harjaatteko koiranne hampaita? minä en hyvät naudanluut ajavat minusta saman asian ja ikinä ei ole ollut hampaitten kanssa ongelmia...vanhoinakaan =) minusta huom tämä on minun mielipiteeni se on lähinnä huvittavaa siis koirien hampaiden harjaus.
gallup
4
102
Vastaukset
En harjaa koirien hampaita, en ole ikinä harjannut, mulla on samat konstit kun sullakin...koirillani on aitoja naudan sääriluita jatkuvasti purtavana, ja hampaat pysyy puhtaana, eikä ole hammaskiveä...
- mmmmmmmmmmmmm
videosi, ja siinä olin hyvin kaukana aito luu.
mmmmmmmmmmmmm kirjoitti:
videosi, ja siinä olin hyvin kaukana aito luu.
Höpö höpö...se ei todista mitään...kyllä näillä on myös niitä nahkamössö rulliakin, mutta oikeita naudanluita näillä on aina, kaksikertaa viikossa ostetaan uudet luut jokaiselle.
Heh heh.... vai tarkoititko että videossa aitoluu oli jäänyt hyvin kauas ;)))))))))))))))))
Minä en näe taas siinä mitään huvittavaa.
Kaikkein tehokkain viimekädessä pitämään hampaat puhtaana,jos riittävän usein se tehdään.Toiseksi tehokkain sanoisin "oikeaoppinen barffaus" .Satunnaisilla luitten jyrsinnällä ei viimekädessä pahemmin ole virkaa,varsinkaan jos sitä luuta ei syödä kudoksineen,lihoineen ym.kokonaan.Siis JOS siihen hampikiveen kunnolla on taipumus.
On esim.rotuja/koiria,joilla on niin tiiviit hampaat,ja saattaa ien olla hieman senkaltaista,että muodostaa "taskuja",jolloin se ei puhdistu kunnolla,jolloin kerryttää hammaskiveä.
Mutta,syljen koostumus on erittäin ratkaisevaa,ja toisilla,kuten ihmisillä,sitä kiveä vaan kertyy,eikä siihen auta pahemmin luitten jyrsimiset,ellei ruokavalio perustu pääasiassa siis luihin.Tosin niitäkin on,joille silti tarvii harjauskin,ja jopa lekurin puhdistuskin joskus.
On myös rotuja,jolla voi sanoa tyyppiviaksi hammaskivi.Ja jos siihen liittyy vielä huono hammas-aines,niin eipä siinä paljon luitten rouskuttelullakaan iloitella.
Minulla on koira,jonka hampaita pesen ja myös puhdistan itse hampilääkärin "piikeillä".Esimerkkitapaus,jolla sitä kiveä vaan pukkaa,ja on tullut nuoresta asti.Koira,joka eniten on hampaitaan käytellyt.
Kaikilla muilla koirilla ei ole ikinä ollut mitään,ja erittäin hyvät hampaat olleet loppuun saakka.Vaikka niille ei ole tehty mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86467Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467