Pahin käännekohta oli se kun tajusin että mieleni ei kestänyt enää paineita. Rusautin käteni kaappiin, se murtui, jouduin sairaalaan. Tässä vaiheessa olet luultavasti leimannut otsaani "hullun" merkin, mutta niin sitä käy jos liikaa jää miettimään syitä ja seurauksia, niin moni suomalainen syö narkoleptisiä lääkkeitä ettei arvaakaan, joten olisi hyvä miettiä edes kaksi kertaa ennenkuin päättää, mitä kukin ihminen on ja mitä hän edustaa..suosittelen hoitoon hakeutumista jos pelästyit äsken lukemaasi, sillä sullekin voi joskus niin käydä...
Uskallatko ajatella?
3
1096
Vastaukset
- ajattelin
Tiedän ja ymmärrän että on monenlaisia vaikeita asioita itsekullakin, syiden ja seurausten miettimistä. Jokaisen pitäisi myös ymmärtää ettei tahallaan loukkaisi toista. On tietenkin hyvä pohtia asioita mutta kannattaa muistaa että monasti saa apua myös ulkopuolisilta henkilöiltä, ystäviltä tai ammattiauttajilta. Mulla ei ole varaa arvostella toisia, hyvä kun itse pärjään omissa asioissani. En mielestäni ole henkilökohtaisesti arvostellut täällä ketään, ei ole ollut tarkoitukseni. Itse koetan tehdä työni ja asiani niin hyvin kuin osaan (aina en onnistu). Luotan siihen että mihin en itse pysty ja voi vaikuttaa, siitä huolehtii minun puolestani joku muu.
- Kiitos
kiitos, toi auttoi mua, koska sä ymmärsit tosi hyvin mun ajatustani, tota ei muuta.
- uskallan,mutta
on totta,että ihmisten kokemukset ovat usein merkillisempiä kuin kirjoissa.ahdistusta on tosi paljon.luin epätodellisista tuntemisista tuolla keskustelussa..ei ainakaan ole pelossa yksin ,avun hakeminen on joskus vaikeaa.vaikea löytää oikea ihminen tai joku uskottu.tai sitten ammattiauttaja,siihen on kyllä kynnys.pelkoa on moneen asiaan.joskus turhaankin varmaan.ei ole helppo olla nuori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818