärissä ja kelassa sekä kaupassa.

        joka toivottavasti ei tapahdu mutta kauhulla ajattelen ...

        No nyt taas koira lenkitetty ja perhe syötetty.

        Tylsää oloa vaan taas...

        Huomenna heti aamulla asioille äitin kanssa.Hesaan.


      • -Nainen omillaan
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        joka toivottavasti ei tapahdu mutta kauhulla ajattelen ...

        No nyt taas koira lenkitetty ja perhe syötetty.

        Tylsää oloa vaan taas...

        Huomenna heti aamulla asioille äitin kanssa.Hesaan.

        olevansa blondin sanoja lainaten sika,ainakin kommentista päätellen jonka laittoi blondin asialliselle kirjoitukselle
        -Älä välitä! Tuolla "miehellä" vain vaikeuksia pitää naisia,siksi kommentoi asiattomasti
        -On huonosti toimeentuleva ja katkera kun ei saa sossusta tukea

        -SINULLE BLONDI OIKEIN HYVÄÄ KESÄÄ!
        -PÄRJÄILE!
        -HIENOSTI JAKSAT VAIKEUKSIESI KESKELLÄ!


      • blondeistablondein72hki
        -Nainen omillaan kirjoitti:

        olevansa blondin sanoja lainaten sika,ainakin kommentista päätellen jonka laittoi blondin asialliselle kirjoitukselle
        -Älä välitä! Tuolla "miehellä" vain vaikeuksia pitää naisia,siksi kommentoi asiattomasti
        -On huonosti toimeentuleva ja katkera kun ei saa sossusta tukea

        -SINULLE BLONDI OIKEIN HYVÄÄ KESÄÄ!
        -PÄRJÄILE!
        -HIENOSTI JAKSAT VAIKEUKSIESI KESKELLÄ!

        Haltialan tilalla kävin ja kaupassa 10v tytön kanssa sekä haavanhoidossa.

        Tein ruuaksi kanankoipia ja uusia perunoita nyt 15v tyttö tekee köyhiäritareita jälkkäriksi mistä tulikin mieleeni että miessika vaan katetuttaan panetteli ;D hahahaha ;D josta ei kannata itteensä ottaa ;D

        Äitin kanssa aamulla kaupunkilla liikenteessä oltiin.


      • Miessika
        -Nainen omillaan kirjoitti:

        olevansa blondin sanoja lainaten sika,ainakin kommentista päätellen jonka laittoi blondin asialliselle kirjoitukselle
        -Älä välitä! Tuolla "miehellä" vain vaikeuksia pitää naisia,siksi kommentoi asiattomasti
        -On huonosti toimeentuleva ja katkera kun ei saa sossusta tukea

        -SINULLE BLONDI OIKEIN HYVÄÄ KESÄÄ!
        -PÄRJÄILE!
        -HIENOSTI JAKSAT VAIKEUKSIESI KESKELLÄ!

        Mitäs "Nalle Wahlroos" sanoikaan, "köyhien ja rikkinäisten perheiden tukemista ei voi sietää.
        Huonosti toimeentuleva mies ja tuskin saa naisiakaan, kateellinen ja
        ihan täys luuseri.


      • blondeistablondein72hki
        Miessika kirjoitti:

        Mitäs "Nalle Wahlroos" sanoikaan, "köyhien ja rikkinäisten perheiden tukemista ei voi sietää.
        Huonosti toimeentuleva mies ja tuskin saa naisiakaan, kateellinen ja
        ihan täys luuseri.

        Vaikka tänään kuulin eräästä lisälaskusta niin olen aikast onnellinen nyttten ja vaik vituttaa niin ei kuitenkaan vituta yhtään;D
        Tiedän kaikesta selviäväni kaikesta olen selvinnyt ja kaikesta aina jatkossakin selviydyn;)
        Eräs läheinen ja rakas ihminen tehnyt useita paskamaisia temppuja mulle ja tyttärelleen sekä äitilleen ..... ja pistin välit poikki kunnes tulee järkiinsä mutta mulla yllättävän hyvä olo jeeeeee!
        Olen saanut naamiksesta uusia sytäviä ja siitä iloinen,raha-asiat vähitellen selviämässä vaikka ei sossusta tule ja koskaan eit iedä kelastakaan eikä palkka päätä huimaa mutta mutta tapahtuipa sellaista mikä auttaa asiaa tuon lisälaskun muodossa jes

        Kaverini mies kävi aamukahvilla.

        Eilen Tikkurilan LILYS issa tuopilla kahden kaverin kanssa sit haettiin kummipoika tarhasta,mentiin siiderirrille kaverini luo ja yhet tuopit otettiin Dominossa,kotona jo puol 9 ja ajoissa nukkumaan.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Vaikka tänään kuulin eräästä lisälaskusta niin olen aikast onnellinen nyttten ja vaik vituttaa niin ei kuitenkaan vituta yhtään;D
        Tiedän kaikesta selviäväni kaikesta olen selvinnyt ja kaikesta aina jatkossakin selviydyn;)
        Eräs läheinen ja rakas ihminen tehnyt useita paskamaisia temppuja mulle ja tyttärelleen sekä äitilleen ..... ja pistin välit poikki kunnes tulee järkiinsä mutta mulla yllättävän hyvä olo jeeeeee!
        Olen saanut naamiksesta uusia sytäviä ja siitä iloinen,raha-asiat vähitellen selviämässä vaikka ei sossusta tule ja koskaan eit iedä kelastakaan eikä palkka päätä huimaa mutta mutta tapahtuipa sellaista mikä auttaa asiaa tuon lisälaskun muodossa jes

        Kaverini mies kävi aamukahvilla.

        Eilen Tikkurilan LILYS issa tuopilla kahden kaverin kanssa sit haettiin kummipoika tarhasta,mentiin siiderirrille kaverini luo ja yhet tuopit otettiin Dominossa,kotona jo puol 9 ja ajoissa nukkumaan.

        täydellinen päivä kaikinpuolin!!!!!

        Äiti täytti 65v ja kahvilla oli kaikki rakkaat ihmiset;)
        Vain yhtä kukaan ei sinne halunnut ja sen se itse aiheuttanut;(((((

        Illalla sit naapurisssa kahvit ja toi tuliaisiksi virosta olutta ukolle,mulla tummaa suklaata ja lonkeroa,lapsille karkkia.

        13v tytön kaveri tuli viimeyöski,likka lähti takas kotiinsa,15v tyttö poikakaverillaan yötä.

        Tänään heti aamusta petasin tietty pedin ja vein koiran ulos,pyyhin pöydät,laitoin pyykit ja astiat peseytymään.Mitäs teki ukko hmmmmm oli koneella ja katsoo tvtä,kohta se sit syö ja taas nukkuu.Siinä se mitä se ikinä koskaan täällä tekee.

        Kohta ois pyyhittävä lattiat tosin voi olla etten niitä jaksa tänään ja aamupalakin ois laitettava.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        täydellinen päivä kaikinpuolin!!!!!

        Äiti täytti 65v ja kahvilla oli kaikki rakkaat ihmiset;)
        Vain yhtä kukaan ei sinne halunnut ja sen se itse aiheuttanut;(((((

        Illalla sit naapurisssa kahvit ja toi tuliaisiksi virosta olutta ukolle,mulla tummaa suklaata ja lonkeroa,lapsille karkkia.

        13v tytön kaveri tuli viimeyöski,likka lähti takas kotiinsa,15v tyttö poikakaverillaan yötä.

        Tänään heti aamusta petasin tietty pedin ja vein koiran ulos,pyyhin pöydät,laitoin pyykit ja astiat peseytymään.Mitäs teki ukko hmmmmm oli koneella ja katsoo tvtä,kohta se sit syö ja taas nukkuu.Siinä se mitä se ikinä koskaan täällä tekee.

        Kohta ois pyyhittävä lattiat tosin voi olla etten niitä jaksa tänään ja aamupalakin ois laitettava.

        kävin sit ratapolilla likan kanssa ja pariisilaiskaupasta ostin itselleni 130e maksavan puseron joka tosin oli tarjouksessa 19e.

        Kävin tallinkille ilmoittamassa lähtijöiden tiedot,Kaisaniemestä yhestä liikkeestä ostin 5e maksavat kengät ja ihanan kaulakorun.

        Kaveripariskunta kävi kahvilla ja sit kaupassa piti niiden kanssa käydä.

        Tänään nuorimman tytön kanssa kelassa ja malmilla mäcissä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kävin sit ratapolilla likan kanssa ja pariisilaiskaupasta ostin itselleni 130e maksavan puseron joka tosin oli tarjouksessa 19e.

