Tuliko Libyassa hajonneen Airbussin myötä selvyys myös viime kesänä mereen syöksyneen Air Francen samanlaisen koneen kohtalolle? http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2141773
Silloinkin epäiltiin koneen hajonneen jo ilmassa ja ilmeisesti niin on käynyt nyt Libyassakin. Tehdäänkö länsimaisista lentokoneista jo liian heikkoja kustannusten vuoksi, niin että kasassa pysyminen on jo arpapeliä?
Eihän tässä enää uskalla luottaa muihin kuin aina varmoihin venäläiskoneisiin ja tietysti myös Boeing 777 on sen verran luotettava, että tohtii kyytiin lähteä.
Airbussit lentokieltoon?
20
175
Vastaukset
- Aatteleppaite2.0
airbussilla kun vitun paskoilla antonoveilla.
Tulin sellaisella ryssänpaskalla 1 kk sitten Kiovasta Riikaan,en enää koskaan lennä niillä,kone oli aika uusi mutta ihan vitun paska.
Täyttä ryssänlaatua,kuten ladakin.Ladasta en tiedä, mutta eikös siitä Fiatista tehty parempi Venäjällä kuin alkuperämaassa? Jos Airbussit alkaa mäiskähtelemään tonttiin kiihtyvällä tahdilla, niin kuin nyt näyttää, niin minä lentelen mieluummin varmemmilla koneilla.
- Aatteleppaite2.0
Kairakettu kirjoitti:
Ladasta en tiedä, mutta eikös siitä Fiatista tehty parempi Venäjällä kuin alkuperämaassa? Jos Airbussit alkaa mäiskähtelemään tonttiin kiihtyvällä tahdilla, niin kuin nyt näyttää, niin minä lentelen mieluummin varmemmilla koneilla.
suhteessa tuhatkertaisesti enemmän.
Aatteleppaite2.0 kirjoitti:
suhteessa tuhatkertaisesti enemmän.
...mutta nykyiset Airbussit vaikuttaa varsin moniongelmaisilta.
- Late Lapista.
Kairakettu kirjoitti:
...mutta nykyiset Airbussit vaikuttaa varsin moniongelmaisilta.
Minä matkustelen ihan omassa mesessäni, on varmaa menoa kun istun itse suitsissa, eikä tipu korkealta jos vaikka tuulettajan hihna katkeaisi !
PS; Missäs muuten Kairakettu on seikkaillut? kun ei ole piirrellyt baanalle ! Luulin jo jotta olet janut ylimääräistä ylinopeutta bemarillasi, ja sortunut petäjän kylkeen !
Late Lapista. Varmat kyydit Ry ! Late Lapista. kirjoitti:
Minä matkustelen ihan omassa mesessäni, on varmaa menoa kun istun itse suitsissa, eikä tipu korkealta jos vaikka tuulettajan hihna katkeaisi !
PS; Missäs muuten Kairakettu on seikkaillut? kun ei ole piirrellyt baanalle ! Luulin jo jotta olet janut ylimääräistä ylinopeutta bemarillasi, ja sortunut petäjän kylkeen !
Late Lapista. Varmat kyydit Ry !Aasiassa olen seikkaillut, ison meren saaristossa ja sinne ei mesellä täältä ajamalla pääse.
- Lapin Latesta
Late Lapista. kirjoitti:
Late Lapista. Varmat kyydit Ry !ettei hän ole juurikaan matkustellut, sen verran umpeutuneita ja nurkkapiiriläisiä ovat hänen aivoituksensa.
- Teksnikko.-
Lapin Latesta kirjoitti:
ettei hän ole juurikaan matkustellut, sen verran umpeutuneita ja nurkkapiiriläisiä ovat hänen aivoituksensa.
Ilmapussi hajoaa koska irtoaa liimauksistaan, osa komponenteista on komposiitti rakenteita jotka kertakaikkiaan irtoavat säleiksi vaikeissa olosuhteissa, kuten myrskyissä ja laskeutumisissa , joissa on ongelmia. Tullaan varmasti näkemään ylösvedossa koneen pirstoutumista.
- matka-asentaja
Teksnikko.- kirjoitti:
Ilmapussi hajoaa koska irtoaa liimauksistaan, osa komponenteista on komposiitti rakenteita jotka kertakaikkiaan irtoavat säleiksi vaikeissa olosuhteissa, kuten myrskyissä ja laskeutumisissa , joissa on ongelmia. Tullaan varmasti näkemään ylösvedossa koneen pirstoutumista.
Airbussien ongelmat ovat tiedetty ja tiedetään ,että syynä ovat energiansäästö syyt. Laite on aivan liian "kevyt" kokoisekseen ja se on lujuudesta pois.
Itse en mielelläni mene koko alukseen. - äly hoi..
ja äly loistaa viestissäsi.
- ilmojen ohi
matka-asentaja kirjoitti:
Airbussien ongelmat ovat tiedetty ja tiedetään ,että syynä ovat energiansäästö syyt. Laite on aivan liian "kevyt" kokoisekseen ja se on lujuudesta pois.
Itse en mielelläni mene koko alukseen.Vähän samaa kuin tuossa atomivoimalassa. Haalitaa halvimmat suunnittelijat, kasataan
monikansallinen halpistyövoima. Ei onnistu.
Lisärasitteena velvoiteet. Koko, kulutus, kustannukset. Mahdoton yhtälö.Ei onnistu
Mahtava työntövoima moottoreissa,kyllä liikkuu,jos rakenteet ehtii mukaan.
Näissä paperipusseissa pelkästään resonantti syö materiaalit,niitit, liimat. - märäntyy
Late Lapista. kirjoitti:
Late Lapista. Varmat kyydit Ry !Nyky-lentokoneet ovat hengenvaarallisiä virus ja bakteeripesiä. Desinfiointi ja siivous yleensä on ulkoistettu jollekkin itämafian orjatyövoima firmoille jotka eivät tiedä, tai välitä nykyajan hygeniasta.
- Late Lapista.
Lapin Latesta kirjoitti:
ettei hän ole juurikaan matkustellut, sen verran umpeutuneita ja nurkkapiiriläisiä ovat hänen aivoituksensa.
Lapin Late on jopa asustellut työskennellyt ja ulkomailla parikymmentävuotta, kun piti olla Suomen työttömyyttä paossa! Entäs itse ? pitkäänkös olet ollut poissa äiskäsi hameenhelmoista?
Late Lapista.
- tarjottas
matka vaikkapa Bangkokiin, niin todennäköisesti kieltäytyisit, koska se lennetään bussilla?
- .
Mulla ei ole mitään asiaa mihinkään Bangkonggiin vaikka ilman pääsisin !
- joukkotuhoase !
. kirjoitti:
Mulla ei ole mitään asiaa mihinkään Bangkonggiin vaikka ilman pääsisin !
Pussin liimat ovat aitoa ja hienoa ranskalaista kemikaalia, jotka ei kestä valitettavasti pakkasta. Murenee jo -30c lämpötilassa. Ja 50-astetta ylittyy helposti 10000 Metrissä. Sähköliittimissä on luovuttu ruuvikiinnityksistä ja tilalla on aidot englantilaiset puristusvoimaan perustuvat liittimet ! Kauanko niissä puristusvoimaa riittää...englannista ei Fort Anglian jälkeen ole tullut ainottakaan toimivaa autoa !
- hahhhahhaaaaa
joukkotuhoase ! kirjoitti:
Pussin liimat ovat aitoa ja hienoa ranskalaista kemikaalia, jotka ei kestä valitettavasti pakkasta. Murenee jo -30c lämpötilassa. Ja 50-astetta ylittyy helposti 10000 Metrissä. Sähköliittimissä on luovuttu ruuvikiinnityksistä ja tilalla on aidot englantilaiset puristusvoimaan perustuvat liittimet ! Kauanko niissä puristusvoimaa riittää...englannista ei Fort Anglian jälkeen ole tullut ainottakaan toimivaa autoa !
MINKÄ VITUN TAKIA TÄYTYY MATKUSTELLA ?? ja ruhjottu ja kärvennetty ruumiinpuolikas täytyy vielä tuoda kalliisti kotimaahan...
- pierrepieree
joukkotuhoase ! kirjoitti:
hajuvesiä ja patonkeja.
- uhoillaan
hahhhahhaaaaa kirjoitti:
MINKÄ VITUN TAKIA TÄYTYY MATKUSTELLA ?? ja ruhjottu ja kärvennetty ruumiinpuolikas täytyy vielä tuoda kalliisti kotimaahan...
tälläkin palstalla polleena poikana, mutta ei sitten edes lentokoneeseen uskalleta astua, sehän voi viedä vaikka sellaseen maahan, jossa on outoja tapoja ja tummempia kummallisia ihmisiä. Pelko on muuten usein tiedon ja kehityksen este. Tästä seuraa mm. rasisimia ja ennakkoluuloja, jotka eivät kehitä meitä ihmisinä yhtään, päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205826Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223009Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1592681- 262479
- 821694
- 1461575
- 1341424
- 91063
- 1351038
- 901022