Toimiiko muille Hevostalli.net, vai johtuuko vika omasta koneestani? http://www.hevostalli.net/
Toimiiko Hevostalli.net?
19
2373
Vastaukset
- eijeiheivei
ei toimi. Vieroitusoireet iskee päälle, kun koko iltana ei ole opäässyt kirjoittelemaan. :D
Odotellaan. Jos huomenna ei toimi, niin paniikki iskee. Oikeesti. :D Muutama viestiketju oli, jota seurailin. :D- annigaah
facebookin hevostalli.net yhteisössä on tiedotus tästä katkoksesta ja tällainen viesti on tullut n50min sitten "Tällä hetkellä tarkistetaan foorumin tietokantatauluja ja jos annan pessimistisen arvion niin menee ainakin tunti. T: Valtteri"
Että oottakaa rauhassa, kyllä se sieltä palaa :)
- ap
joo ei toimi täälläkään. häiritsevää, sinne on niin helppo mennä pistäytyy aina niin tullut jo tavaksi. ja nyt ei pääsekään :D
- auuuutttsss
Ei toimi täälläkään. Toivottavasti alkaa yön aikana toimia.
- !!!
ei toimi vieläkään,ja mä seurailin noita varsovia tammoja.
- _lilla
Vieläkään ei toimi.. vai johtuneeko siitä että oon koulun kivikautisilla koneilla.
- :)
Ei toimi täälläkään vieläkään!
Tämän keskustelun löysin googlettamalla, kun yritin etsiä juuri jotain tällaista mistä ilmenisi onko tämä toimimattomuus vain minulla vai kaikilla. Ja hyvin arvattu, tietoa löytyi, onhan kyseessä sentään Hevostalli.net! :) - dfgs6r7
:) kirjoitti:
Ei toimi täälläkään vieläkään!
Tämän keskustelun löysin googlettamalla, kun yritin etsiä juuri jotain tällaista mistä ilmenisi onko tämä toimimattomuus vain minulla vai kaikilla. Ja hyvin arvattu, tietoa löytyi, onhan kyseessä sentään Hevostalli.net! :)Taaskaan ei toimi!
- mealho
dfgs6r7 kirjoitti:
Taaskaan ei toimi!
täälläkään
- !!!
mealho kirjoitti:
täälläkään
menee hermo kun ei taaskaan toimi
- WWWeeroikhut
dfgs6r7 kirjoitti:
Taaskaan ei toimi!
KUOLEN! ei toimi ja ääääh...
- j
äää! mun on pakko päästä ht nettiin! ! voisi jo alkaa availemaan noita sivuja!!!!!!!!!!
- vieras10
miniun tietokoneessa avautuu hevostalli.net toimii
- TMP67
Ei toimi täälläkään
- höhpettymys
ei toimi tänään ht.netin foorumi. eikä eilen toiminut. muita joilla ei toimi?!
- johan on
toimiiko hevostallinet?
- hh.netemmiina
ei toimi ainakaan mulla
- albaanianpulla
ei toimi :)
- k
ei toimi. just kun olisin kattonu myytävei hevossi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497