Miltä Paavalista olisi tuntunut

jos hänelle olisi sanottu päin naamaa, että siksi hän kääntyi Kristuksen seuraajaksi sen takia, kun hän oli ollut vain nimellisesti juutalainen!

Koen nimittelyn "nimiadventistiksi" minua loukkaavaksi. Mielestäni se osoittaa käyttäjänsä melkoiseksi typerykseksi.

Eikö tuo taukki tajua, että sen takia minä kirjoittelen näitä sydänverelläni, kun olin niin kokosydämisesti aikanani 100-prosenttinen adventisti ja kielsin itseltäni monta sellaista asiaa, jotka kirkkoon jääneet uskonveljeni joko salaisetsi tai julkisesti itselleen sallivat?

Pettymystäni on vaikea sanoin kuvata, sitä pettymystä, jonka koin, kun tosiasiat alkoivat minulle valjeta, kun näin, kuinka laajamittaista ja systemaattista satujen kertominen oli ollut.

Ja minä raukka kun olin luullut, että "älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi" koskisi myös a-kirkon jäseniä.

Mutta ei se näyttänyt koskevan suurinta osaa kirkon johtajista ja nimekkäimmistä teologeista.

2

128

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • []Miltä Paavalista tuntuisi, jos hänelle olisi sanottu päin naamaa,
      että siksi hän kääntyi Kristuksen seuraajaksi sen takia,
      kun hän oli ollut vain nimellisesti juutalainen! [][][]

Aivan. Paavalista tuli oikea juutalainen kun hänestä tuli messiaaninen juutalainen.
      Ja pakana saa "israelin kansalaisoikeudet", hengellisesti, kun uudestisyntyy kristityksi.
      Uskon kautta pakana oksastetaan oikeaan israelilaisuuteen.

Mutta adventismissa asia käännetään päin honkia. Juutalaisesta ja pakanasta muka
      tulee adventisti kun Hän ottaa Messias Kristuksen vastaan. Adventismi on varastamista. Sielujen varastamista.

• R.yssä

etteivät advarit ole nimitelleet sinua millään tavoin eivätkä edes yritä kumota väitteitäsi.

Ja ajattelen vastauksen olevan tämän, että kuinkas he sellaisia tosiasioita kyseenalaistaisivat, joissa ovat itse osallisina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1546
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1367
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1092
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe