Onko se oikeasti totta että Andrea kidutettiin nuorena? Hän on valehdellut jo niin paljon etten tiedä uskoako. Ja tämän päiväisessä jaksossa Andre tunnusti Charlotelle rakkautensa. Onko se aitoa rakkautta?
LV: Andre Konopka
lemppissss
3
678
Vastaukset
- ...
vastatkaa ny joku
- tossuvarvas
Eihän tohon voi vastata jos ei oo soaplandissa, kun vaan siellä on tollasta tietoo. On kidutus totta ja Andren rakkauskin on totta, mut rekkaa ittes soaplandiin niin tiedät tällaset jutut ja siellä voi kysyä ja aina vastataan ja kerrotaan.
- ...
tossuvarvas kirjoitti:
Eihän tohon voi vastata jos ei oo soaplandissa, kun vaan siellä on tollasta tietoo. On kidutus totta ja Andren rakkauskin on totta, mut rekkaa ittes soaplandiin niin tiedät tällaset jutut ja siellä voi kysyä ja aina vastataan ja kerrotaan.
ok, kiit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351