Kiinnostaa fundamentalismi eikä vapaa ajattelu. Ne kumpikin tarvitsee toisiaan, mutta minä
en tarvitse kumpaakaan. Kummastakin on kokemusta riittävästi. Jätän sen hiekkalaatikon muiden
peuhattavaksi. Elämän ja kuoleman rajalla on tullut seilattua enkä rehentele sillä.
Uskon siihen että Jumala ei asu ihmisten tekemissä temppeleissä vaan on kaikkialla.
Se on se puuttuva palanen tiedemiesten pelissä. Eikä uskovaistenkaan kannata laukoa
mitä vaan. Toisen porukan mielestä oon uskon hihhuli ja toisen mielestä luopio.
Mulle ihan sama. Mutta en yritä käännyttää jatkakaa vaan samaan malliin. En yritä
vinoilla. kerroinpahan vaan oman näkemykseni. Take it easy.
Ei jaksa
6
128
Vastaukset
- ei jaksa
ei jaksa, enkä viitti
- tiede on totuus
"Se on se puuttuva palanen tiedemiesten pelissä"
Ei ole mitään puuttuvia palasia. Evoluutio on todistettu ja kuvitteellinen jumala on poissuljettu tästä.- nimenomaan oli
sitä mieltä, että Jumala on KAIKKIALLA - myös evoluutiossa. ...vai voitko jotenkin kumota eo. väitteen?
nimenomaan oli kirjoitti:
sitä mieltä, että Jumala on KAIKKIALLA - myös evoluutiossa. ...vai voitko jotenkin kumota eo. väitteen?
"sitä mieltä, että Jumala on KAIKKIALLA - myös evoluutiossa. ...vai voitko jotenkin kumota eo. väitteen? "
Eihän tuo mitään uutta ole. Näinhän suurin osa uskovaisita juuri ajattelee. Kreationistit ovat sitten erikseen...- Juuuu u
missxcessive kirjoitti:
"sitä mieltä, että Jumala on KAIKKIALLA - myös evoluutiossa. ...vai voitko jotenkin kumota eo. väitteen? "
Eihän tuo mitään uutta ole. Näinhän suurin osa uskovaisita juuri ajattelee. Kreationistit ovat sitten erikseen...Näin se menee. Ei ole kellään absoluuttista totuutta. Vaikka siltä se monesti vaikuttaa.
Ei tiedemiehillä eikä kirkonmiehillä. 20 vuotta olen tätä ajoittain tarkastellut ja tähän
päätynyt omalla kohdallani. En tiedä mistää se kumpuaa tarve olla "oikeassa".
Miksi jotkut tekevät tieteestä välineen siihen ettei Jumalaa ole. Sekö on tieteen tarkoitus.
Mitä se hyödyttää. Miksi haaskata siihen aikaa ja energiaa.
Yhtäkään ruohon kortta ei ollu mukana kun maailmaan tultiin ja yhtä vähän
on kun täältä lähdetään. Tiede on väline, mutta ei siitä kannata uskontoa tehdä. nimenomaan oli kirjoitti:
>>Jumala on KAIKKIALLA - myös evoluutiossa. ...vai voitko jotenkin kumota eo. väitteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394877Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473330Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343296Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4932902Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2272137Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582020- 511819
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301607Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61321- 781283