        Kävin tallinkille ilmoittamassa lähtijöiden tiedot,Kaisaniemestä yhestä liikkeestä ostin 5e maksavat kengät ja ihanan kaulakorun.

        Kaveripariskunta kävi kahvilla ja sit kaupassa piti niiden kanssa käydä.

        Tänään nuorimman tytön kanssa kelassa ja malmilla mäcissä.

        kävi kummipoika isänsä kanssa.

        Tänään pihakahvilla naapureiden kanssa,palasivat ulkomailta,sain tuliaisina tummaa suklaata.

        Kävelin Ala-Tikkurilan Makuuniin viemään filmit.Tuli mukava lenkki.

        Eilen vein koiran lenkille neljä kertaaa ja likka kaksi kertaa.Tänään oon yhen kerran vienyt.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kävi kummipoika isänsä kanssa.

        Tänään pihakahvilla naapureiden kanssa,palasivat ulkomailta,sain tuliaisina tummaa suklaata.

        Kävelin Ala-Tikkurilan Makuuniin viemään filmit.Tuli mukava lenkki.

        Eilen vein koiran lenkille neljä kertaaa ja likka kaksi kertaa.Tänään oon yhen kerran vienyt.

        kaverini kanssa Dominossa sitten Tissarissa jossa oli myös molemmat siskoni,Konja2:ssa ja lakkarissa.
        Mua yritti kovasti iskee kaksi tyyppiä joista toinen oli 25v ja toinen pikkasen vanhempi Intialainen mies ;D

        Eilen parilla tuopilla Dominossa,tuli myös molemmat siskoni ja kaverini.Ilta menikin kotona nukkuessa ja oksennellessa.

        Tänään pihakahvilla naapurin kanssa.

        10v tyttö lähti Lahteen hakemaan serkkujaan niiden isän kanssa ja sit heille Malmille sunnuntaihin saakka.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kaverini kanssa Dominossa sitten Tissarissa jossa oli myös molemmat siskoni,Konja2:ssa ja lakkarissa.
        Mua yritti kovasti iskee kaksi tyyppiä joista toinen oli 25v ja toinen pikkasen vanhempi Intialainen mies ;D

        Eilen parilla tuopilla Dominossa,tuli myös molemmat siskoni ja kaverini.Ilta menikin kotona nukkuessa ja oksennellessa.

        Tänään pihakahvilla naapurin kanssa.

        10v tyttö lähti Lahteen hakemaan serkkujaan niiden isän kanssa ja sit heille Malmille sunnuntaihin saakka.

        vietetty kotona ja vituttaa kun peruin kahdet treffit kahden eri kaverin kanssa..

        Tänään oltiin kummipoikani rippijuhlissa.

        Ukko nyt Mustiolla hakemassa kaverinsa tyttöä ja 13v likka mukana.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vietetty kotona ja vituttaa kun peruin kahdet treffit kahden eri kaverin kanssa..

        Tänään oltiin kummipoikani rippijuhlissa.

        Ukko nyt Mustiolla hakemassa kaverinsa tyttöä ja 13v likka mukana.

        pitäis aina olla ton yhen kavereille kahvia keittämässä kun en ole niitä tänne pyytänyt enkä halunnut??????
        Olo masentunut ja vittuuntunut,ole itkenyt taas koko ajan.
        Ei toi ajattele koskaan kun vain itseensä,kaik muu sille aina yhdentekevää,millään kellään ei koskaan mitään merkitystä kun se mitä toi paska käskee ja päättää,kaik muu yhdentekevää!!
        Tänäänkin kuten joka päivä etenkin kun lapsesta kyse niin toi mieluiten ois ilman lapsia ku tekis niiden eteen mitään!!!1
        Pääsispä eroon tosta kusipäästä!!!!
        Etsin kämpän ja haluan mukaan vain vaatteeni.Mun lähdettävä karkuun omasta kotoa kun ei toi lähe!!!
        Otan vain mun omat kamat eli yhtäkään ukon kämästä huonekalua en huoli!!!
        Likoilla on tv niillä on tietsikka ja sängyt ym omat mutta tottakai toi yrittää nekin varastaa!!!
        Lapset kun ei sille ole ikinä tärkeitä!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe