Mestaruut puolustamassa

kyllästynyt tähän

Tällä jengillä sitten puolustamaan mestaruutta. Filppula lähtee, sweatt, halonen ja kuinka moni muu. Ja voihan se olla että berg pelaa ainakin 15 peliä.

Nyt on sitten teidän vuoro näyttää että ei ollut vahinkomestaruus. Ja auta armias sitä vittuilun määrää ensi kaudella jos ette voita. Kun nyt kerran olette maailman paras, ihanin ha taitavin organisaatio. Samalla mitalla takaisin.


Sopimuspelaajat
maalivahdit
35 Atte Engren (mv) 22 v FIN 183 cm / 79 kg / L 2011

puolustajat
5 Aki Berg (p) 32 v FIN 192 cm / 98 kg / L 2012
25 Veli-Matti Vittasmäki (p) 19 v FIN 185 cm / 80 kg / L 2011
36 Joonas Järvinen (p) 21 v FIN 190 cm / 96 kg / L 2011

hyökkääjät
16 Michal Birner (lh) 24 v CZE 183 cm / 85 kg / L 2011
28 Ville Vahalahti (lh) 32 v FIN 183 cm / 87 kg / L 2012
34 Tuomas Suominen (lh) 26 v FIN 179 cm / 92 kg / L 2012
38 Sami Venäläinen (lh) 28 v FIN 180 cm / 87 kg / R 2011
74 Antti Erkinjuntti (lh) 24 v FIN 179 cm / 81 kg / L 2011
87 Jarkko Hattunen (lh) 23 v FIN 178 cm / 84 kg / L 2011

Mut hyvältähän tuo näyttää. heh

38

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehheehee

      minusta on loistavaa että TPS voitti mestaruuden. Voittajalla kun ei ole muuta kuin hävittävää niin pääsevät nyt sitten kokemaan se kun kaikki huutavat juuri tuota mainitsemaasi vahinkoa. Jyp sentään otti mitalin tänä vuonna, mitäs jos sattuu käymään niin että TPS jää ensi kaudella ilman tai jopa ulos playoffeista?

      Mitäs sitten, mitenkähän suuresta vahingosta sitten puhutaan?

      Ensi kausi näyttää.

    • yks tepsiläine

      Toihan näyttää oikeasti hyvältä. Vielä kun lisäät siihen muutaman nimen, jotka on tosiasiassa jo saaneet jatkopaperin, mut jatkoaika.com ei sitä vielä oo tajunnut. Vahvistuksiakin tulee varmasti.

      Mun mielest jokainen voitto mikä ens kaudel tulee, on vaan plussaa plussan päälle. Niitten ei pitänyt voittaa 2010 keväällä mitään, ni varmaan vielä vähemmän niiden pitää voittaa hallitsevana mestarina. Ku kaikki ajattelee et paineet on liikaa ja mestaruus tuli kuin vahingossa. Nyt just niit paineit ei tarvii ottaa! Tepsi on maailman kaunein, hienoin ja paras riippumatta sijoituksista, mut ens vuonnakin on kaikki mahdollista.

      • Pain in arse

        lähtee ensi kauteen jälleen haastajana. Kuinka muuten voisi olla. Minibudjetin varassa ja suuri velkataakka mahdollistavat tuskin suurempaa satsausta.
        Jokaisesta pisteestä lähdetään taistelemaan nöyristelemättä.

        Koita sinäkin jypiläinen jo rauhoittua siellä :))


      • kokokokokok
        Pain in arse kirjoitti:

        lähtee ensi kauteen jälleen haastajana. Kuinka muuten voisi olla. Minibudjetin varassa ja suuri velkataakka mahdollistavat tuskin suurempaa satsausta.
        Jokaisesta pisteestä lähdetään taistelemaan nöyristelemättä.

        Koita sinäkin jypiläinen jo rauhoittua siellä :))

        ajattelin vaan kun tekin huusitte ääni käheäksi jypin vahinkomestaruutta ja liigan huonoa tasoa niin todistakaa nyt että olette parempia kun muut kun kerran niin väitätte.


    • Ilveksenmiäs

      Anna vittuilla, kyllä siihen tottuu. Jos voittaa 15:sta pelistä 12:sta playoffseissa ja joku puhuu tuurista tai sattumasta, niin eikö ole niin että kannattaa tarkistuttaa päänsä siinä vaiheessa ?
      Ei mikään tai kukaan ota mestaruutta 2010 pois, meni ensikausi miten tahansa.

      • fhhjjkkk

        tsekkaas se kuinka monta peliä jypi voitti viime vuonna pleijareissa ja silti huutelitte sitä paskaa. On se kumma kun omat jutut unohtuu niin helposti.

        Pitäiskö teidän harkita politiikkaa?


      • Tua nua noin
        fhhjjkkk kirjoitti:

        tsekkaas se kuinka monta peliä jypi voitti viime vuonna pleijareissa ja silti huutelitte sitä paskaa. On se kumma kun omat jutut unohtuu niin helposti.

        Pitäiskö teidän harkita politiikkaa?

        ittees ihan lopullisesti. Nyt vaan on niin, että me menestysseurojen kannattajat ollaan vähän koppavia tollasia maalaisserkkuja kohtaan :)


      • Ilveksenmiäs
        fhhjjkkk kirjoitti:

        tsekkaas se kuinka monta peliä jypi voitti viime vuonna pleijareissa ja silti huutelitte sitä paskaa. On se kumma kun omat jutut unohtuu niin helposti.

        Pitäiskö teidän harkita politiikkaa?

        viimekaudella. Oli upeaa saada uusi mestari, on koko liigan etu, että eri joukkueet voittaa vuosittain. Minä en ole mitään ruokottomuuksia Jypiä vastaan huutanut, päinvastoin jopa kannatin. En siis fanittanut, mutta niistä jotka vielä pelasivat, niin toivoin Jypille mestaruutta.
        Kaikkien Ilvesfanien puolesta en voi puhua, ehkä siinä vähän kuittailtiin Jyppiläisten kusiviiksi kettuilua.


      • Hinkkinen
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        viimekaudella. Oli upeaa saada uusi mestari, on koko liigan etu, että eri joukkueet voittaa vuosittain. Minä en ole mitään ruokottomuuksia Jypiä vastaan huutanut, päinvastoin jopa kannatin. En siis fanittanut, mutta niistä jotka vielä pelasivat, niin toivoin Jypille mestaruutta.
        Kaikkien Ilvesfanien puolesta en voi puhua, ehkä siinä vähän kuittailtiin Jyppiläisten kusiviiksi kettuilua.

        varten porukka riehuu täällä Tepsin palstalla. Omien joukkueitten ketjuihin voi kirjoittaa. Turha murehtia meidän asioita.


      • Jamppa.

      • iyp on paska
        fhhjjkkk kirjoitti:

        tsekkaas se kuinka monta peliä jypi voitti viime vuonna pleijareissa ja silti huutelitte sitä paskaa. On se kumma kun omat jutut unohtuu niin helposti.

        Pitäiskö teidän harkita politiikkaa?

        jopa joukkueen logogin sen kertöö.(pierukihara) ja tuuri mestaruus se oli.koittakaa nyt edes voittaa se toinen mestaruus ja 3...4..5 niin ehkä sitten pääsette suurten joukkueiden joukkoon kuten TPS ja ILVES.JOKERIT ym yks mestaruus ei paljon vakuuta.


      • oikea ilveksenmies
        iyp on paska kirjoitti:

        jopa joukkueen logogin sen kertöö.(pierukihara) ja tuuri mestaruus se oli.koittakaa nyt edes voittaa se toinen mestaruus ja 3...4..5 niin ehkä sitten pääsette suurten joukkueiden joukkoon kuten TPS ja ILVES.JOKERIT ym yks mestaruus ei paljon vakuuta.

        kannatin viime vuonna jyppiä...voi vittu sanon minä.kai sä kannatat mm-kisoissakin venäjää mutta fanit at suomea.


      • Äke Tyyr
        oikea ilveksenmies kirjoitti:

        kannatin viime vuonna jyppiä...voi vittu sanon minä.kai sä kannatat mm-kisoissakin venäjää mutta fanit at suomea.

        Aurinko ei juuri paista Turussa. Ilma on vuodenaikaan nähden viileä mutta yksi ei muutu. Olemme Suomen Mestareita mallia 2010.
        Tästä on hyvä aloittaa työpäivä!


      • Ilveksenmiäs
        oikea ilveksenmies kirjoitti:

        kannatin viime vuonna jyppiä...voi vittu sanon minä.kai sä kannatat mm-kisoissakin venäjää mutta fanit at suomea.

        ja huolella. Kannatin Jypiä, toivoin sitä mestariksi siinä vaiheessa kun Ilves ei enää ollut mukana peleissä. Jäljellä olevista joukkueista toivoin Jypin voittavan, että saadaan vaihteeksi ihan uusi mestari. Tietenkin kannatan Ilvestä silloin kun Ilves pelaa, mutta Tanska - Italia ottelussakin minulla on oma suosikkini voittamaan, jos nyt satun peliä katsomaan.


      • kannatan/fanitan
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        ja huolella. Kannatin Jypiä, toivoin sitä mestariksi siinä vaiheessa kun Ilves ei enää ollut mukana peleissä. Jäljellä olevista joukkueista toivoin Jypin voittavan, että saadaan vaihteeksi ihan uusi mestari. Tietenkin kannatan Ilvestä silloin kun Ilves pelaa, mutta Tanska - Italia ottelussakin minulla on oma suosikkini voittamaan, jos nyt satun peliä katsomaan.

        ainoastaan tepsiä.jos tippuu playoffeist niin silloin mulle on yks hailee mikä joukkue voittaa mestaruuden.joten ei mun tarvi lukea sun viestiä uudestaan.en vaan ymmärrä vieläkään sun logikkaa.mut ehkäpä ilveksen johdossa on vähän samaa vikaa kun sulla.ei sen niin väliä miten sarjassa pärjätään ku pelaahan siel sit kuitenkin muita joukkueita ni voidaan sit niistä jotain ruveta kannattamaan ja jännämään mikä joukkue voittaa mestaruuden


      • Ilveksenmiäs
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        ja huolella. Kannatin Jypiä, toivoin sitä mestariksi siinä vaiheessa kun Ilves ei enää ollut mukana peleissä. Jäljellä olevista joukkueista toivoin Jypin voittavan, että saadaan vaihteeksi ihan uusi mestari. Tietenkin kannatan Ilvestä silloin kun Ilves pelaa, mutta Tanska - Italia ottelussakin minulla on oma suosikkini voittamaan, jos nyt satun peliä katsomaan.

        Oli ehkä väärä, oikein olisi ollut " salaa toivoin ". Tällä kaudella taas Tepsin mestaruus oli raikas tuulahdus, Lukko olisi ollut vielä raikkaampi mutta minkäs teet, kun ei voita oikeita pelejä. Kyllä sitä voi muitakin joukkueita kunnioittaa, vaikka itse Ilveksenfani olisikin. Eipä tällä kaudellakaan olisi värin viisasta ollut Ilveksen mestaruutta toivoa, kun playoffsit alkoi..kyllä meillä oli hikinen selviytymiskamppailu itsellä ja ihan omat pudotuspelit.


      • Ilveksenmiäs
        kannatan/fanitan kirjoitti:

        ainoastaan tepsiä.jos tippuu playoffeist niin silloin mulle on yks hailee mikä joukkue voittaa mestaruuden.joten ei mun tarvi lukea sun viestiä uudestaan.en vaan ymmärrä vieläkään sun logikkaa.mut ehkäpä ilveksen johdossa on vähän samaa vikaa kun sulla.ei sen niin väliä miten sarjassa pärjätään ku pelaahan siel sit kuitenkin muita joukkueita ni voidaan sit niistä jotain ruveta kannattamaan ja jännämään mikä joukkue voittaa mestaruuden

        Tepsiläinen ajatusmaailma on hieman toisenlainen. Minä henk.koht. osaan iloita myös toisten menestymisestä, kuten nyt Tepsin. Ei se sama tietenkään ole, kuin Ilveksen mestaruuden juhliminen, mutta kun Ilves kerran on ulkona, niin onnea voittajille. Ei näitä asioita voi verrata..mutta kunnia niille, joille se kuuluu.


      • voi mutta
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        Oli ehkä väärä, oikein olisi ollut " salaa toivoin ". Tällä kaudella taas Tepsin mestaruus oli raikas tuulahdus, Lukko olisi ollut vielä raikkaampi mutta minkäs teet, kun ei voita oikeita pelejä. Kyllä sitä voi muitakin joukkueita kunnioittaa, vaikka itse Ilveksenfani olisikin. Eipä tällä kaudellakaan olisi värin viisasta ollut Ilveksen mestaruutta toivoa, kun playoffsit alkoi..kyllä meillä oli hikinen selviytymiskamppailu itsellä ja ihan omat pudotuspelit.

        ei kanattaa paitsi kun omaa seuraa.nyt on tämäkin asia käyty läpi.mistäs seuraavaksi keskusteltais.


      • Niu niu niu
        voi mutta kirjoitti:

        ei kanattaa paitsi kun omaa seuraa.nyt on tämäkin asia käyty läpi.mistäs seuraavaksi keskusteltais.

        Kyllähän sitä voi toivoa menestystä jollekin toiselle seuralle jos oma putoaa pois. kyllähän meikäläinen sympatiseeraa juurikin Ilvestä sekä länsirannikon jengejä Tepsin lisäksi.

        Ja Karihaaran Tenhoa ja Ilmaristen Intoa ja jalkapallossa Aston Villaa.


      • Ilveksenmiäs
        voi mutta kirjoitti:

        ei kanattaa paitsi kun omaa seuraa.nyt on tämäkin asia käyty läpi.mistäs seuraavaksi keskusteltais.

        oli väärä, ne on näitä kulttuurieroja.

        Aikoinaan Suomen Turusta tuli mies, joka osasi voittaa ja hävitä. Hän ymmärsi, että voi voittaa kenet tahansa, mutta ei nostanut itseään muiden yläpuolelle, ei edes voitettuaan mestaruuden. Lähtökohdat olivat huonot, mutta hän ei antanut sen häiritä, vaan ymmärsi tilanteen vain vaativan töitä muita enemmän. Hän ei jäänyt voivottelemaan huonoja olosuhteita vaan kääri hihat. Hän myös ymmärsi, ettei ketään haeta kotoaan, vaan on lähdettävä itse näyttämään mihin pystyy. Avoin ja rehellinen persoona, jota kunnioittivat kaikki kanssaurheilijat ja myös fanit, joita hänellä on vieläkin ja ulkomailla jopa Suomea enemmän.


      • Ilveksenmiäs
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        oli väärä, ne on näitä kulttuurieroja.

        Aikoinaan Suomen Turusta tuli mies, joka osasi voittaa ja hävitä. Hän ymmärsi, että voi voittaa kenet tahansa, mutta ei nostanut itseään muiden yläpuolelle, ei edes voitettuaan mestaruuden. Lähtökohdat olivat huonot, mutta hän ei antanut sen häiritä, vaan ymmärsi tilanteen vain vaativan töitä muita enemmän. Hän ei jäänyt voivottelemaan huonoja olosuhteita vaan kääri hihat. Hän myös ymmärsi, ettei ketään haeta kotoaan, vaan on lähdettävä itse näyttämään mihin pystyy. Avoin ja rehellinen persoona, jota kunnioittivat kaikki kanssaurheilijat ja myös fanit, joita hänellä on vieläkin ja ulkomailla jopa Suomea enemmän.

        paikallistuntemuksellanne ja arvatkaa kenestä puhun. Oman kylän poikija siis.


      • onk.
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        paikallistuntemuksellanne ja arvatkaa kenestä puhun. Oman kylän poikija siis.

        Turun murre??


      • surkeat vihjeet.
        onk. kirjoitti:

        Turun murre??

        koska tohon nyt sopisi niin pajlon nimiä että ei viitti lähteä edes arvuuttelemaan


      • Patterin Haka
        onk. kirjoitti:

        Turun murre??

        tulee ekana mieleen. Vasaramäen poikia niinkuin olen itsekin. Vai haetaanko tässä lätkänpelaajaa?


      • Ilveksenmiäs

      • Kans yks paroni

      • Ilveksenmiäs
        Kans yks paroni kirjoitti:

        "Paroni" Saarinen on kyllä legenda. Eikös tosiaankin esim Jarno Trullin etunimi juonnu tästä Jarno Saarisesta.

        suosio monissa Euroopan maissa on edelleen käsittämättömän suurta.Mm. Italiassa on tästä syystä Jarnoja enemmänkin ;)


      • Ilveksenmiäs
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        suosio monissa Euroopan maissa on edelleen käsittämättömän suurta.Mm. Italiassa on tästä syystä Jarnoja enemmänkin ;)

        Italialaisen urheilukulttuurin hienouden. Heillä on omasta takaa moninkertaisia Maailmanmestareita, jopa useita, mutta silti vielä lähes 40 vuotta suomalaisen Jarno Saarisen kuoleman jälkeenkin löytyy melko nuoriakin faneja ja fanitoiminta on aktiivista.


      • Ralle.
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        Italialaisen urheilukulttuurin hienouden. Heillä on omasta takaa moninkertaisia Maailmanmestareita, jopa useita, mutta silti vielä lähes 40 vuotta suomalaisen Jarno Saarisen kuoleman jälkeenkin löytyy melko nuoriakin faneja ja fanitoiminta on aktiivista.

        Hae apua yksinäisyyteesi, ilves.


      • ilveksenmies
        Ralle. kirjoitti:

        Hae apua yksinäisyyteesi, ilves.

        liian pitkälle.miten ihmeessä joku ratapyöräily liittyy tepsiin.pysy pois täältä tämä sivusto on tarkoitettu jääkiekolle.en yhtään ihmettele miks ilves ei menesty.kun siel sekoitetaan lätkä ja pyöräily keskenään.


      • Ilveksenmiäs
        Ralle. kirjoitti:

        Hae apua yksinäisyyteesi, ilves.

        yksinäisyyttä täällä töissä ei ole, kovakin hälinä aina välillä. Katsos kun olen sen verran lukenut, että voin työaikanakin chättäillä :)


      • Ilveksenmiäs
        ilveksenmies kirjoitti:

        liian pitkälle.miten ihmeessä joku ratapyöräily liittyy tepsiin.pysy pois täältä tämä sivusto on tarkoitettu jääkiekolle.en yhtään ihmettele miks ilves ei menesty.kun siel sekoitetaan lätkä ja pyöräily keskenään.

        Sivusin aiheesta ja nyt jätänkin teidät hetkeksi rauhaan. Jää enemmän tilaa tuolle tuurimestaruushaistahomo keskustelulle ;)


      • yleinen mielipide
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        Sivusin aiheesta ja nyt jätänkin teidät hetkeksi rauhaan. Jää enemmän tilaa tuolle tuurimestaruushaistahomo keskustelulle ;)

        keskustelu on aina paikallaan ja muustakin kuin navan alus jutuista. minun järkeni riittää keskustelemaan muustakin kuin lätkästä ja perserei'istä, joten en yhdy mielipiteeseen


      • mitään sanottavaa
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        Sivusin aiheesta ja nyt jätänkin teidät hetkeksi rauhaan. Jää enemmän tilaa tuolle tuurimestaruushaistahomo keskustelulle ;)

        Kanada maljaan paskantamisesta nii pysy poissa tepsukan osastolta senkin homo !


      • Ralle.
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        yksinäisyyttä täällä töissä ei ole, kovakin hälinä aina välillä. Katsos kun olen sen verran lukenut, että voin työaikanakin chättäillä :)

        Olen minäkin sen verran lukenut ettei tarvitse enää tehdä töitä ollenkaan.. tollo!!


      • akateeminen TPS kann
        Ralle. kirjoitti:

        Olen minäkin sen verran lukenut ettei tarvitse enää tehdä töitä ollenkaan.. tollo!!

        nyt työtä tekemällä itsensä vapaaherraksi työllään tienaa. Vai ootko lukenut itsesi kortistoon.


      • Ralle.
        akateeminen TPS kann kirjoitti:

        nyt työtä tekemällä itsensä vapaaherraksi työllään tienaa. Vai ootko lukenut itsesi kortistoon.

        ilmeisesti sinä olet.


      • turkulainen..
        ilveksenmies kirjoitti:

        liian pitkälle.miten ihmeessä joku ratapyöräily liittyy tepsiin.pysy pois täältä tämä sivusto on tarkoitettu jääkiekolle.en yhtään ihmettele miks ilves ei menesty.kun siel sekoitetaan lätkä ja pyöräily keskenään.

        liian vaikeaa ei ei ei. Kaksi asiaa, en ymmärrä. Pää räjähtää !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe