Pahin käännekohta oli se kun tajusin että mieleni ei kestänyt enää paineita. Rusautin käteni kaappiin, se murtui, jouduin sairaalaan. Tässä vaiheessa olet luultavasti leimannut otsaani "hullun" merkin, mutta niin sitä käy jos liikaa jää miettimään syitä ja seurauksia, niin moni suomalainen syö narkoleptisiä lääkkeitä ettei arvaakaan, joten olisi hyvä miettiä edes kaksi kertaa ennenkuin päättää, mitä kukin ihminen on ja mitä hän edustaa..suosittelen hoitoon hakeutumista jos pelästyit äsken lukemaasi, sillä sullekin voi joskus niin käydä...
Uskallatko ajatella?
3
1127
Vastaukset
- ajattelin
Tiedän ja ymmärrän että on monenlaisia vaikeita asioita itsekullakin, syiden ja seurausten miettimistä. Jokaisen pitäisi myös ymmärtää ettei tahallaan loukkaisi toista. On tietenkin hyvä pohtia asioita mutta kannattaa muistaa että monasti saa apua myös ulkopuolisilta henkilöiltä, ystäviltä tai ammattiauttajilta. Mulla ei ole varaa arvostella toisia, hyvä kun itse pärjään omissa asioissani. En mielestäni ole henkilökohtaisesti arvostellut täällä ketään, ei ole ollut tarkoitukseni. Itse koetan tehdä työni ja asiani niin hyvin kuin osaan (aina en onnistu). Luotan siihen että mihin en itse pysty ja voi vaikuttaa, siitä huolehtii minun puolestani joku muu.
- Kiitos
kiitos, toi auttoi mua, koska sä ymmärsit tosi hyvin mun ajatustani, tota ei muuta.
- uskallan,mutta
on totta,että ihmisten kokemukset ovat usein merkillisempiä kuin kirjoissa.ahdistusta on tosi paljon.luin epätodellisista tuntemisista tuolla keskustelussa..ei ainakaan ole pelossa yksin ,avun hakeminen on joskus vaikeaa.vaikea löytää oikea ihminen tai joku uskottu.tai sitten ammattiauttaja,siihen on kyllä kynnys.pelkoa on moneen asiaan.joskus turhaankin varmaan.ei ole helppo olla nuori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585040
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544552Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214482Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2931617- 811301
- 2281298
- 681255
- 305988
- 199930
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50810