Miehet älykkäämpiä kuin

naiset,

15

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jåå pa jåå.

      ÄO mittauskaan ei anna oikeaa tulosta. TV:stä hiljattain tullut ohjelma Amatson joelta. Siinä eräs intiaani kertoi käyneensä kaupungissa ja jonkun aikaa siellä elänytkin. Sanoi, että ihan helppoa se oli, mutta jos ihminen kaupungista tuodaan viidakkoon, kestää vuosia ennen kuin hän siellä pärjää. Laittoi hieman ajattelemaan, tuo totuus.

      • . , . , . , ., .

        En nähnyt ohjelmaa kokonaan, mutta jäi mieleen että kysymyksessä oli subjektiivinen näkemys henkilöltä, joka oli lähtöisin metsästä. Pidin sitä lähinnä omakehuna.

        Samaa älykkyystutkimusta ei voi tehdä metsäläiselle ja kaupunkilaiselle, mutta kaikkia kaupunkilaisia sama älykkyystutkimus kohtelee samalla tavalla. On kuitenkin myönnettävä, että älykkyystutkimus on tavallaan hyväksytty näkemys älykkyyden vertailemiseksi. Sitähän on monesti kritisoitu, että älykkyystutkimus ei ota esim. tunneälyä lainkaan huomioon. Tunneälykin kuitenkin on älykkyyttä, joka hyödyttää sitä jolla sitä on.


      • Entäsjossittelija

        sinne viidakkoon viedään sama määrä miehiä ja naisia niin luulen että miehet pärjää paremmin myös sen takia että ovat fyysisesti vahvempia ja sen takia että ovat älykkäämpiä.


      • jåå pa jåå.
        . , . , . , ., . kirjoitti:

        En nähnyt ohjelmaa kokonaan, mutta jäi mieleen että kysymyksessä oli subjektiivinen näkemys henkilöltä, joka oli lähtöisin metsästä. Pidin sitä lähinnä omakehuna.

        Samaa älykkyystutkimusta ei voi tehdä metsäläiselle ja kaupunkilaiselle, mutta kaikkia kaupunkilaisia sama älykkyystutkimus kohtelee samalla tavalla. On kuitenkin myönnettävä, että älykkyystutkimus on tavallaan hyväksytty näkemys älykkyyden vertailemiseksi. Sitähän on monesti kritisoitu, että älykkyystutkimus ei ota esim. tunneälyä lainkaan huomioon. Tunneälykin kuitenkin on älykkyyttä, joka hyödyttää sitä jolla sitä on.

        Voi ollakkin, mutta uskon, että sademetsässä ei kaupunkilainen kauan elä yksin. Ehkä sissi tai paljon metsissä vaeltanut joka esim. kirjallisuudesta ottaa vaaratekijät huomioon, voi pärjätä. Älykkyys, mitä se lieneekään. Ihminen on viisaudessaan tehnyt eniten tuhoa.


      • Hahhahhahaaaaa!!!!
        Entäsjossittelija kirjoitti:

        sinne viidakkoon viedään sama määrä miehiä ja naisia niin luulen että miehet pärjää paremmin myös sen takia että ovat fyysisesti vahvempia ja sen takia että ovat älykkäämpiä.

        ula-kanaville.. "fyysisesti vahvempia ja sen takia että ovat älykkäämpiä."

        Fyysistä voimaa siellä tuskin tarvitaan. Kaupungissa ne pullistelijat asuu.


    • Cleopatralla

      sillä sehän tiedetään että huippuälykkäällä ei ole osaamista muissa taidoissa kuin sillä kapealla sektorilla joka
      hänellä on esims ammatillisesti. Monet huippuälykkäät ovat erakoita,sosiaaliset taidot ja empatia puuttuvat.

      Alkoi kyllä hymyilyttämään lause että tosi tyhmiä miehiä on suhteessa enemmän kuin tosi tyhmiä naisia,hih.
      Tätäkin on siis tutkittu, minä tiesin tuon tutkimattakin.

    • A- luokan uros

      No tuo ero selittyy putkiaivoilla. Mies on joko älykäs, tai sitten tyhmä. Nainen on aina jotain siltä väliltä. Se kiertelee, ja kaartelee kuin vuoristotie, ja joka kerta se yllättää mielipiteellään. Juuri kun ajattelet, että nyt miellytän sitä naikkostani, se onkin vaihtanut mielipiteensä juuri edellisen kerran vastakohtaan. Kokemukseni mukaan helpoimmin naisten kanssa pärjää, kun ottaa heti alusta lähtien muka tyhmän miehen maineen, ja on heti reilusti vaan sovinistisika.

