Michaelilla ei järki juokse

........

Eikö se tosiaan keksinyt keinoa yhdistää niitä johtoja mitenkään muuten kuin itse käsillään :D Vielä tiesi tilanteen ennalta.

3

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIKI.

      TUO ASIA, KOSKA TOKI NE OLISI VOINUT YHDISTÄÄ MYÖS MUUTEN, MUTTA SILLOIN OLISI HÄN SÄILYNYT "HENGISSÄ" (SIIS "OIKEASTI") JA EI OLISI OLLUT MAHDOLLISUUTTAA SEURAAVAAN KAUTEEN.

      MUTTA NYTKUN HÄN TEKI NOIN, NIIN VOIDAAN HALUTESSA TEHDÄ VIELÄ AINAKIN YKSI KAUSI LISÄÄ, JOSSA SELVIÄÄ ETTÄ HÄN SAI VAIN VAKAVIA PALOVAMMOJA (EIHÄN SÄHKÖ HÄNEN LÄPI KULKENUT, ELI EI KAMMIOVÄRINÄÄ TMS) JA HÄNEN KUOLEMA LAVASTETTIIN JA HÄN PÄÄSI/JOUTUI TÖIHIN X:ÄÄN JOSSA MYÖS AMMATTILAINEN LEIKKASI AIVOKASVAIMEN SILLÄ EHDOLLA ETTÄ PYSYY "PIILOSSA" X AJAN.

      JOTEN VIIDENNESSÄ KAUDESSA VOITAISI HYVINKIN SEURATA MITEN ÄIJÄ YRITTÄÄ PAETA X:LTÄ JA ANTAA VIESTIÄ PERHEELLE ERINÄISIN KEINOIN, JA EHKÄ NOIN PUOLESSA VÄLISSÄ KAUTTA PERHEELLE SELVIÄÄ ASIOIDEN OIKEA LAITA, JA HE RUPEVAT YHDESSÄ JUONIMAAN JOTAIN, JA VIMPASSA JAKSOSSA PÄÄSEE ÄIJÄ POIS X:STÄ JA KAIKKI ON ONNELLISIA.


      OLEN NÄÄS HYVÄ ENNUSTAMAAN TELKKARISARJOJEN JUONENKÄÄNTEITÄ, KUTEN TIEDETÄÄN TÄÄLLÄ..

      • .....

        Jos alkavat vielä vääntää samaa läjää, niin toivottavasti tekevät sen kunnolla..


      • KIKI.
        ..... kirjoitti:

        Jos alkavat vielä vääntää samaa läjää, niin toivottavasti tekevät sen kunnolla..

        ETTÄ JOS EI TULE ENÄÄ UUSIA KAUSIA, NINI KATSOJAT JÄÄ USKOMAAN, ETTÄ ÄIJÄ KUOLI.

        JA TAATUSTI SEURAAVASTA KAUDESTA TULEE VÄHINTÄÄN YHTÄ PITKÄVETEINEN KUIN NYKYISESTÄ, KOSKA NYKYISENHÄN OLISI KUULUNUT PÄÄTTYÄ SIIHEN KUN SILLA LÖYTYI, EIKÄ PITKITTÄÄ ENÄÄ.

        TUO OLI VAAN AIKA PETTYS ETTÄ KAHDEN VIIMEISEN JAKSON TAPAHTUMAT OLI VAIN KAHDESSA JAKSOSSA, OLISHAN TUOTA ÄMMÄVANKILA-OSUUTTA VOITU HYVIN VENYTTÄÄ YHDEKSI KAUDEKSI...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe