Meidän Neuvostoliitto ekspertti herra työeläkeläinen
on taas vauhdissa hetiaamusta
eli kun puhe tulee Neuvostolitostaja kommunisteista
niin hän on mitä loisteliain esimerkki
suorastaan pyhimys kaikentietävä
yleisnero tavis työeläkeläinen
mihin tämä palsta joutuisikaan
ilman suurtaasiantuntijaamme
herra työeläkeläistä.
Työeläkeläinen 3
17
119
Vastaukset
- äidillesi terveisiä.
Tsemppiä silti ja..
- Työeläkeläinen.
mua hauku. Mä olen vain pikkuporvari ja kannatan nykysuomen menoa, äh, siis riistoa.
- Turun tautinen
Työeläkeläinen. kirjoitti:
mua hauku. Mä olen vain pikkuporvari ja kannatan nykysuomen menoa, äh, siis riistoa.
Oliko hyvät korruptiokekkerit Kanervan Ikellä, parastako pöytään laitettiin. Kättelitkö sukarin. Onko Lindenin Suvi hyvä golfissa, kummalla teistä on parempi tasoitus. Kulukeeko se rovaniemeläinen moottorikelekka hyvin sohjossa. Mitä se tuppeensahaus oikeastaan on. Onko se tiura semmonen pieni kala Pohjanlahden perukoilla ja jos semmoisen tahtoo niin paljonko pitää maksaa. Onko se huoraaminen samaa kuin vieraissa käynti. Miten se rakennusalan urakoiden ketjutus ja kuittikauppa käytännössä tehdään. Saapiko olla valtion elimessä päättämässä ydinvoimasta jos oman firman lehmä on ojassa. Paljonko kustantaa jos haluaa liikepaikan tontin. Saapiko pappi panna alaikäistä sunnuntaina. Mitennii rikkomalla ikkunan (törkeä murto) ja ottamalla leivän ja makkarapaketin (varkaus) ja estämällä poliisikoiraa puremasta persiiseen (virkavallan vastustaminen) saa vankeustuomion mutta lahjuksen ottamasta ja miljoonien talousrikoksista (velallisen epärehellisyys) saa vain sakkoja.
Arvelin sinun tietävän ja osaavan vastata kun kannatat nykysuomen menoa, äh, siis riistoa. - Äidillesi terveisiä!
Turun tautinen kirjoitti:
Oliko hyvät korruptiokekkerit Kanervan Ikellä, parastako pöytään laitettiin. Kättelitkö sukarin. Onko Lindenin Suvi hyvä golfissa, kummalla teistä on parempi tasoitus. Kulukeeko se rovaniemeläinen moottorikelekka hyvin sohjossa. Mitä se tuppeensahaus oikeastaan on. Onko se tiura semmonen pieni kala Pohjanlahden perukoilla ja jos semmoisen tahtoo niin paljonko pitää maksaa. Onko se huoraaminen samaa kuin vieraissa käynti. Miten se rakennusalan urakoiden ketjutus ja kuittikauppa käytännössä tehdään. Saapiko olla valtion elimessä päättämässä ydinvoimasta jos oman firman lehmä on ojassa. Paljonko kustantaa jos haluaa liikepaikan tontin. Saapiko pappi panna alaikäistä sunnuntaina. Mitennii rikkomalla ikkunan (törkeä murto) ja ottamalla leivän ja makkarapaketin (varkaus) ja estämällä poliisikoiraa puremasta persiiseen (virkavallan vastustaminen) saa vankeustuomion mutta lahjuksen ottamasta ja miljoonien talousrikoksista (velallisen epärehellisyys) saa vain sakkoja.
Arvelin sinun tietävän ja osaavan vastata kun kannatat nykysuomen menoa, äh, siis riistoa.kun joudut kyseleen tuollaisia..
suosiossa, kohtahan meno on kuin rock tähdillä. Koskahan pääsen "Olen kommunisti" lehden kanteen?
Kun arvostelet niin kerro myös mikä kommenteissani on vinossa ja miten sen pitäisi olla. Muutoinhan en koskaan opi!
Eikö suomalaisella komulla ole tosiaankaan mitään painavampaa sanottavaa? Näyttää olevan tyhjiin puristeltu aihe, ei ihme että se on kuolonkouristuksissaan.- Turun tauti
Pitäisikö sinun jättää mielestäsi pi-up pojan ura ja haaveet kansikuvista? Tuskinpa rokkarinakaan olisit hyvä,et ainakaan hevipuolella. Sekin tähteys saavutetaan soittamalla kolme sointua hyvin, miten kolme asiaa onnistuisi kun kaksikin onnistuu nipin napin, sisään- ja uloshengitys. Ei kuule onnistu lehteen pääseminen, koirakin on suosittu kun sillä on 10 000 kirppua mutta ei sitä siitä syystä valokuvata.
Tee näin, osta Batman-puku pyjamaksi, pure vaimoa pyllystä, laita tekarit hammasuojiin, hammassuoja vesilasiin ja vesilasi yöpöydälle. Sitten kiipeät itse siihen tekarilasin viereen ja hyppäät sänkyyn. Hypätessäsi karjaiset Hakkaa Päälle niin että taloyhtiö raikuu. Vaimosi on varmasti vaikuttunut, saat kaipaamaasi arvostusta, taloyhtiössäsi saat julkisuutta ja riutuva mielesi on tyyni kuin savusaunan jälkeen.
Oppimisesi suhteen olemme epätoivoisia, suorastaan hylkäsimme koko mahdollisuuden. Siksihän kukaan ei sinulle mitään järkevää viitsi vastaillakaan. Ellei tämä ole mielestäsi riittävän painavaa tekstiä, voin laittaa seuraavan lihavoituna.
Ps. Jos asut omakotitalossa etkä kerrostaloyhtiössä niin oikaise, en missään tapauksessa tahtoisi poiketa tosiasioista pienessäkään seikassa. Turun tauti kirjoitti:
Pitäisikö sinun jättää mielestäsi pi-up pojan ura ja haaveet kansikuvista? Tuskinpa rokkarinakaan olisit hyvä,et ainakaan hevipuolella. Sekin tähteys saavutetaan soittamalla kolme sointua hyvin, miten kolme asiaa onnistuisi kun kaksikin onnistuu nipin napin, sisään- ja uloshengitys. Ei kuule onnistu lehteen pääseminen, koirakin on suosittu kun sillä on 10 000 kirppua mutta ei sitä siitä syystä valokuvata.
Tee näin, osta Batman-puku pyjamaksi, pure vaimoa pyllystä, laita tekarit hammasuojiin, hammassuoja vesilasiin ja vesilasi yöpöydälle. Sitten kiipeät itse siihen tekarilasin viereen ja hyppäät sänkyyn. Hypätessäsi karjaiset Hakkaa Päälle niin että taloyhtiö raikuu. Vaimosi on varmasti vaikuttunut, saat kaipaamaasi arvostusta, taloyhtiössäsi saat julkisuutta ja riutuva mielesi on tyyni kuin savusaunan jälkeen.
Oppimisesi suhteen olemme epätoivoisia, suorastaan hylkäsimme koko mahdollisuuden. Siksihän kukaan ei sinulle mitään järkevää viitsi vastaillakaan. Ellei tämä ole mielestäsi riittävän painavaa tekstiä, voin laittaa seuraavan lihavoituna.
Ps. Jos asut omakotitalossa etkä kerrostaloyhtiössä niin oikaise, en missään tapauksessa tahtoisi poiketa tosiasioista pienessäkään seikassa.mitään pin-uppia tarvita vaan Bretsnehvin näköinen karju katolle seisomaan ja kaikki hurraa, kuin lokakuun vallankumousjuhlissa ikään.
Enkä käytä Batman vetimiä vaan lemmikeillä koristeltuja, niillä käy parempi tuuri meidän yhtiössä.
