Pissaleikkien harrastajat, pisutteletteko kesällä luonnossa? Jos niin millaisissa paikoissa ja millaisia juttuja luonnossa harrastatte?
Entä pisutteletteko rannalla olessanne uikkareihin hiekalla vai vedessä?
Kesä ja pissailu
28
6685
Vastaukset
- ihanaaaaaa
minä pissaan joskus päälleni suihkussa ja yritän jopa pissiä maistella.mikäs sen mukavampaa kun katsoa kun nainen on metsä pissalla- siihen haluaisi mennä päänsä työntämään alle ja nuolla pimppi puhtaaksi.
- Omassa rannassa
tulee pisuteltua kuiviin uikkareihin ennen veteenmenoa, joskus muihinki housuihin ja meen sit niillä uimaan, yleensä shortseihin tai urheiluhousuihin.
- Arvi Hietala
Kunnon kuset mahtavalla pierulla säestettynä on erittäin miehekäs ele ! Pöksyihin kuseva vanha ämmä taas on sieltä toisesta ääripäästä. Hirveää : vanha, haiseva ja lihava ämmä, jonka pillukin hukkuu läskeihin niin että kullin pitäisi olla ainakin 50 cm, jotta ylettyisi asti....
- Metriletku
Arvi Hietala kirjoitti:
Kunnon kuset mahtavalla pierulla säestettynä on erittäin miehekäs ele ! Pöksyihin kuseva vanha ämmä taas on sieltä toisesta ääripäästä. Hirveää : vanha, haiseva ja lihava ämmä, jonka pillukin hukkuu läskeihin niin että kullin pitäisi olla ainakin 50 cm, jotta ylettyisi asti....
Siinäpä taas nakkipilisen homon ruikutusta.
- rantapolku
näin kerran sattumalta n.16 vuotiaana, kun kaksi vuotta nuorempaa tyttöä oli pissalla puskassa. valkoiset ihanat perseet näky ja pissa suihkusi. kävelin heidän takaa ja tytöt huomasi, olivat vähän noloina ja itsekkin silloin. mutta nyt kun ajattelee sitä, mielettömän kiihottavaa . toisella tytöistä oli aika leveä perse, mutta muuten laihoja kumpikin. toinen tumma, se levee perse toinen vaalea. tapahtuneesta on parikymmentä vuotta.
- asiasta
kyllä itsekin pitäisin moisesta näystä. harmi kun ei enään juurikaan ole niitä isoja ulkohuusseja naisille. sinne olisi kiva mennä alle kun naiset vaihtelee ja erilaisia peppuja ja pimppoja aukeaa yläpuolellesi ja alkaa valuttamaa kuumaa nestettä. mitä isompia pissamääriä saisi hörppiä siellä alapuolella ja koskaan se ei loppuisi vaan aina tulisi uusi kenellä olisi kauhea hätä. se olisi miehen paratiisi.
- puusee
asiasta kirjoitti:
kyllä itsekin pitäisin moisesta näystä. harmi kun ei enään juurikaan ole niitä isoja ulkohuusseja naisille. sinne olisi kiva mennä alle kun naiset vaihtelee ja erilaisia peppuja ja pimppoja aukeaa yläpuolellesi ja alkaa valuttamaa kuumaa nestettä. mitä isompia pissamääriä saisi hörppiä siellä alapuolella ja koskaan se ei loppuisi vaan aina tulisi uusi kenellä olisi kauhea hätä. se olisi miehen paratiisi.
olen ollut kerran ulko-puuseen alla jossa kävi
laskujeni mukaan 40 eri naista sieltä tuli kusta
eräitä litroja ja muutakin tavaraa pääsis vielä edes kerran
vaikka yksikin nainen
- Pidättelijä
Uikkareissa on kiva pidätellä ja ottaa aurinkoa. Harmi vaan, että helteet menivät ohi, mutta viimeviikolla olin takapihan nurtsilla odottamassa aurinkoa makaamassa mahalleen.. Join myös siideriä ja tuli kauhea pissahätä ja pidätin ihan mahdottoman pitkään. Lopulta pissat tulivat sitten ihan väkisin alle siihen nurtisille :D
Uimarannalla en ole uskaltanut tehdä kun useammin oon uimarannalla kaverin kanssa niin ei oikein kaverin nähden viitsinyt tuota tehdä. Pidätellyt oon kyllä kun kaverikin on ollut mukana. Ei huomannut mitään vaikka otin aurinkoa kauheassa pissahädässä tai ei ainakaan sanonut mitään. Sitten kun mentiin uimaan, niin päästin järveen.- takaterassilla
Mieheni nauttii siitä, että saa katsella kesäiseen aikaan kun pissaan luonnossa. Tämän toteutan lähinnä jossakin metsässä tai kaukana asutuksesta.
Toissa viikolla istuskelimme takapihalla ja nautiskelimme lämpimästä säästä. Olin juonut pari siideriä ja tuntui, että olisi vessaan lähdön aika. Silloin tuli mieleeni, että yllätän vastapäätä istuvan mieheni. Otin vaivihkaan pikkarit pois hameeni alta ja annoin suihkun tulla voimalla. Olisittepa nähnet mieheni ilmeen. Mieheni ei meinanut uskoa, että se oli totta. Hurjaahan se oli, mutta kannatti uskaltautua kokeilemaan ! - Anti-levät
Veteen ei saa kusta!!! Kuseminen rehevoittää järviä ja sitten niissä ei voi edes uida levien takia. Tätäkö pikku pissailulla halutaan? Pissa on puhdasta ja ärhäkkää lannoitetta leville.
- dominaavailla
takaterassilla kirjoitti:
Mieheni nauttii siitä, että saa katsella kesäiseen aikaan kun pissaan luonnossa. Tämän toteutan lähinnä jossakin metsässä tai kaukana asutuksesta.
Toissa viikolla istuskelimme takapihalla ja nautiskelimme lämpimästä säästä. Olin juonut pari siideriä ja tuntui, että olisi vessaan lähdön aika. Silloin tuli mieleeni, että yllätän vastapäätä istuvan mieheni. Otin vaivihkaan pikkarit pois hameeni alta ja annoin suihkun tulla voimalla. Olisittepa nähnet mieheni ilmeen. Mieheni ei meinanut uskoa, että se oli totta. Hurjaahan se oli, mutta kannatti uskaltautua kokeilemaan !Oi, olispa minullakin tuollainen nainen, miehesi on oikea onnenpekka
- ,,,,,,
Anti-levät kirjoitti:
Veteen ei saa kusta!!! Kuseminen rehevoittää järviä ja sitten niissä ei voi edes uida levien takia. Tätäkö pikku pissailulla halutaan? Pissa on puhdasta ja ärhäkkää lannoitetta leville.
Ei pissaillessa tuu ajateltua mitään leviä.
- kiihottaa
,,,,,, kirjoitti:
kertokaa näitä pissa vieo osoitteita
- H&T
,,,,,, kirjoitti:
Kyllähän tuota tulee kesällä harrastettua useinkin. Kun iltalenkille lähtiessä jättää pöksyt pois hameen alta ja jossain metsätaipaleella nostaa hametta ja laskee seisaaltaan... aah, tuntuu hyvältä ja miesystävä katselee tosi mielellään.
Kerran saimme tuttavien mökin käyttöön ja arvatkaa vain miltä tuntui kun saatoimme pihalla pissiä toistemme päälle... Sitä teemme välillä kylppärissäkin... - Piikinki
Anti-levät kirjoitti:
Kuseehan kalatkin veteen.
- Auringon ottaja
Piikinki kirjoitti:
Juu kyllä luonnon vesiin voi pissiä ihan vapaasti, mutta halliin kyllä ei.
Itekkin kun olin pari päivää sitten uimassa päästin veteen. Oli kyllä aika pakkokkin kun oli kova pitkään pidätelty hätä, eikä sitä kotiinkaan asti olis jaksanu enää millään pidätellä. - ...
Auringon ottaja kirjoitti:
Juu kyllä luonnon vesiin voi pissiä ihan vapaasti, mutta halliin kyllä ei.
Itekkin kun olin pari päivää sitten uimassa päästin veteen. Oli kyllä aika pakkokkin kun oli kova pitkään pidätelty hätä, eikä sitä kotiinkaan asti olis jaksanu enää millään pidätellä.Olisithan voinut pissiä rannallekkin.
- rvax
... kirjoitti:
Olisithan voinut pissiä rannallekkin.
olin ollu monta tuntia töissä pissaamatta, mutta join kuitenkin ihan kohtuullisen paljon vettä.. Meinasin eka käydä työpaikalla vessassa, mutta tulin sitten toisiin ajatuksiin.. Kiemurtelin autossa pikkuhousut pois hameen alta ja ajoin yhdelle bussipysäkille, kengät ja sukatkin heitin pois. Menin seisomaan auton toiselle puolelle ja annoin tulla. Kiihotti ihan sikana, kuivailin siinä sitten jalkojani, kun valuttelin osan pitkin jalkoja, ku tuntu, että tulee vielä, annoin tulla. Sitten kiersin takaisin kuskin puolelle, ja piti vielä siihenkin lirauttaa, tuntu aika kiihottavalta, kun tuuli painoi roiskeita hameen helmaan etupuolelle.. Sitten vaan parin kilometrin matka kotiin, eikä kyllä kauan tarvinnu houkutella orgasmia.. kummasti tuo raskausmaha vaikuttaa, kun vauva painaa, ettei ihan kerralla välttämättä tuu rakko tyhjäks..
- tonkija
Piikinki kirjoitti:
...ja nai myös.
- hmmm78
rvax kirjoitti:
olin ollu monta tuntia töissä pissaamatta, mutta join kuitenkin ihan kohtuullisen paljon vettä.. Meinasin eka käydä työpaikalla vessassa, mutta tulin sitten toisiin ajatuksiin.. Kiemurtelin autossa pikkuhousut pois hameen alta ja ajoin yhdelle bussipysäkille, kengät ja sukatkin heitin pois. Menin seisomaan auton toiselle puolelle ja annoin tulla. Kiihotti ihan sikana, kuivailin siinä sitten jalkojani, kun valuttelin osan pitkin jalkoja, ku tuntu, että tulee vielä, annoin tulla. Sitten kiersin takaisin kuskin puolelle, ja piti vielä siihenkin lirauttaa, tuntu aika kiihottavalta, kun tuuli painoi roiskeita hameen helmaan etupuolelle.. Sitten vaan parin kilometrin matka kotiin, eikä kyllä kauan tarvinnu houkutella orgasmia.. kummasti tuo raskausmaha vaikuttaa, kun vauva painaa, ettei ihan kerralla välttämättä tuu rakko tyhjäks..
mahto olla hyvän hajust pissaa ku pitkää olit pidätelly :) miltähä olis maistunu ;)
- kajskkan
rvax kirjoitti:
Harrastan lenkkeilyä ja olen silloin tällöin (harvoin ;) nähnyt naisen kyykyssä pusikossa.
Vaikka nainen on nähnyt minun huomanneen hänet ,hän on kuitenkin tehnyt asian loppuun.
Nyt kysymys. Mitä ajatuksia ja tunteita ko. kaltainen tapahtuma tuo mieleenne ?
Jatkaako nainen pissaamista vain sen takia,että keskeyttäminen olisi vaikeaa ?
Nämä harvat tapaukset jotka olen nähnyt nainen teki tarpeensa katseistani huolimatta.
- joo...
Lähdehän sinäkin kaupunkikierrokselle stadin yöhön, niin näet noita pissailijoita ihan viimeisen päälle. On kaikenkokoista ja näköistä sekä molempaa sukupuolta. Pidät varmasti kusenhajusta kovasti? Asfaltilla kun se haisee seuraavana päivänä, niin meinaa taju lähteä. Käythän sinäkin kännipäissäsi kuseskelemasssa vähän mihin sattuu? Sehän kuuluu sivistyneen nykyihmisen käytöstapoihin. Käythän myös selvinpäin nauttimassa kusenhajusta asfaltilla?
