Uutisia!!!!

alabama

Cole on nykyään taas paha!!!!!!!!

7

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taku "Phoebe"

      Kuka nyt sitä täällä ei tietäis?

      Anyway, oon ite tietäny sen vaikka kuinka kauan, oon nähny musiikkivideon siitä kun Phoebe karkottaa sen!

      • mimmi

        No et taatusti tiennyt mitään etukäteen, kunhan vaan kehuskelet.


      • Piper Halliwell
        mimmi kirjoitti:

        No et taatusti tiennyt mitään etukäteen, kunhan vaan kehuskelet.

        No on on se voinukin tietää. Sen voi lukee joittenkin sivujen juonipaljastuksista. Sitä paitsi kyl mä ainakin sen oon tienny jo kauan aikaa.....


      • Taku "Phoebe"
        mimmi kirjoitti:

        No et taatusti tiennyt mitään etukäteen, kunhan vaan kehuskelet.

        Mimmi hei, kai nyt sen on voinu nähdä juonipaljastksista, mut oikeastaan sen tiiän kun oon katellu tulevii jaksoi. Siis ennen kattelin näit nyt tulevii jaksoi! En kyl enää jaksa katella niit tulevii jaksoi, järkevintä pysyy nykyisesä!


    • Piper Halliwell

      oho......katos onks cole taas paha?? sitä ei ookkaan varmaan kukaan muu huomannu. Mut kyl mä ainakin sen tiesin.

    • charmer

      Olen tiennyt tuon jo viime kesästä lähtien, kun tyhmyyksissäni ja kyllästyneenä uusien jaksojen viipymiseen menin lukemaan yhden sivun juonipaljastukset. Tiedän paljon tulevista jaksoista, älä lue eteenpäin jos et halua tietää - Phoebestä tulee Colen 'kuningatar' (siis jos Cole on 'kuningas'), Phoebe saa työn Bay Mirrorista ja palstan nimi on Kysy Phoebeltä, Phoebe saa tulenheiton voiman syntymättömältä lapseltaan mutta Näkijä varastaa lapsen syntymättömänä ja kasvattaa itse kohdussaan, Piper saa lapsen jonka nimeksi tulee Wyatt Matthew (tai Matthew Wyatt, en muista kummin päin) ja he saavat tietää sen 4. kauden viimeisessä jaksossa, Phoebe muuttuu väliaikaisesti merenneidoksi tulevissa jaksoissa, oliskohan ollut 5. kauden kaksi ensimmäistä... En muista kaikkea.

      • Taku "Phoebe"

        Totta on! Se oli muuten Wyatt Matthew! Oon nähny pätkii siit mreneneitojaksost, se on vähän hyvä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1733
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1350
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1148
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      77
      937
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe