Noni viherpeukalot, mitä suosittelisistte? Ajotien puolelle, etupihalle pitäisi saada jokin pensasaita tonttia rajaamaan. Etupihalla ei juurikaan oleskella, joten aidan ei pitäisi olla peittävä, joskin mielellään nätit kukat olisivat kivoja. Miehen vaatimus on, että pensasaita ei saa häiritä peruutettaessa pihalta pois. Asumme V -kasvuvyöhykkeellä ja maaperä on tätä savimaata, joten rajaa jo jonkin verran. Aurinko paistaa etupihalle iltapäivään. Naapurin puolella raja-aitana on unkarin syreeni, mutta etupihan aita saa olla eriäkin....
Matalahko pensasaita
taas ihan pihalla.
2
546
Vastaukset
- eastwoman
Taikinamarja, erilaiset pensashanhikit sekä angervot voisivat soveltua kyseiseen paikkaan. Kestävät niin lumen painoa kuin tiesuolaakin, eivät kasva liian korkeiksi eikä niissä ole piikkejä. Ovat myös maaperän suhteen vaatimattomampia kuin monet muut pensaat. Kukkia löytyy kaikista, joskin taikinamarjan kukat ovat aika pienet.
- h53
vinkeistä! Tuo taikinamarja on ihan uusi tuttavuus, pitääpäs katsella löytyisikö meidän puutarhoilta sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181