- pukkaa.
Laitan tämän tähän yleiseen ryhmään, koska haluaisin paremman otannan vastauksilleni (en siis suuseksiin jo mieltyneiltä naisilta). Miksi kyselen? Koska haluaisin jonkinlaisen käsityksen seksielämäni normaaliudesta.
1. Pidätkö suihinotosta?
2. Kuinka usein se liittyy seksin harrastamiseesi?
3. Kuinka usein harrastat seksiä?
4. Saatko itse suuseksiä?
5. Kuinka usein?
6. Kumpi on parempaa saaminen vai antaminen?
7. Onko suuseksi sinulle tapa, jonka oletat kuuluvan rakasteluun?
8. Miten saat parhaiten orgasmisi miehen kanssa rakastellessa?
9. Kuinka usein näin käy?
10. Vaaditko suuseksissä puhtautta?
11. Vietkö suuseksin loppuun asti?
12. Mitä loppuun asti vieminen tarkoittaa sinun mielestäsi?
13. Mikä on suhtautumisesi peppuseksiin?
14. Oletko kokeillut? Haluaisitko kokeilla? Kuinka usein harrastat sitä? (valitse sopivin kysymys)
15. Pidätkö muista suuntauksista? (lievä dominointi, S/M, bondage, läpsiminen, mikä muu tahansa...)
16. Kerro hyviä esimerkkejä näistä, jos tulee mieleen
17. Lempiasentosi mahdollisimman tarkasti
18. Kuinka äänekäs olet sekstatessa? Onko se spontaania?
19. Omistatko seksileluja? Kerro suosikeistasi?
20. Käytättekö niitä yhdessä, vai ovatko ne "yksinäisiin hetkiin"?
21. Kuvaile seksikkäimmät alusasusi?
22. Kuinka olennainen osa alusvaatteet ovat seksielämässäsi?
23. Kuvaile seksikkäät miehen alusasut?
24. Kummasta pidät enemmän, miehen riisumisesta vai siitä, että mies riisuu sinua?
Kuvaile itseäsi:
19. Ikä
20. Hiusten väri ja malli
21. Ammatti
22. Parisuhteen laatu
23. Talouden koko, asunnon koko
24. Pituus
25. Alusasujen koot
Minua kiihottaa todella paljon jos tiedän jonkun salaa seuraavan runkkaamistani. Muutaman kerran on näin käynyt. Usein myös runkkaamme yhdessä mieheni kanssa, mikä kiihottaa molempia. Mutta äsken juuri muistelin yhtä tilannetta hiljaisella uimarannalla... Kysyisinkin teiltä:
1. ikä, parisuhdetilanne
2. Oletko koskaan runkannut toisen nähden?
3. Jos olet, kenen nähden, missä ja miten?
4. Oliko tilanne harkittu vai "vahinko"?
5. Kiihotutko ajatuksesta, että joku katselee kun runkkaat.
6. Vilautteletko koskaan muuten? (I do!)
Minua kiihottaa todella paljon jos tiedän jonkun salaa seuraavan runkkaamistani. Muutaman kerran on näin käynyt. Usein myös runkkaamme yhdessä mieheni kanssa, mikä kiihottaa molempia. Mutta äsken juuri muistelin yhtä tilannetta hiljaisella uimarannalla... Kysyisinkin teiltä:
1. ikä
2. parisuhdetilanne
3. Oletko koskaan runkannut?
4. Oletko koskaan runkannut ja katsellut itseäsi peilistä?
5. Oletko koskaan runkannut toisen nähden?
6. Jos olet, kenen nähden, missä ja miten?
7. Oliko tilanne harkittu vai "vahinko"?
8. Kiihotutko ajatuksesta, että joku katselee kun runkkaat.
9. Vilautteletko koskaan muuten?
10. Onko sinulla mielenterveyshäiriöitä?
11. Jos ei, miksi ei?
12. Onko sinulla ollut sp-tautia?
13. Jos on, mikä?
Hei
1.Ikä,siviilisäätiö,seksuaalinen suuntautuminen?
2.Nainen,minkälaisia alusvaatteita käytät? esim.stringit,hotpants ja niin.
3.Minkä takia sä tykkäät juuri niistä?
4.Rintaliivi koko?
5.Oletko tyytyväinen niitten kanssa,mikä haluisi muutta niiden kanssa jos ei?
6.Onko sinun alapää sheivattu?,kuinka paljon jos on
7. Minkälaisia alusvaatteita sinun partneeri haluisi että käyttäät?
1.Etunimi?
2.Ikä?
3.Harrastukset
4.Millanen olet luonteeltasi normaalissa elämäs?
5.Millanen olet sitten masterina?
6.omistatko mitään välineitä/ asuja?
7.Onko sinulla kokemusta alistamisesta? Jos on paljonko?
8.Mikä sinua kiihottaa alistamisessa?
9.Millaisen nartun haluisit, jos saisit kertoa omin sanoin?
Tätä on varmaan kysytty ainakin sata kertaa, mut nyt uusi variaatio: Mikä on paras rakasteluasento? Ja koska niitä on niin paljon, annan vaihtoehdoiksi ne kenties yleisimmät.
1) perinteinen lähetyssaarnaaja
2) takaa päin
3) nainen päällä
4) nainen pöydällä, mies seisoallaan
5) lusikka
6) molemmat seisovat
7) mies istuu tuolilla, nainen päällä
8) muu, mikä?
Ja tietenkin kysytään myös ikää ja sukupuolta.
eli tässä muutama kysymys..
1) Haittaako jos nainen ei ole koskaan saanut orgasmia kanssasi, vaikka olisitte olleet yhdessä jo pidemmän aikaa?
2) Onko mielestäsi hyvä vai huono asia jos nainen on todella märkä yhdynnän aikana, niin että kuuluu lotisevia ääniä?
3) Mitä ajattelet siitä, että naista hieman sattuu yhdynnässä? - search-pthc
pissuttelu naiset tässä teille kesäjuoma!
1/3 osaa vodkaa
1/3 osaa virtsaa
1/3 osaa spermaa
nainen joisitko?- warning"
yks sutari kusi savupiippuun , taattu stondis
- takatolppi
warning" kirjoitti:
yks sutari kusi savupiippuun , taattu stondis
Kaikennäköiset seksi fetissit ja perverssit ovat minun mielestäni ihan ällöttäviä.
sillon tällön olen sattunut katsomaan subilta tulevaa joku "Seksin ihmeellinen maailma"
tai jokin tämmöinen ja siinä on jotain tälläisiä. Itseäni ne vain ällöttävät ja madventuresissa he kertovat
aina joskus jotain Japanin fetissi klubeista yms - Slerssi
takatolppi kirjoitti:
Kaikennäköiset seksi fetissit ja perverssit ovat minun mielestäni ihan ällöttäviä.
sillon tällön olen sattunut katsomaan subilta tulevaa joku "Seksin ihmeellinen maailma"
tai jokin tämmöinen ja siinä on jotain tälläisiä. Itseäni ne vain ällöttävät ja madventuresissa he kertovat
aina joskus jotain Japanin fetissi klubeista ymsSen helvataako sun pitää sitten tulla tänne palstalle esittämään kenekään kysymättä näkemyksiäsi ja oksetusken aiheitasi. Selaapas huviksesi ihan tuonne sivun ylälaitaan ja lue sieltä palstan aihepiirit.
- Anonyymi
Jo vain on luonnossa pissailtu tyttökaverin kanssa. Yleensä uimareissuilla. Mutta tuli nusittua viljapellossakin jossa kustiin ennen ja jälken toistemme päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489