Kädet aivan kauheat, ainakin 500€ mennyt lääkäreihin ja lääkkeisiin.
Sormenpäät ratkeilevat haavoille, iho kuoriutuu kämmenistä ja myös halkeilee.
Olen syönyt: Seleeniä, sinkkiä ja kaksi antibioottikuuria
Ulkoisesti erilaisia kortisonivoiteita.
Iho vaan kuoriutuu koko ajan ja hilseilee.
Työ on salityöskentelyä ruokalassa.
-Voiko kukaan auttaa?
-Mitä vielä voisi yrittää?
Apua ja neuvoja käsien kutinaan!
4
654
Vastaukset
- suolisto kuntoon
maitohappobakteereita, omega -3:sta ja nonimehu on kova sana.
Mitä lääkkeitä olet syönyt?- soppakokki
kokeiles käyttää puuvillahanskoja.ja sit aina kun mahollista vedät sinne alle repar rasvaa.käytä sitä rasvaa niin usein kuin mahollista.ainakin yöksi sitä reilusti ja hanskat päälle.tiskissä itellä kumihanskojen alla puuvillahanskat ja kädidesiä vältän.eli pesen vaan enempi .kortisoonihan vaan pahentaa jos sitä käyttää liikaa.ainakin mulle sanoi niin lääkäri.
- lemsku
soppakokki kirjoitti:
kokeiles käyttää puuvillahanskoja.ja sit aina kun mahollista vedät sinne alle repar rasvaa.käytä sitä rasvaa niin usein kuin mahollista.ainakin yöksi sitä reilusti ja hanskat päälle.tiskissä itellä kumihanskojen alla puuvillahanskat ja kädidesiä vältän.eli pesen vaan enempi .kortisoonihan vaan pahentaa jos sitä käyttää liikaa.ainakin mulle sanoi niin lääkäri.
Olen käyttänyt puuvillahanskoja ja rasvana Decubal ja Essex Plus, sekä kortisonia ja erinäisiä muita rasvoja
joita ei edes muista. Mikä, tai mitä tuo repar rasva on? Ja mistä saa?
Kiitos
- RT
Sieni varpaissa...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217910- 2332735
- 262601
- 1641989
- 1201854
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61636Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 781219
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175