Suuresti vaan ihmettelen miksei kuolevan ja nääntyvän järjestön väki mitään asiaa keksi jolla parantaa asemiaan. Meidän, minun, T Urpon tai antipunikin moittiminen/solvaaminen vaikka fasistiksi tai miksi hyvänsä ei teidän asemianne paranna. Jos edes keksisitte huumoria vaan ei tuota samaa veisuuta vaan eikä mitään uutta. Olette häpeäksi koko Suomelle ja kommunismille eritoten.- Turun tauti
Työeläkeläinen kirjoitti:
mitään pin-uppia tarvita vaan Bretsnehvin näköinen karju katolle seisomaan ja kaikki hurraa, kuin lokakuun vallankumousjuhlissa ikään.
Enkä käytä Batman vetimiä vaan lemmikeillä koristeltuja, niillä käy parempi tuuri meidän yhtiössä.
Suuresti vaan ihmettelen miksei kuolevan ja nääntyvän järjestön väki mitään asiaa keksi jolla parantaa asemiaan. Meidän, minun, T Urpon tai antipunikin moittiminen/solvaaminen vaikka fasistiksi tai miksi hyvänsä ei teidän asemianne paranna. Jos edes keksisitte huumoria vaan ei tuota samaa veisuuta vaan eikä mitään uutta. Olette häpeäksi koko Suomelle ja kommunismille eritoten.antipunukkia mollaamaan. Antipunikki on leipomassa kakkua kun leipomot on lakossa. Likilaskuinen siitäkin tulee niinkuin kaikista maannousemasienen vaivaamien ukonturjakkeiden töistä tuppaa tulemaan. Minä en käytä sanoja fasisti,lahtari,punafasisti,punikinpiru,kuusisen kusipää jne. Sinä käytät. Minusta sinä et ole fasisti, lopsakusti, hiivupopoja rapakkotursas kyllä mutta se on eri juttu.
- Mietipä tätä.
jos Työeläkeläinen, Antipunikki ja T Urpo lähtisivät palstalta, niin mitä te kommarit enää tekisitte?
Mahtaisi puheenaiheet loppua lyhyeen, kun ei voi ketään enää fasistikokoomuslaisnatsiksi haukkua.
Rakentavaa keskusteluahan te kommarit ette ole ikinä kyenneet käymään, sillä aatteenne tarvitsee elinvoimakseen aina jonkun vihaamisen kohteen.- ,,,,,,,
en ole täällä enää kommareita nähnyt,vaan pelkkiä porvareita, jotkakeskutelevat keskenään ja pitävät erinomaisena saavutuksena sitä, että saavat omasta mielestään olla oikeassa. Sillä väärässähän ei porvari voi olla koskaan. kukapa tätä palstaa enää vakavasti ottaa...
- Terveisiä äidillesi!
,,,,,,, kirjoitti:
en ole täällä enää kommareita nähnyt,vaan pelkkiä porvareita, jotkakeskutelevat keskenään ja pitävät erinomaisena saavutuksena sitä, että saavat omasta mielestään olla oikeassa. Sillä väärässähän ei porvari voi olla koskaan. kukapa tätä palstaa enää vakavasti ottaa...
"en ole täällä enää kommareita nähnyt"
- Turun tauti
,,,,,,, kirjoitti:
Katsokaapa kaikki ihan ite tuolta historia-osastolta miten kävi keskustelulle kun komut lähti. Viestien määrä putosi kolmannekseen eivätkä porvarit ymmärtäneet viikkoon mitä tapahtui. Kolme viikkoa meni etteivät he saaneet aikaisiksi muuta kuin kaivella arkistoista komujen vuosikausia vanhoja viestejä esiin. Kalle kunnostautui tuossa erityisesti mutta eihän siitä talvisotakeskustelustakaan mitään tullut. Nyt se ei ilkeä edes ottaa asiaa esille vaikka parikin täkyä on tyrkyllä.
Työeläkeläisraukka juoksi ihan komujen perästä Tiekkarin palstalle. Kirjoitti kaksi juttua joissa luuli keskustelevansa,ei ymmärtänyt saamiaan vastauksia ja tuli takaisin valistusta jakamaan. ei noilla komunperkeleillä mitään oikeaa asiaa enää näytä olevan. Pelkkää joutavaa, esittäisivät edes senkin verran ajatuksia kuin nuo mainitsemasi kunnon kansalaiset. Tuolla pelillä koko roskajoukko häviää kuin se yks kaasu Saharaan.
Turun tauti kirjoitti:
Katsokaapa kaikki ihan ite tuolta historia-osastolta miten kävi keskustelulle kun komut lähti. Viestien määrä putosi kolmannekseen eivätkä porvarit ymmärtäneet viikkoon mitä tapahtui. Kolme viikkoa meni etteivät he saaneet aikaisiksi muuta kuin kaivella arkistoista komujen vuosikausia vanhoja viestejä esiin. Kalle kunnostautui tuossa erityisesti mutta eihän siitä talvisotakeskustelustakaan mitään tullut. Nyt se ei ilkeä edes ottaa asiaa esille vaikka parikin täkyä on tyrkyllä.
Työeläkeläisraukka juoksi ihan komujen perästä Tiekkarin palstalle. Kirjoitti kaksi juttua joissa luuli keskustelevansa,ei ymmärtänyt saamiaan vastauksia ja tuli takaisin valistusta jakamaan.niin olen kommentoinut Tiekkarin palstalla paljon useamminkin ja edelleen vähän välin kun sopiva rako löytyy.
Täytyy sanoa, että siellä on fiksumpaa porukkaa joka oikeasti kirjoittelee mielipiteitä asioista päin vastoin kuin täällä jossa ainoa asia on arvostella minua ja paria muuta asiasta kirjoittavaa.- Turun tauti
niin olen kommentoinut Tiekkarin palstalla paljon useamminkin ja edelleen vähän välin kun sopiva rako löytyy.
Täytyy sanoa, että siellä on fiksumpaa porukkaa joka oikeasti kirjoittelee mielipiteitä asioista päin vastoin kuin täällä jossa ainoa asia on arvostella minua ja paria muuta asiasta kirjoittavaa.Siellä on fiksumpaa porukkaa ja aina kun poistut palstalta,niin keskimääräinen fiksuus kasvaa.
Fiksuudesta sen verran, miksipä palaat arvosteltavaksi? Onko tuo nyt sitä pään lyömistä Karjalan mäntyyn? Turun tauti kirjoitti:
Siellä on fiksumpaa porukkaa ja aina kun poistut palstalta,niin keskimääräinen fiksuus kasvaa.
Fiksuudesta sen verran, miksipä palaat arvosteltavaksi? Onko tuo nyt sitä pään lyömistä Karjalan mäntyyn?mitäpä muutakaan. En minä sitä arvostelua pelkää vaan pidän tyhmänä teidän puoleltanne, minut on rokotettu kestämään mitä vaan juttuja ja haukkumisia, niillä ei minua saa kuin korkeintaan innostumaan.
Voisittehan te käyttää aikanne hyödyllisemminkin ja koittaa saada aikaan parannusta kommunistien kannatukseen. Täällä jos joku lukee teidän juttujanne niin ei ainakaan teihin samaistu, olette te niin pöhköjä, täällä ainakin.- Turun tauti
mitäpä muutakaan. En minä sitä arvostelua pelkää vaan pidän tyhmänä teidän puoleltanne, minut on rokotettu kestämään mitä vaan juttuja ja haukkumisia, niillä ei minua saa kuin korkeintaan innostumaan.
Voisittehan te käyttää aikanne hyödyllisemminkin ja koittaa saada aikaan parannusta kommunistien kannatukseen. Täällä jos joku lukee teidän juttujanne niin ei ainakaan teihin samaistu, olette te niin pöhköjä, täällä ainakin.mies lyödä leikinpäinkin päätä Karjalan mäntyyn, sopii oikein hyvin pirtaan. Mikä sinua tässä asiassa nyt oikein itkettää, te olette Kallen ja Urpon kanssa laittaneet kommunistit kuoriämpäriin, pyyhkineet kommunisteilla vessan lattiat ja voittaneet kommunistit kaikessa. Ilostako ne vasikat ynnyy, riemustako niillä on turparustinki norsunpersiillä? Hymyile Työeläkeläinen, sinähän olet synnynnäinen voittaja. Sinullahan oli 8 neliön työhuone, nauriin kokoinen eläke ja nyt voit ottaa omasta voittajan laakeriseppeleestä maustetta kaalisoppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321