Noni viherpeukalot, mitä suosittelisistte? Ajotien puolelle, etupihalle pitäisi saada jokin pensasaita tonttia rajaamaan. Etupihalla ei juurikaan oleskella, joten aidan ei pitäisi olla peittävä, joskin mielellään nätit kukat olisivat kivoja. Miehen vaatimus on, että pensasaita ei saa häiritä peruutettaessa pihalta pois. Asumme V -kasvuvyöhykkeellä ja maaperä on tätä savimaata, joten rajaa jo jonkin verran. Aurinko paistaa etupihalle iltapäivään. Naapurin puolella raja-aitana on unkarin syreeni, mutta etupihan aita saa olla eriäkin....
Matalahko pensasaita
taas ihan pihalla.
2
520
Vastaukset
- eastwoman
Taikinamarja, erilaiset pensashanhikit sekä angervot voisivat soveltua kyseiseen paikkaan. Kestävät niin lumen painoa kuin tiesuolaakin, eivät kasva liian korkeiksi eikä niissä ole piikkejä. Ovat myös maaperän suhteen vaatimattomampia kuin monet muut pensaat. Kukkia löytyy kaikista, joskin taikinamarjan kukat ovat aika pienet.
- h53
vinkeistä! Tuo taikinamarja on ihan uusi tuttavuus, pitääpäs katsella löytyisikö meidän puutarhoilta sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519