Cole on nykyään taas paha!!!!!!!!
Uutisia!!!!
7
611
Vastaukset
- Taku "Phoebe"
Kuka nyt sitä täällä ei tietäis?
Anyway, oon ite tietäny sen vaikka kuinka kauan, oon nähny musiikkivideon siitä kun Phoebe karkottaa sen!- mimmi
No et taatusti tiennyt mitään etukäteen, kunhan vaan kehuskelet.
- Piper Halliwell
mimmi kirjoitti:
No on on se voinukin tietää. Sen voi lukee joittenkin sivujen juonipaljastuksista. Sitä paitsi kyl mä ainakin sen oon tienny jo kauan aikaa.....
- Taku "Phoebe"
mimmi kirjoitti:
Mimmi hei, kai nyt sen on voinu nähdä juonipaljastksista, mut oikeastaan sen tiiän kun oon katellu tulevii jaksoi. Siis ennen kattelin näit nyt tulevii jaksoi! En kyl enää jaksa katella niit tulevii jaksoi, järkevintä pysyy nykyisesä!
- Piper Halliwell
oho......katos onks cole taas paha?? sitä ei ookkaan varmaan kukaan muu huomannu. Mut kyl mä ainakin sen tiesin.
- charmer
Olen tiennyt tuon jo viime kesästä lähtien, kun tyhmyyksissäni ja kyllästyneenä uusien jaksojen viipymiseen menin lukemaan yhden sivun juonipaljastukset. Tiedän paljon tulevista jaksoista, älä lue eteenpäin jos et halua tietää - Phoebestä tulee Colen 'kuningatar' (siis jos Cole on 'kuningas'), Phoebe saa työn Bay Mirrorista ja palstan nimi on Kysy Phoebeltä, Phoebe saa tulenheiton voiman syntymättömältä lapseltaan mutta Näkijä varastaa lapsen syntymättömänä ja kasvattaa itse kohdussaan, Piper saa lapsen jonka nimeksi tulee Wyatt Matthew (tai Matthew Wyatt, en muista kummin päin) ja he saavat tietää sen 4. kauden viimeisessä jaksossa, Phoebe muuttuu väliaikaisesti merenneidoksi tulevissa jaksoissa, oliskohan ollut 5. kauden kaksi ensimmäistä... En muista kaikkea.
- Taku "Phoebe"
Totta on! Se oli muuten Wyatt Matthew! Oon nähny pätkii siit mreneneitojaksost, se on vähän hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976