Osaiska joku sanoa minkä kokosia kuvat on, siis kana, sika, kalakkuna, pässi?
Niin ja ase on 44mag. kiitos.
metallikuva
13
533
Vastaukset
- wiki-pedia
kato wikipediasta
- apua apua apua
Eipä ollu wikistäkään apua, että mistä sitte sais apua?
- coocceli
apua apua apua kirjoitti:
Eipä ollu wikistäkään apua, että mistä sitte sais apua?
silhuettiammunta..
- sika pässi
coocceli kirjoitti:
silhuettiammunta..
Kaikkea muuta kyllä löytyy, mutta ei "elukoitten" kokoa.
- OrginalCheyenne
sika pässi kirjoitti:
Kaikkea muuta kyllä löytyy, mutta ei "elukoitten" kokoa.
Joskus tossa 80-90 lukujen vaihteessa oli Ase&Erä lehdessä noi peltipässien ja muitten "viralliset" koot kerrottu... Auttaisin enemmän jos ois aikaa etsiä noista lehdistä mitä mulla on... Mutta ehkä joku kyseisen lehden juttujen kirjoittajista muistaisi.
Ja säännöt (englanniksi) löytyy
http://www.imssu-fin.net/fi/download/index.html
Ja löytyypä jopa AutoCad kuvatkin- ja taas mennään...
Viittiskö joku pukata aivan suomeksi nuo mitat.
Ilman mitään viisastelua, niin kaaikilla ei ooo ohjelmaa tuohon autocättiin. ja taas mennään... kirjoitti:
Viittiskö joku pukata aivan suomeksi nuo mitat.
Ilman mitään viisastelua, niin kaaikilla ei ooo ohjelmaa tuohon autocättiin.Pässin leveys n 82 cm
Kalkkunan leveys n 48,3 cm
sian leveys n 58 cm
Kanan leveys n 33 cm- --------------------
Spede-67 kirjoitti:
Pässin leveys n 82 cm
Kalkkunan leveys n 48,3 cm
sian leveys n 58 cm
Kanan leveys n 33 cmMistä sais pienarille sopivat kuvat/koot??
- vaunu
-------------------- kirjoitti:
Mistä sais pienarille sopivat kuvat/koot??
Aika isoja nuo speten taulut ja painavia, pässi painaa noin 70 kg.
Pitää olla tykki että kaatuu. - OrginalCheyenne
-------------------- kirjoitti:
Mistä sais pienarille sopivat kuvat/koot??
Juuri tuossa aiemmin mainitsemassani lehdessä oli kaliberille 22. sovitetut paperiset mallikuvat (saa itse siirtää halutessaan metalliin).
Koitan jossainvälissä ehtiä etsiä juuri tuon numeron... - rättipääääääääääääää
OrginalCheyenne kirjoitti:
Juuri tuossa aiemmin mainitsemassani lehdessä oli kaliberille 22. sovitetut paperiset mallikuvat (saa itse siirtää halutessaan metalliin).
Koitan jossainvälissä ehtiä etsiä juuri tuon numeron...Saako noita sääntöjä käännettyä suomeksi millään?
Ei ymmärtä kaikki sana, olla huono kieltä. - --
rättipääääääääääääää kirjoitti:
Saako noita sääntöjä käännettyä suomeksi millään?
Ei ymmärtä kaikki sana, olla huono kieltä.Tästä lajista ei näytä tietävän kukaan mitään, vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1613271EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403032- 1121565
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1551304- 731139
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47963
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24938