    • Jussi Viitalan tuoreesta kirjasta "Älykäs eläin" saa monipuolisempaa lisävaloa.

      ÄÖ on vain yksi puoli asiaa, toinen on ns. rationaalisuus. Jälkimmäinen on tärkeää tieteessä.
      Mensan jäsenillä on korkea ÄÖ, silti suuri osa (jopa puolet!) heistä uskoo tieteelliseen humbuugiin, ufoihin, telepatiaan ja he eivät menesty(isi) tieteellistä rationaalisuutta vaativilla alueilla. (Viitala tarkoittanee USAn tilannetta),

      Kolmas on luovuus. Jotkut voivat olla luovia ja silti ei-rationaalisia ja tyhmiä. Tieteessä tarvitaan uuden löytämisessä kaikkia näitä kolmea taitojen aluetta.

      Voihan tässäkin olla sukupuolieroa, monet naiset ovat uskonnollisempia ja humbuugihoitojen käyttäjiä eli siis epärationaalisia. Mutta korostan tiettyä yksipuolisuutta indikaattorin käytössä.

      • EMT?

        Ihminen voi olla ehkä älykäs.. Mutta älykkyyskin on lainatavaraa.. Jos täällä on joku todella älykäs niin kertoo heti että miksi minä olen täällä omassa kehossani ja sinä siellä omassa kehossasi?


      • Ösämäärä ?

        Älykkyysösamääräkö.


    • Naisetkin osaa

      Ketkäs ne nyt meitä Euroopan sutkeille ovat velkaorjiksi järjestämässä? Nuija ja Emänuija, joista ainakin toisen aivot ovat olleet siellä "nuijassa" liiankin paljon. Joskus olisi kannattanut ajatella sillä yläpäälläänkin. Entä olisikohan yksikään poliitikko-nainen ollut niin orgasmin saaneen näköinen kuin Katainen, kun oli "isoille pojille" mahtiaan pullistellen oikein luvannut, että nyt suomipoika ryhtyy joulupukiksi EU:n sutkeimpia talousrikollisia kohtaan. ÄO ei ole aivan yksioikoinen juttu...

      Ja olen muuten mies.

    • naiset on kavalia

      TOSI ON!!

    • Mr.K.A.T.

      -ÄÖ-äly
      -rationaalisuus
      -luovuus
      -rohkeus (tulla esiin, uhota taidoillaan ja ottaa aloite)
      -kunnianhimo (sen suuntautuminen uraan eikä perheeseen)

      Noissa on sukupuolieroja varmastikin. Pelkkä ÄÖ ei selitä.
      (Älykkäät nörtit on usein alamaisina palkollisina kyynärpääöykkärijohtajille ;)

    • 1+19

      Naisilla on kaksi X-kromosomi, toinen isältä, toinen äidiltä. miehillä on X- kromosomi äidiltä ja Y isältä.

      Tupla -X tasaa vaihtelua, eli se leikkaa "normaalista" poikkeavat ominaisuudet pois. Niinpä esim. miehillä on monia perinnöllisiä sairauksia enemmän kuin naisilla, koska miehen tarvitsee saada sairas geeni vain toiselta vanhemmalta, mutta naisen pitäisi saada sairas geeni molemmilta vanhemmiltaan jotta sairastuisi. Sama pätee myös hyviin ominaisuuksiin, eli riittää että mies saa lahjakkuusgeenin toiselta vanhemmaltaa ja se tehoaa, mutta naisen pitäisi saada se geeni molemmilta vanhemmiltaa jotta vaikutus tulisi näkyviin. Miehillä kyvyissä esiintyy suurempaa vaihtelua, naisilla keskinkertaisuus on normi.

      • 34

        aly lahtee heti paasta kun nainen vahan aukoo paidannappeja, ei siihen muuta tarvita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      121
      3000
    2. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      54
      2273
    3. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      56
      2199
    4. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      32
      2094
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      192
      1559
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1449
    7. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      121
      1392
    8. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      58
      1330
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      8
      1143
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      1063
    Aihe